![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is dit juist? | |||
Ja, juist |
![]() ![]() ![]() |
28 | 50,91% |
Nee, niet juist |
![]() ![]() ![]() |
24 | 43,64% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,82% |
Ik snap het niet (voor de metser) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,64% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En voila zoals het onze homofoben héél goed past draaien ze de rollen om door mij te vragen waarom het geen afwijking is, maar zelf bewijzen geven maar oh wee dat doen onze homofobertjes niet hoor. Het is zonneklaar maar bewijs het dan eens dat het zonneklaar is. En kom niet af dat je niets hebt tegen homo's hé het bulkt gewoon van de homohaat.
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En Truder ik zou het ten zeerste waarderen dat je me niet aanvalt met zaken als die van sjakos ofzo, ik ben een man die nu toevallig op een man valt. OK. Laat dit dan aub! En ik ben ook geen linkse maar ja al wie sympathie heeft voor homo's is direct ne linkse zeker in jullie ogen?
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 30 juni 2006 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() gewist
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 30 juni 2006 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Grapjas. De enige "linkse" die met zulke zwakke argumenten afkomt dat zelfs jij hem aankan. Vandaar en alleen vandaar je 'compliment'.
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor moslims is God niet bepaald dood, dunkt me. Toch zijn er bij mijn weten geen significante verschillen in racismegraad tussen bijvoorbeeld Arabieren (zie om maar een voorbeeld te geven de terreur van Arabieren tov zwarte moslims in Soedan) en Noord-Europeanen. Integendeel, de dood van God heeft in Noord-Europa er alleszins niet toe geleid dat er toestanden zoals in Soedan, Afghanistan (waar Hindoes onder de Taliban plots gele merktekens op hun kleren moesten dragen, wat werd afgezwakt tot een vermelding in hun paspoort van hun andere religie na internationaal protest) Rwanda, waar christenen onder elkaar onvoorstelbare slachtpartijen aanrichtten, gebaseerd op etnische verschillen, en Nigeria, waar in de jaren zestig één miljoen christelijke Ibo's werden uitgeroeid door de islamitische Haussa's, (een combinatie van religieus en etnisch racisme). Is de toename van racisme dan inherent aan de "God is dood"-gedachte? Of wordt hier nu een verkeerde conclusie getrokken?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
2) De islam bevindt zich volop in een fase van ondergang, o.m. omwille van de rationalisering van het wereldbeeld. 3) Het Hitlerregime is een uitstekend voorbeeld van westerse immoraliteit, de ultieme consequentie van een doorgedreven nihilisme waarin 'alles is geoorloofd'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onvruchtbare koppels kunnen mogelijk een afwijking hebben aan hun voortplantingsorganen, en wat dan nog? Zouden ze ook zo hard over de term huilebalken als jij? Mijn vriendin heeft een afwijking in erfelijk materiaal. Ze is niet ziek (net zoals onvruchtbaarheid geen ziekte is, voor je me weer goedkoop hierop pakt om de discussie aan de gang te houden), maar kan wel een aantal zaken om medische redenen niet doen. Ik heb haar nog nooit horen steigeren over het woord "afwijking" dat tot haar eigen jargon behoort om te omschrijven waar ze precies aan lijdt. Ik zeg het je nog eens, wat afwijkt van de norm, is een afwijking. Wat moet ik daar nu in godsnaam aan bewijzen? En wees eens wat minder royaal in het bedelen van termen als "homofobertjes" en slagtermen als "héééél enge denkwereldje". Het begint me te lijken dat jij een fobie hebt voor homofobie. Kijk je 's avonds soms onder bed of er geen homofoob onder zou kunnen op de loer liggen? Chill out man!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En nog steeds geen bewijzen dat homoseksualiteit dus een afwijking is. En onder mijn bed kijken of er geen homofoob onder ligt neen hoor, als mijn vriend naast mij ligt da's het belangrijkste van alles; dat is geluk aan 200 %! En de eerste die expliciet een afwijking kan vaststellen bij ons is van harte welkom om een diagnose te stellen.
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dutroux *uche*
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
die een gevaar inhoudt voor de samenleving.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
der komt wel stoere praat uit het ventje, maar ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan je volgen in al de rest, maar begrijp nog steeds niet waar je heen wilt met de uitdrukking "het toenemend racisme". We zijn nog nooit zo verdraagzaam geweest.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gaan we de gezondheidszorg dan ook afschaffen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar eens aan gedacht dat homo's nu eenmaal niemand schade berokkenen, terwijl pedofielen een kind in het minst erge geval traumatiseren voor het leven, in het slechtste geval heeft het trauma niet lang geduurd ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
diegenen die zien weten het wel, de blinden zullen het pas dan keihard gaan voelen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kun je ? Citaat:
![]() INDEED ! Citaat:
Hitler was ook voorbestemd. De dag dat winterboy een staatsgreep pleegt ga ik in het verzet ![]()
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een kind is beinvloedbaar in woord en daad, en moet dus per definitie beschermd worden. Bescherming tegen sexuele uitbuiting van volwassenen hoort daar nu eenmaal bij. Voor je lichamelijke volwassenheid is het zelfs schadelijk voor het lichaam.
|
![]() |
![]() |