Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2006, 20:17   #61
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Het krioelt van de homohaat maar ja hoe kan je dat als homofoob zien?
Voor u is iedere vorm van kritiek al een vorm van homohaat. Dat is nu het probleem.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 20:24   #62
bartje
Minister-President

Standaard

Wie er daar geen homohaat in vindt tja dan weet ik het ook niet meer, maar tja als je het zelf niet op homo's begrepen hebt hoe kan je dan die haat daarin terugvinden, ieder weldenkend mens kan er de haat zo blindelings uithalen!
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 20:43   #63
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik zie geen vormen van "homohaat". Wel een duidelijke kritische benadering, maar dat is mijns inziens volkomen terecht en moet ook mogelijk zijn in onze democratische rechtsorde.
Citaat:
Hun echte bedoeling is jongens en meisjes aan te lokken op kosten van de belastingbetaler. Jongens en meisjes worden aangelokt door homo’s, teneinde een onthaal te verzekeren voor jongens en meisjes die zoeken naar hun seksuele identiteit en worden vertrouwd gemaakt met de gay en lesbian community. Daar wordt pure, authentieke, achttienkaraats pedofilie in de hand gewerkt.
Dit kun je niet echt een kritische benadering noemen hé. Als ik hier neerschrijf dat leerkrachten kiezen voor die job om aan hun pedofiele trekken te komen, dan is dat ook geen kritische benadering om te zeggen dat onderwijs niet deugd. Het is eenvoudigweg een beschuldiging en stigmatiseren van deze mensen.
Indien je genoeg herhaalt dat homo's pedofielen zijn, dan is de kans groot dat sommige daar geloof gaan aan hechten. En sex tussen twee dertigers is niet echt pedofilie denk ik.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 21:02   #64
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Waar er geen enkel bewijs van is dat het om een psychologische afwijking gaat en dat homoseksuelen hier met pedofielen vergeleken worden dan vind ik echt te verregaand en zegt héél véél over de homofoben!
typisch... ik ben hetero... dus homofoob... dus Vlaams Belanger
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 21:04   #65
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Apen neuken ook apen van hetzelfde geslacht. Dus dan is alles ok.
... wat een vegelijking
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 26 juni 2006, 21:09   #66
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het krioelt van de homohaat maar ja hoe kan je dat als homofoob zien?
nog een geluk dat er geen moslimextremisten bij het Vlaams belang zitten !! die zouden u van het hoogste gebouw van 't stad gooien !!

... en dat staat in boeken geschreven ! niet in het programma van het Vlaams Belang
Oud 26 juni 2006, 21:11   #67
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie er daar geen homohaat in vindt tja dan weet ik het ook niet meer, maar tja als je het zelf niet op homo's begrepen hebt hoe kan je dan die haat daarin terugvinden, ieder weldenkend mens kan er de haat zo blindelings uithalen!
ik heb drie collega's die homo zijn en ik haat die niet ! we komen zelfs goed overeen !
Oud 26 juni 2006, 21:12   #68
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
typisch... ik ben hetero... dus homofoob... dus Vlaams Belanger
Dat zeg ik niet hé Ancepa niet alle VB'ers zijn homofoob hé, maar toch een gevoelig aantal en als je die uitspraken beetje er op naleest. U moet beseffen dat uitspraken �* la Bart Laeremans in januari 2003 wel héél erg kwetsend overkomen maar ja blijkbaar heeft hij daar geen enkel probleem mee met de afschaffing van het huwelijk en de daaruit desatreuze gevolgen aan verbonden.

Trouwens effe terzijde volgens Karel De Gucht zou ik je dan een racist moeten noemen die verantwoordelijk is voor de moorden gepleegd door Van Temsche.... Dat doe ik niet daar ik die uitspraken totaal niet deel maar dit effe ter zijde.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
Oud 26 juni 2006, 21:14   #69
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
ik heb drie collega's die homo zijn en ik haat die niet ! we komen zelfs goed overeen !
Ancapa ik begrijp wel dat je je partij verdedigt maar wees nu eens héél eerlijk met jezelf, er zitten daar toch zaken in die niet bepaald lief zijn hé tov homo's...
Een beetje zelfkritiek op je partij kan nooit geen kwaad hoor .

Oud 26 juni 2006, 21:14   #70
stephen-
Gouverneur

stephen-'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar stephen-
Standaard

Die uitspraken vallen best mee, zeker als je niet meteen alles aanvalt wat nog maar van ver op VB trekt zonder er bij na te denken, waar sommigen hier last van hebben.
stephen- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 21:16   #71
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephen- Bekijk bericht
Die uitspraken vallen best mee, zeker als je niet meteen alles aanvalt wat nog maar van ver op VB trekt zonder er bij na te denken, waar sommigen hier last van hebben.
Je hebt dus geen enkel probleem met de uitspraak van vb. Bart Laeremans?

Oud 26 juni 2006, 21:19   #72
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
"Hun echte bedoeling is jongens en meisjes aan te lokken op kosten van de belastingbetaler. Jongens en meisjes worden aangelokt door homo’s, teneinde een onthaal te verzekeren voor jongens en meisjes die zoeken naar hun seksuele identiteit en worden vertrouwd gemaakt met de gay en lesbian community. Daar wordt pure, authentieke, achttienkaraats pedofilie in de hand gewerkt."
Zijn ze bij het VB allmaal zo doorgeslagen? Heeft eigenlijk veel weg van een ernstige vorm seksisme...
Oud 26 juni 2006, 21:21   #73
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ancapa ik begrijp wel dat je je partij verdedigt maar wees nu eens héél eerlijk met jezelf, er zitten daar toch zaken in die niet bepaald lief zijn hé tov homo's...
Een beetje zelfkritiek op je partij kan nooit geen kwaad hoor .

Dat is zo.
Net zoals in elke andere partij, Bartje.
Oud 26 juni 2006, 21:25   #74
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt dus geen enkel probleem met de uitspraak van vb. Bart Laeremans?
Ik niet, neen.
Ik heb er dan ook niet naar geluisterd.

Zolang het bij uitspraken blijft die je gewoon langs je neer kan leggen moeten ze kunnen. Niemand verplicht je bovendien om op een partij te stemmen die niet jouw mening vertolkt. Er zijn er genoeg andere.
Oud 26 juni 2006, 21:27   #75
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat is zo.
Net zoals in elke andere partij, Bartje.
Wat is uw punt nu?
Post hier een voorbeeld van een andere partij die homosexuelen op een even onwaardige manier behandeld en dan zullen de personen van die partij misschien ook aan zelfkritiek doen. Bij de zaak blijven hé
Oud 26 juni 2006, 21:28   #76
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Maar er is hier toch geen sprake van 'op een onwaardige manier behandelen'?
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 21:28   #77
stephen-
Gouverneur

stephen-'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar stephen-
Standaard

Voila, het zijn maar uitspraken. In andere partijen heb je kans op net dezelfde uitspraken, maar daarom is die hele partij toch niet zo.
stephen- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2006, 21:33   #78
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephen- Bekijk bericht
Voila, het zijn maar uitspraken. In andere partijen heb je kans op net dezelfde uitspraken, maar daarom is die hele partij toch niet zo.
Eeuh holebi's en pedofielen op één lijn plaatsen is niet echt waardig te noemen. En het is niet omdat 10% van de bevolking moord dat het daarom minder crimineel is.
Wat de leden denken is hun zaak. Maar als ik op een partij stem, ga ik akkoord met hun visie en dat is niet anders bij VB.
Oud 26 juni 2006, 21:33   #79
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is uw punt nu?
Post hier een voorbeeld van een andere partij die homosexuelen op een even onwaardige manier behandeld en dan zullen de personen van die partij misschien ook aan zelfkritiek doen. Bij de zaak blijven hé
Voor een slechte BEHANDELING van homosexuelen denk ik dat je eerder bij de islamieten moet zijn....
Oud 26 juni 2006, 21:34   #80
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eeuh holebi's en pedofielen op één lijn plaatsen is niet echt waardig te noemen. En het is niet omdat 10% van de bevolking moord dat het daarom minder crimineel is.
Wat de leden denken is hun zaak. Maar als ik op een partij stem, ga ik akkoord met hun visie en dat is niet anders bij VB.
Waar kan ik dat partijstandpunt vinden waarin homosexuelen en pedofielen op één lijn geplaatst worden?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be