![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Idem hier. Ik was een fan van ons eerste paarse kabinet. Het tweede had halverwege eigenlijk opgedoekt moeten worden en wat de liberalen er bij ons de laatste tijd van maken wordt ik niet erg vrolijk van. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat De Wever gisteren een beetje last had van de warmte bij zijn uitspraak: '' Ik ben het beu al dertien maal te verliezen van een partij die zwakker is dan ons, het cordon werkt niet en was een slechte strategie'' Nu moet hij mij toch eens verklaren hoe je dertien keer kunt verliezen van een zwakkere tegenstander. In de sport kun je een, zelfs twee keer verliezen van een zwakkere tegenstander, maar geen dertien keer op rij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Wever bedoelt helemaal geen vuil spel, hij bedoelt het cordon (wat natuurlijk ook een vorm van vuil spel is).
De zwakkere tegenstander wint niet omdat hij goed is, maar omdat hij niet kan verliezen. Hij kan niet verliezen omdat hij door het cordon geen kans krijgt om aan de macht deel te nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hiermee geeft BdW openlijk toe dat het VB niet groot werd door 'vuil spel te spelen' zoals jij suggereert maar door het CS. En d�*t Juan, was eerder vuil spel van al degenen die met het CS akkoord gingen én er zich tot op de dag van vandaag aan houden. Eigen schuld, dikke bult dus. En of de CS-ondertekenaars het doorkrijgen!
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel wie MAG deelnemen aan de macht kan er eraan verbrand worden. Maar ook dat is de eigen schuld van het VB want het zette zich zélf buiten spel en kroop ook zélf in een slachtofferrol. ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar toch blijft het VB zich voor een stuk buiten spel zetten. Waarom anders steeds die weerkerende haat tegenover de N-VA (en niet alleen tegenover BDW!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook door de N-VA!
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() 't Is raar eh. Ik ga hier ook akkoord met superstaaf.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Zal niet lang meer duren. Eenmaal den Bart eraf ligt (die, op zijn VB standpunten na een zeer goede voorzitter en politicus is) komt een einde aan die broedertwist.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als De Wever zo bezig blijft zal dat met de tijd inderdaad een koud kunstje worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel kandidaten waren er ? Evenveel als bij de herverkiezing van Fidel Castro neem ik aan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Als er iemand lessen in interne democratie wil gaan uitdelen kan dat maar beter niet het Belang zijn. De Wever heeft 96% van de N-VA-leden achter zich gekregen, een test die nog geen enkel Belang-kopstuk heeft aangedurfd tot nu toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |