![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Graag gezegd, |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen grapje: Fout! nog maar enkele dagen geleden werd op dezelfde website de overstap van een ander dame (met 'gewone' huidskleur') gemeld van CD&V naar VB. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() PDW: 'En ja, het VB kiest voor een BLANK Europa' !
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moesten die mensen die niet op het VB stemmen, het eens zijn met het VB, zouden ze wel op het VB stemmen eh. Bijgevolg kan ik gerust stellen dat de meerderheid van de vlamingen niet achter het gedachtengoed van het VB staat en dus niet tot het 'eigen volk' hoort. De autochtone/blanke bevolking is geen monocultuur. De tijd gaat een serieus eind terug moeten gedraaid worden om terug een iet of wat monoculturele maatschappij aan te treffen.
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 juni 2006 om 16:26. |
|||
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Reeds lang geleden stelde het VB voor criminele vreemdelingen straf te laten uitzitten in eigen land. Verhofstadt wil dat nu plots ook. Volgens een poll in Het Nieuwsblad is 97% daarmee akkoord. Het VB wil taalvereiste voor snelbelgen en geen stemrecht voor vreemdelingen en drastisch terugschroeven van de transfers naar Wallonië, en beperking van immigratie enz. Zoals de overgrote meerderheid van de vlamingen Mensen veranderen niet zo gemakkelijk van partij. Als je de lezersbrieven en de poll's nagaat merk je dat de meest standpunten van het VB gedeeld worden door de meerderheid van de Vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens complete zever. Als ik op dit forum rondkijk dan zie ik al meteen dat de doorsnee VB'er hier een heel andere mening over homoseksualiteit heeft dan de doorsnee homo zoals ik deze in mijn vriendenkring aantref. 'De vreemdelingen moeten hier weg' dat ik van vele VB'ers hoor (lees hier maar rond) is een heel ander standpunt dan 'we moeten leren samenleven'. 'Vlaanderen moet onafhankelijk worden' is een heel ander standpunt dan 'België moet liever niet splitsen'. Over geloofkwesties en ethische aspecten als abortus of euthanasie heerst grote verdeeldheid onder de bevolking. Sommigen willen graag de doodstraf, anderen helemaal niet. We hebben allemaal onze eigen opvattingen, en dat is maar goed ook. Het zorgt er wel voor dat onze samenleving geen monocultuur is. De linkiewinkie met rode broek en dreads behoort evenveel tot onze samenleving als de racist met de combats en kale kop. Je gaat nu toch niet beweren dat die twee dezelfde opvattingen en denkbeelden hebben eh??? Maar het is me nu wel duidelijk: ik deel de standpunten van het VB niet, en behoor dus niet tot het eigen volk. Bijgevolg wil het VB mij minder rechten geven dan het eigen volk ("eigen volk eerst").
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [SIZE=2]Ben jij niet voor democratie? Hou jij niet van Vlaanderen, van onze eigenheid, van onze taal, van onze vrijheid, van alles wat onze voorouders hebben opgebouwd? Je weet toch wat Vlaming zijn betekent? En daar hoort Aisha die door Vlaamse ouders is opgevoed automatisch ook bij. Terwijl men nu te maken heeft met buitenlanders die zweren op hun haatzaaiend heilg boek, hun kinderen als buitenlanders opvoeden, die aldus geen voeling hebben met hetgeen ik hier tevoren heb neergeschreven, die onze maatschappij afwijzen, zich weigeren te integreren in dit kafirland want dan zou men 1 van hen kunnen worden, weigeren te luisteren naar de dhimmis want zij voelen zich superieur enz. enz. met alle integratieproblemen vandien. En wat ik bedoelde met dezelfde standpunten inneemt, dat sloeg op haar overstap naar de partij VB. Dat was inderdaad voor misinterpretatie vatbaar. ![]() [/SIZE]
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]()
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 2 juni 2006 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind nergens in heel het partijprogramma ook maar een element dat uw bewering over "het VB wil mij minder rechten geven" kan gronden. U wel? Geef die dan eens.
|
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Het verderfelijke liberalisme met bijhorende kapitalisme en globalisme zijn per definitie tegengesteld aan een conservatieve en volksnationalistische visie.
|
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Jan, wat is uw mening als Vlaams Belang lid in deze ? Mogen liberalen de partijkoers bepalen en mogen er vreemdelingen worden opgenomen in een volksnationalistische partij als het Vlaams Belang ?
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 juni 2006 om 19:15. |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. de mulitkulturele vergissing ongedaan maken (zo luidt het manifest van de partij) 2. de greep van links op de samenleving (en op de vrije meningsuiting) teniet doen .. Zonder dat te verwezenlijken kunnen wij niet denken aan een volgende stap. Wij hebben niet de luxe om kieskeurig te zijn in onze bondgenoten en de tijd is in ons nadeel. Het VB moet groeien, met de voorlopig afgezwakte idealen, er is geen andere weg. Alleen als meerderheid kunnen wij iets verwezenlijken en de opgeborgen plannen bovenhalen. Laatst gewijzigd door PAJOT : 2 juni 2006 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 juni 2006 om 19:47. |
|
![]() |