![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je moet dus hun eigen taktiek inzetten... Ken je eigenlijk Sun tsu, borg Ossart?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Boys, dit is onze fout. Wij hebben hem geen ruimte gegeven om zichzelf te zijn. Wij verwerpen zomaar al zijn racistische ideetjes. Sommigen deinzen er zelfs niet voor terug om hem steeds maar weer met zijn neus op zijn ostliche kameraden te duwen. Zwak en flauw. Laten we hem een kans geven zodat hij weer tot zichzelf kan komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je tot rust wil komen, kan ik je Geel aanraden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.catb.org/jargon/html/T/troll.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hee jongens, eerlijk zijn.
RC's frustratie komt voort uit het feit dat hij dacht dat die foto van arbeit macht frei tegen hem bedoeld was. Terwijl het ging om de omgekeerde B, als analogie voor de omgekeerde belgische vlag. Het was een misverstand (waarschijnlijk voortgekomen uit zijn gebrekkige nederlands) maar ging vanaf daar van kwaad tot erger. 'Nazi's' over en weer. Op een gegeven moment werd hij een paar keer uitgedaagd om namen te noemen. Uiteindelijk deed hij het...en dat leverde hem vier strafpunten op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft geoogst wat hij gezaaid heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Maar hij dacht eerst dat die concentratiekampfoto bedoeld was om hem te 'pakken' op zijn duitse afkomst. U weet wel: 'geouwehoer' tegen duitsers. Niet door u, dat weet ik wel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Het was een rondleiding voor mensen uit Vlaanderen en Wallonië. De uitleg was eentalig Frans. Ook hadden de bubbels net ervoor op de Ijzerwake hun "wandelende bokszak"-kamikazestunt uitgehaald. Uiteraard kon je een reactie verwachten. Een reactie die geweldloos was, gewoon zeer irriterend.
Wat wel hilarisch was, was dat de Bplussers heel de tijd de politie belden zonder reactie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Veel Vlamingen hebben ook bedenking en kritiek bij en op de Amerikaanse politiek. Amerikaanse toeristen zijn bij mijn weten nog altijd welkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De fiasco van de vlaamse borgs of wat?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je ne vlaamse borg bent, niet meer en niet minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mij niet gelaten, it's a free country, maar achteraf komen janken als een baby dat de stoute wereld ("borgs") tegen hem is en iedereen hem haat: sorry, dat is lachwekkend. Laatst gewijzigd door baarle : 25 juni 2006 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb ik er jou dan één aangeboden?
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door baarle : 25 juni 2006 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een manneken van suikergoed kan maar beter niet te wild om zich heen schoppen, hij zou dan wel eens een stuk van zichzelf kunnen verliezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Absoluut. Toeristen zullen in een vrij Vlaanderen zelfs met minder argwaan in hun eigen taal toegesproken worden dan in België.
De kolonisten dienen zich wel aan te passen, zoals ze in elk ander land zouden moeten doen.
![]() |
#78 |
|
![]() Een leproos?
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() En de analogie tussen de omgekeerde B bij Arbeit Macht Frei en de omgekeerde Belgische vlag is toch wel te mooi om te laten liggen. Dat RC dacht dat ik hem persoonlijk viseerde, heeft eerder te maken met een egocentrische visie.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Namen is hoofdstad van het tweetalige Waalse Gewest: Frans en Duits leken dus wel z'n plaats. |
|
![]() |
![]() |