![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa is tenminste langzaam aan het wakker worden. Spijtig genoeg vrees ik dat het te laat zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Denk je?
De auteur van het boek wat ik daarjuist zei geeft in een klein interview de vergelijking van de multicultuur met een exotisch diersoort. Ik denk dat dit boek al rap op de blacklist zal staan van het CGKR ![]() http://www.elsevier.nl/login/login_p...62%26week%3D21
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 8 juni 2006 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en die zijn niet gering voor zover ik weet ... Dus je begint niet zomaar een rechtzaak, zelfs niet voor de vrederechter. Argument vervalt dus.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
of ben jij een andere mening toegedaan ? Het kan zijn he dat de hedendaagse fascisten nog steeds een totale overgave aan de partij en fuhrer winterboy eisen, daar bent u dan weer beter van op de hoogte dan mij natuurlijk.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als tegenreactie moet men inderdaad het rascisme inperken, en ja, uiteraard, bij iedere wet zijn er mensen die achterpoortjes vinden en wetten misbruiken. Liever af en toe een immigrant die wat komedie speelt dan een immigrant die af en toe tussen 6 planken belandt. Want indien het vuilB hun zin zou krijgen, helt de balans heftig de andere kant uit: de waarde van een immigrantenleven zou plots een heel stuk minder waard zijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verwijs naar die zaak waar allochtone bouwvakkers werden geweigerd,
ook al kon de werkgever geen ander personeel vinden.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 10 juni 2006 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() naar het christelijk fundamentalistische zuiden van de VS bijvoorbeeld ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Burgemeester
|
![]() En hoe bepaal jij wie de beste troeven heeft!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Daarna kwamen ze langs de Balkan en slaagden ze er tot tweemaal toe Wenen te belegeren maar toen werden ze ook aldaar teruggeslagen. Derde keer...goede keer want nu werden ze uitgenodigd door de Europeanen als 'gasten'. Links vergat dat een gast per defintie ergens tijdelijk verblijft en nu zitten ze overal verspreid. Europa zit met een islamitisch paard van Troje opgescheept. Indien dat paard niet gauw buiten de muren van Europa wordt geplaatst, zal hetgeen dat paard in zijn maag bewaard ten gepaste tijde tevoorschijn komen en worden onze democratische Westerse waarden voorgoed vernietigd. De grootste dwaasheid is nu te stellen dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen en naïef volhouden dat de islamieten allemaal zo'n brave mensen zijn. Niet zozeer heb ik iets tegen die mensen, maar wel tegen hun godsdienst en die is niet braaf maar door en door slecht en moet op het Europees grondgebied op alle mogelijke middelen worden bestreden. Het is een discriminerende godsdienst die geweld predikt en wordt derhalve best verboden want net zoals vrije meningsuiting is godsdienstvrijheid onderworpen aan de gelijkwaardige vrijheid voor één ieder. Dat het verwijderen van de islam uit Europa niet makkelijk zal zijn, moge voor iedereen wel duidelijk zijn. Hoe langer men wacht, des te moeilijker het wordt.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en naar de ontelbare zaken waar allochtone (polen) bouwvakkers speciaal worden ingevoerd, zelfs al loopt het hier vol met werkloze allochtonen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zie nog recent hoe ze de laaggeschoolden in (Oostende ?) aan werk hebben gezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er lopen wel projecten in vlaanderen, en hopelijk met (een gedeeltelijk) sukses. Doch de problemen zijn vooral in brussel en wallonie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Schepen
|
![]() Het is niet omdat men in OOSTENDE bezig is met laaggeschoolden aan het werk te zetten dat je kan stellen dat men al een jaar bezig is met werkonwilligen op te sporen. Eén zwaluw maakt de lente niet, ook al wil Van De Lanotte u dat graag doen geloven. Als ze er echt iets willen aan doen, moeten ze nationale controles uitvoeren op nationaal vlak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
sedert eind vorig jaar de +30, op te roepen en te controleren of ze voldoende inspanningen leveren om werk te vinden.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 11 juni 2006 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() yep, en volgend jaar valt Pasen op een maandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik reageerde maar op Bob z'n beweringen ...
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |