![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alweer een risicoberoep gecreëerd ja, mensen lopen hier op die aardkloot toch idioten rond...
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid faalt inderdaad maar niet dat ze er te weinig geld in steken maar wel dat ze al lang met harde hand hadden moeten ingrijpen. Harde aanpak is het enigste dat dat krapuul verstaat. Gelijk die 80 jarige man in Ter Zake zei: '' er is maar een oplossing maar dat mag je hier in Belgié niet zeggen want dan verslijten ze je als een racist'' Ook andere reacties in het programma logen er niet om, de mensen zijn het kotsbeu!!!! Er was zelfs een man die bloemen neer legde met een kaart aan met de tekst: Wij zullen je gedenken bij iedere verkiezing. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 juni 2006 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() In Frankrijk alvast niet. Daar is verkrachting, afpersing ed doodnormaal...
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Verbanning? Jullie zeggen daar nog wat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit zal in Vlaanderen nog lang zwaar op de maag liggen...
Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 27 juni 2006 om 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulke filmpjes maken al lang geen indruk meer op de mensen hoor, maak je geen illusies.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#72 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een op punt staand repressief beleid had dit kunnen voorkomen! 't Is net de wetteloosheid(sinds jaren) die dat crapuul de kans geeft tot zulks een daden over te gaan. Laatst gewijzigd door zorlac : 27 juni 2006 om 01:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meer sociale controle helpt. Zie artikel over Den Haag (en zijdelings Amsterdam en Rotterdam):
http://www.ad.nl/denhaag/stad/article415705.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() En nog eentje over Utrecht:
http://64.233.183.104/search?q=cache...l&ct=clnk&cd=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zeveraar... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() 'k zijn een paar jaar geleden eens met de trein van Berchem naar Lokeren gereden en ... halverwege is de trein moeten stoppen wegens agressie tegen de controleur.
De trein is dan tot in St. NIklaas gereden en daar heeft de rijkswacht enkele .... euh.... "jongeren" weggevoerd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Nu vraag ik mij af wat ze eigenlijk nog moeten knippen want die mannen kopen toch geen kaartjes....
Ik heb die jongeren nog nooit een kaartje weten kopen of een abonnement laten zien aan de chauffeur... |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik mijn job graag zou doen...8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |