![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ach mannen, als die keel wordt opengesneden is dat schaap op een twee drie leeg gebloed. Minder dan een minuut ofzo (ben geen veearts), het hangt geen half uur te crepere. Ze hangen ze inderdaad omhoog, alleen maar om het nog sneller te laten leegbloeden.
Wij zagen over de paar schaapjes die elk jaar ritueel worden geslacht, maar hoe kippen in hun hokken zitten en varkens worden vervoerd, daar kijkt niemand naar om. En ook onze visvangst is niet de meest geciviliseerde manier om vissen te doden. Of wat met die honderden of duizenden sportliefhebbers die elk jaar hun quota willen halen, die beestjes worden ook niet verdoofd en zo'n schot is niet altijd dodelijk. Trouwens: in de Standaard, in de sectie buitenland, stond een groot artikel vandaag over Japan en de walvisvaart, een beschaafd land dat wel op een barbaarse wijze walvissen vangt, of Canada en zijn zeehonden-quota. Moet ik doorgaan? Ik vind het hypocriet om op deze manier onze moslim-landgenoten weer onderuit te halen als barbaren. Tyoisch voorbeeld weer van de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees hier het fijne. Juist omdat het zonder verdoving gebeurd, moet het zeker in een slachthuis. Voor de rest blijft thuis slachten tegen de wet.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Japan is recent veroordeeld voor zijn praktijken.
Laatst gewijzigd door lombas : 20 juni 2006 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ergens een lijn trekken in de discussie he.. Laatst gewijzigd door xylitar : 20 juni 2006 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En als Japan dan veroordeeld is, waarom mogen ze dan weer op wetenschappelijk verantwoorde manier op walvissen jagen (33 stemmen voor, 32 tegen)? http://www.standaard.be/Krant/Tekst/...&date=20060620
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is simpelweg hypocriet om hen hierop te pakken.
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus geen kwestie van tegen de islam, het is een kwestie tegen hoe een aantal mensen zomaar zaken beginnen te fantaseren. Ik zeg het: ik ga ook een religie fantaseren met 300 verlofdagen per jaar en rituele moorden om god te eren. Vermits honden in mijn religie het tegen van Safan zijn, eigen ik me het recht toe in elk huis binnen te breken om deze schepsels op rituele wijze in mijn tuin te verbranden. En iedereen die er tegen is, is een vuile racist en een neofascist in dienst van het mondiaal kapitalisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
maar het punt staat er, het is niet omdat anderen erger doen, dat de kleine dingen niet mogen gezegd worden... Niemand zegt hier dat moslims barbaren zijn, maar het kan diervriendelijker. En als het hoogste gerecht in belgie zegt dat iedereen zich aan de wet moet houden behalve één groep niet, dan zet je zowiezo kwaad bloed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, voor iedereen. Heb jij leesproblemen of zo? De desbetreffende wet werd hier al gesteld.
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. Als er mis gesneden wordt dan kan het tot een uur duren vooraleer het dier bewusteloos is. 3. Je vergeet gans de voorbehandeling met rituelen wat zorgt voor extra en onnodige stress bij het dier. 4. Het slachtafval komt in het ergste geval op straat terecht of in de vuilnisbak, wat zware hygienische risico's voor de volksgezondheid inhoudt. 5. Het is voor hun religie even goed als ze geld doneren aan minderbedeelden in het thuisland en de ganse 'halal' vleeshandel is al voldoende uitgebouwd met inachtname van de wetgeving ter zake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed. Ik heb reeds drie medestanders. Binnenkort ga ik me tot paus uitroepen van de Heilige Lombasiaanse Triniteit (ik, lombas en mijn lieve volgelingen) en beginnen we de strijd tegen het verderfelijke hondenrasch dat overduidelijk Safans schepsels op aarde zijn. Openbare verbrandingen zijn niet uitgesloten, en protestanten worden mee op de hoop gegooid.
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet conform de Europese wetgeving en dus illegaal.
![]() |
![]() |
#80 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |