![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
juist leuk om zo'n individuën de vloer aan te vegen, die moet ook gekuist worden ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
typisch extreem rechtse ziekte ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nuja, ik wind mij makkelijk op om zulke idioten, maar i guess dat jouw houding idd leuker is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=max4westland;1732431]
Citaat:
voorstellen - ofwel een gedwongen huwelijk om de verloren partner te vervangen, want het kind heeft daar recht op - metteen het kind in een (extreem rechts verantwoord) gezin te plaatsen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() manman, dit is een leuke topic !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() [quote=gsus;1732620]
Citaat:
Volgens mij is het ook moeilijk om op deze manier respect af te dwingen. Hoe ga je op deze manier adoptie verdedigen? pfft Mvg, Laatst gewijzigd door MasterCobra : 28 mei 2006 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Daarvoor zul je toch iets vroeger moeten opstaan, beste "vriend". 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kerk heeft zich wel aangepast aan de nieuwe tijden, maar veel politiekers kunnen het niet laten zich te moeien in de interne zaken van de kerk. Kijk naar de asielzoekers die onderdak kregen in kerken. Ineens moesten een paar liberale politici (die blijkbaar nog dateerden van voor de Franse revolutie) zich gaan moeien in de kerkelijke zaken, en probeerden de bisschoppen onder druk te zetten om die mensen uit hun kerken te zetten. Onaccepteerbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iedereen zou toch een partij mogen oprichten ongeacht het programma? Het is toch aan de burger om er ook voor te kiezen? Laatst gewijzigd door netslet : 28 mei 2006 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als je hier al langer bent hebben onze virtuele wegen elkaar nog niet gekruist. Wat je verdedigd, zo'n gespuis is hier al langer. Maar goed dan, wat is uw argument om scheiding tussen kerk en staat op te geven ? U bent christelijk neem ik aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() only time will tell
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beste jonge snuiter (want blijkbaar ben je dit, je dient les te krijgen over scheiding van kerk en staat) de scheiding tussen kerk en staat is er gekomen om de invloed van de kerk op de regeringen niet alleen aan banden te leggen, maar domweg volledig te neutraliseren. Dit doel is bereikt, de scheiding tussen kerk en staat is een feit. Om als staat enige controle te houden is, overigens op vrijwillige basis van de kerk, er enige medezeggenschap van de staat over wat al dan niet kan, want veel aspecten slaan nu eenmaal op onze samenleving en cultuur, en dus ook op de staat, is er dus in ruil voor financiële steun een regeling getroffen. Scheiding tussen kerk en staat aangetast ? Allerminst, enkel als je in absolute zwart/wit termen denkt en je gezond verstand zwaar is aangetast door extreem denken zou je nog zo'n waanbeelden kunnen zien.
|
![]() |
![]() |