![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet het Centrum voor Gelijke Kansen en Racisme worden afgeschaft? | |||
Ja, CGKR moet afgeschaft worden. |
![]() ![]() ![]() |
66 | 75,00% |
Neen, het CGKR moet worden behouden. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 21,59% |
Geen idee. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,41% |
Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het wordt ook gemakkelijk gebruikt als excuus of alibi ! woord tegen woord, maar gij moet u gaan verdedigen met een advocaat !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de verliezer betaald de gerechtskosten, en die zijn niet mals, dus als je niet sterk in je schoenen staat waar je je niet aan zoiets of het moet zijn dat je geld teveel hebt.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Als je weet dat het "gerecht" aan uw kant staat sta je altijd sterk in je schoenen jochie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schandalig hoe gij een massamoordenaar wil verschonen omwille van een ongelukkige jeugd.
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij is er niet minder schuldig om, er zijn wel medeverantwoordelijken.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En U weet ook niet wat deze gaat doen alhoewel hij iets gezegd heeft. Hij keert zijn huik naar de wind. Dus is dat Uw dempcratie? Een volksvertegenwoordiger is NORMAAL een aanspreekpunt van de burger. Maar deze tijd is voorbij. De volksvertegenwoordiger komt nu binnen en vraagt aan de BOSS hoe er moet gestemd worden. Ook niet veel soeps zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kan je op de duur elk misdrijf verschonen en witwassen.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dat heeft er niets mee te maken. Het is gewoon de waarheid dat het VB-medeverantwoordelijk is.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ideologische groep, denktank, partij, wiens ideeën vrij toegangkelijk en tegelijkertijd vrij vermijdbaar zijn, kan je niet als verantwoordelijke aanduiden voor een of andere misdaad die lijkt gedekt te zijn door bepaalde aspecten van diezelfde ideeën. Het kennisnemen van een of ander gedachtengoed leidt niet automatisch tot daden. We zijn meer dan hondjes van Pavlov. Tussen kennisname van ideologie en daad staat steeds het morele oordeel van de potentiële dader. Zoniet zou iedereen die een hakenkruis onder ogen krijgt nog onverwijlder dan een N-VA'er, om een bonbonneke butagaz hollen om zijn Joodse buur 't leven mee zuur te maken. Voor elke maft die zich laat inspireren door een foute ideologie, zijn er miljoenen die er schouderophalend aan voorbijgaan. Zonder weg en auto geen verkeersdoden. Moeten we de autofabrikanten en betonwegenbouw verantwoordelijk stellen voor elke dode die er op straat valt? Neen, we moeten de onverantwoordelijke chauffeurs tot inkeer brengen. De miljoenen die op normale wijze omgaan met hun (potentiëel even gevaarlijke) auto, moet je het comfort ervan niet ontzeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
voor zo'n vertegenwoordiger, m.a.w. daarop worden ze afgerekend bij de volgende verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
een leider te volgen 100% ten volle beseft en onder controle heeft ![]() Ook daarvoor zijn de bewijzen meer dan overdonderend: kijk maar hoe ze massaal afkomen op hun idolenfeesjes zoals die tvseries, en deze milde massahysterie is nog niks in vergelijking met de wereldsterren. De tabloids verdienen juist aan dit achterlijke instinct bij de grijze massa bakkenvol geld. Blijf vooral rustig ontkennen dat de meerderheid juist wel onder invloed staat van de massamedia en leidersfiguren.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 3 juni 2006 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zou ik best willen, alleen lukt mij dat niet.
Is de peiling reeds "over tijd" of werd ze door de moderatie gesloten?
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat je vergeten bent waarom dit instituut in de eerste plaats werd opgericht.
Om het Vlaams Blok te counteren. Je betoog klinkt eheum , een beetje hypocriet. Sorry, zenne.
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Het centrum leman was eerder een commissariaat onder cvp'ster paula d'hondt
en is dus ontstaan onder rooms-rood. het had eerst slechts een advisiserende rol , maar door zllerlei breendspectrmwetten en de omvorming tot het centrum is het nu uitegegroeid tot het inquisitiewapen nr één. verhofstadt heeft het monseter zoveel eten gegeven dat hij het zelf niet meer onder controle heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
want em zit het verband niet tussen propaganda en daden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dit dit als enig doel heeft in hun programma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |