![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is het volgens U of zal het worden.. | |||
Multicultureel en verrijkend |
![]() ![]() ![]() |
21 | 45,65% |
Multicrimineel en afschuwelijk |
![]() ![]() ![]() |
25 | 54,35% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() in de multiculturele maatschappij ??
Of het geweld nu van de ene of de andere kant komt... een van de kenmerken van een multiculturele maatschappij blijkt te zijn dat het er erg gewelddadig aan toe gaat... zie naar de bakermat van de multiculturele maatschappij (USA) en nu hier ook in Europa (het is geen Belgisch fenomeen)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() zeg de wereld draait verder hoor. als jij of ik morgen doodvallen ook.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs 'De Standaard' lijkt daar zwaar aan te twijfelen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Verrijkend. Anders word dat hier een saaie monotome homogene troep. We hebben zelf amper een cultuur die boeiend is. Kunnen beter wat importeren, en dat mag idd eens wat anders zijn dan moslimgedoe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Als we wetten blijven maken met een wij/zij mentaliteit en alles onder de noemer racisme blijven plaatsen, stevenen we regelrecht op conflicten af.
Gewoon afschaffen, die anti-racismewet. Aanpassen die anti-discriminatiewet en we zijn al een pak verder. En nu nog stoppen met het toelaten van kerkillegalen en hun hongerstaking belonen met een directe terugkeer en we zullen al een pak minder criminele samenlevingsproblemen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Dat is jouw mening, maar als we van alles 1 soep maken en ze in een mixer stoppen, schiet er een eenheidsbrij over, waar alle culturen aan ten onder gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() lol ik stel voor dat we eens wat eskimos importeren. Volgens mij zijn die wel 8).
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als de plots opstekende angst wordt bewaarheid en 2006 het annus horribilis van het multiculturele samenleven in Vlaanderen wordt.
![]() |
#9 |
|
![]() Neen. Deze cultuur zal mss tenondergaan, maar is toch al 99,9% op weg. Misschien plaats voor een nieuwe cultuur? Die zal er ooit wel komen. En neen, niet de moslims, die zijn hier niet met genoeg... Zwartkijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() multicultureel. punt. niks verrijkends, gewoon multicultureel.
Uiteindelijk wordt heel de wereld één grote mengelmoes. Dit is niet meer dan een fase, maar mensen lijken precies nogal vaak te denken dat ze even in het centrum van de geschiedenis leven of belangrijk zijn of zo. We zullen eerder ten onder gaan aan overbevolking dan aan de gevolgen van een clash of cultures. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de tijd dat de romeinen hier hun ding deden, moet men ook gedacht hebben: 'oooooh nee, die romeinen, ze komen ons cultuur afpakken!!'.
maar ziet ge ons hier nu zo rondlopen? ![]() neen eh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
cultuur is tensslotte maar een opeenstapeling van slechte gewoontes die van generatie op generatie worden doorgegeven cultuur is een mentale gevangenis. wanneer alle culturen kapot zijn dan blijft er slechts natuur en persoonlijke vrijheid over. ik kijk er al naar uit.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 juni 2006 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
In die tijd hadden ze nog niet de wapens en technologie waar de moslimfundi's nu over beschikken, waardoor we gelukkig nog enkele heidenen hebben over gehouden. Ik zou deze graag bewaard zien en hun cultuur terug willen zien opleven. De grote meerderheid van de kerken moeten gesloopt worden en terug hersteld worden in hun oorspronkelijke, heidense functie en dan mag iedereen van mij geloven wat hij/zij wil, maar een lekenstaat moet het model blijven en religie moet privé blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Cultuur is met andere woorden dikke CUL !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() @Boadicea
Waarom die cultuur en niet de romeinse cultuur zien opleven? Of waarom geen NIEUWE cultuur? Zo ineens een oude cultuur opgraven en dat zo eens massaal gaan beleven in witte gewaden tussen gekke stenen, dat gaat niet. Laatst gewijzigd door Bhairav : 26 juni 2006 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Dus: niet origineel ... afvoeren. Maar ... als u liever op sandelen rondloopt en zich tot Jupiter en Co wil richten, mij niet gelaten hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Die lokale bevolking van toen, die konden er ook wat van, die mannen hadden ook seks met mekaar. En kom nu niet af dat het een decadente linkse fabel is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben ons anders wel aardig gekerstend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, en heel succesvol op de dag van vandaag.
de kerken zitten barstensvol, iedereen bidt de hele dag door. ![]()