![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is het volgens U of zal het worden.. | |||
Multicultureel en verrijkend |
![]() ![]() ![]() |
21 | 45,65% |
Multicrimineel en afschuwelijk |
![]() ![]() ![]() |
25 | 54,35% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het is zo dat alle culturen dit van zichzelf denken en daar komt dan ook net de ruzie van.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Multicultureeel : ja.
Islamoverheersing : neen. Als er niets aan het basisprobleem wordt verholpen, zal Europa binnen 100 jaar een Islambestuur hebben. Hun doordachte immigratiepolitiek en het bewust enkel huwelijken toelaten waarbij men Moslim moet worden dient om op langere termijn een moslimmaatschappij te creeeren. Binnen 100 jaar is de Sharia de wet en hebben vrouwen geen enkel recht meer in de Europese landen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Dan zijde gij toch allang dood?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Heu ... wie is hier de landsverrader? Wie respecteerd er dan onze waarden en normen niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bevoordoordeel geen cultuur, ik meen enkel dat een cultuur die bijvoorbeeld holebi's als gelijken aanvaardt, verder gevorderd is dan één die dat niet doet. Zoals Dirk Verhofstadt zei: wij hoeven culturen van koppensnellers niet te tolereren.
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
ik denk wel dat je het met me eens zal zijn dat alle subsidies voor alle kerken en natuurliijk ook moskeen in dit perspectief al moeten worden gestaakt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 juni 2006 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() of om te beginnen zou het een optie kunnen zijn om aan te kruisen op je belastingbrief als zijnde iets waar je niet mee voor wilt betalen. [SIZE=1]Gaat je volgens mij meer stemmen opleveren dan het recht om niet voor abortus te willen betalen te promoten[/SIZE]
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 juni 2006 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Euh, maar die belastingsbrief, dat valt ook niet goed te keuren hoor. Overigens is het een erge vorm van geldverspilling (doneren aan de overheid die er dan een percentage van doneert aan de kerken).
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij roept jouw idyllische beschrijving alleen culturen op die (deels of helemaal) uitgeroeid zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Vreemdeling
|
![]() De Vlaamse cultuur in zijn huidige vorm is wreed saai naar mijn mening. We zouden beter gewoon wat meer de goede elementen van andere culturen overnemen, en zelf ook eens wat creatiever zijn. Dan wordt het hier een pak intressanter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welnu, die verfraaiing van de natuur in Vlaanderen door de Vlamingen schreeuwt inderdaad naar een beetje veel opfleuring om de cultuur terug uit zijn teneerdrukkende monotonie van verwoesting, desolaatheid en saaiheid op te wekken...en vooral: van onnatuurlijkheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 juli 2006 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees misschien even dit verslagje van "Fjordham" in The Brussels Journal. En vraag je maar af wat het Vlaams Belang daar nu weer allemaal verkeerd heeft gedaan: Beheading Nations: The Islamization of Europe’s Cities En vraag je dan nog maar eens af welke MULTI-cultuur we hier (verplicht) hebben moeten binnenhalen. Laatst gewijzigd door circe : 14 juli 2006 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ja en ons leren wegen en bruggen bouwen en een goed rechtsysteem en toch een heel stuk beschaving gebracht. Ze hadden al villa's met vloerverwarming, dus das geen bouwkundige uitvinding van onze tijd. En de A73 in NL Limburg waar ze jaren over aant zeveren zijn geweest hadden de romeinen als heirbaan allang greed liggen. Is ooit een artikel over geweest een tijdje geleden in bijlage van limburgs dagblad. Dus da waren geen stommerikken. Heb ze liever dan die woestijnbarbaren met hun Mohammed. Die breken de beschaving af en wat krijgde retour? LSD |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Beschaving? Doe me niet lachen. De wereld koloniseren en je wil opdringen, noem ik dat. Hoeveel volkeren zijn er niet door de Romeinen simpelweg uitgeroeid, als voorbeeld voor anderen die zich wel moesten onderwerpen? Stonehenge is ook een staaltje van architectuur, maar mede dankzij de Romeinen zullen we nooit weten wie het er heeft neergezet. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |