![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() "In de koran staat: 'Sluit met de joden en christenen geen overeenkomst, want wanneer je dat doet, word je een van hen.' Ik ken geen beter one-liner om te zeggen: wij zijn tegen integratie" "Nooit hebben moslims zich de vraag hoeven stellen: wat moeten we doen in een land waar de islam het niet voor het zeggen heeft? Geen imam in Europa die daar ooit over nadenkt. De oplossing die zij wel gevonden hebben, is zich te gedragen alsof ze het voor het zeggen hebben. Vandaar de eisen. Vandaar de opstelling alsof ze in een islamitisch land wonen en tweeduizend jaar westerse cultuur naast zich neer mogen leggen" "Wij vinden: alle mensen zijn gelijk. Maar moslims zeggen: 'Nee. Als wij het voor het zeggen hebben, is er geen gelijkheid, want moslims staan bovenaan.'" Urbain Vermeulen http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel22/kn2226c.htm Inderdaad. De meisjes doen het veel beter. De schuld ligt dus duidelijk bij hen en niet bij die zogenaamde racisten.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 3 juli 2006 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik vind bij het NIS niet zo snel een referentiekader, ik tel in mijn omgeving véél bruggepensionneerden, werkloos geworden omdat het bedrijf aflsankt, enzovoort. de hele economie is een gigantische ommezwaai aan het maken, door o.a. delocalisatie. waarom nog een richting snit en naad inrichten als hier geen enkel textielbedrijf meer zit? Damned |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verhip! Een échte VB-er op dit forum..
Dat kan de forumleiding toch niet toelaten? Laatst gewijzigd door baarle : 3 juli 2006 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat zij onmogelijk gedrag vertonen misschien? Ik weet niet hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn de Belgen racistisch tegenver Marokkaanse jongens en niet-racistisch tegen Marokkaanse meisjes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Baarle, kunt ge uw onderschrift actualiseren? Ze zitten nu volgens de peiling van de stemmenkampioen op 15%.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heel goed benji, er waren nog niet genoeg topics over dit onderwerp. ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het lijkt mij héél normaal dat de mensen kwaad worden op die rotzakskes! En ook is het héél normaal dat de mensen kwaad worden op diegenen die die rotzakskes blijven bemoederen, door allerlei excuses uit te vinden die moeten verklaren waarom zij dat baldadig gedrag blijven vertonen, maar weigeren om iets tegen dat baldadig gedrag te doen. Onze maatschappij is niet gediend met halfzachte maatregelen, als we het leefbaar willen houden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van waar haalt gij die 15 pct? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kmoet zelf eens gaan kijken. Heb trouwens nog steeds geen mail teruggekregen van Het Laatste Nieuws. Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 3 juli 2006 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Sorry al de rest voor dit intermezzo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel van die jonge gasten hebben inderdaad de belgische nationaliteit, daarom dat je ook niks meer aankunt met die cijfers, ... met moet uit dat politiek correcte denkpatroon stappen en een kat een kat durven noemen. Als ge ziet dat 90 % van de allochtonen van 2' generatie bv, geen werk vind, omdat ze te laag geschoold zijn, of verkeerd, of helemaal niet geschoold zijn, dan weet je direct waar het probleem ligt. (hypothetisch cijfer ter illustratie. ) Maar nee quotakes, en arbeidspolizei (van die uitlokkers die gaan checken of ge een "racist" zijt oprichten is makkelijker natuurlijk.) Ik heb hier een allochtoon zitten, 1' generatie, gast die daar gestudeerd, heeft en nog wat studies gedaan heeft in den belziek ook, wel die heeft werk zie, hoe zou dat nu toch komen, ? Hij is wel beleefd natuurlijk, spreekt wat talen, kent zijn job, heeft ervaring opgedaan, etc... Maar zo een krapuuleke da geleerd heeft van niks te doen, daar kunnen wij niks mee aanvangen natuurlijk dat is vrij duidelijk nietwaar ? Laatst gewijzigd door Herr Flick : 3 juli 2006 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 3 juli 2006 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ben ik persoonlijk zelf nog kwaader, op voor zo'n "jongere" met het IQ van een fishstick, kan ik nog zeggen, ja ze weten nu eenmaal nie beter, maar voor zo nen linkiewinkie die tot zijn 25 jaar naar 't school geweest is, deels op uw en mijn kosten daar ben ik serieus pist', op... Eigen volk eerst weet je wel, dat geld dus ook voor dat werkschuw tuig, dat op de sociale sector zit te parasiteren en al dat krapuul het handeke boven het hoofdje houd, laat ons zeggen dat we daar eerst eens iets aan mogen, zelf moeten doen. Het probleem bij de wortel aanpakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ik heb hier thuis wel eens het verhaal gehoord van een kerel (superslim, doet handelsingenieur, allochtoon) dat hij nooit zou trouwen met een islam meisje van hier. want die zijn véél te vrijgevochten. als men al ergens stop wil roepen kan dat enkel nog op het nivo van gezinshereniging. en volgens andere alochtonen die ik ken pleiten zij voor het uizitten van straffen in marrokaanse gevangenissen, voor kerels die het hier al te bont maken. ik dacht dat onckelinx o.m. daarover recent in marokko is gaan onderhandelen. Damned |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
tuurlijk ja, links is te lang z�*cht geweest en doof/blind voor een hele hoop problemen. nu nog is het in het linkse milieu mentaal knokken om die tunnelvisie te doorbreken. maar ik heb een zware hamer en blijf kloppen tot ze het snappen. Damned |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Damned |
|
![]() |
![]() |