Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2006, 13:07   #61
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damned Bekijk bericht
ha, maar het is ook nooit goed, als ze werken pakken ze "ons" werk af, als ze doppen pakken ze "ons" geld af, als ze naar het ocmw gaan idem dito.
ik vind ook dat die gasten dringend uit hun slachtofferrol moeten kruipen, de islam meisjes doen dat veel beter....

Damned
Iemand die zich gedraagd en die zich aanpast aan onze waarden en normen, daar heeft niemand een probleem mee. Spijtig genoeg laat de islam dit niet toe. In plaats vazn zich aan te passen doen zij liever dat dit land hier van hun is en zijn het eerder wij die ons aan hen en hun regels moeten aanpassen in plaats van andersom. Sommigen noemen dat 'verrijking'

"In de koran staat: 'Sluit met de joden en christenen geen overeenkomst, want wanneer je dat doet, word je een van hen.' Ik ken geen beter one-liner om te zeggen: wij zijn tegen integratie"

"Nooit hebben moslims zich de vraag hoeven stellen: wat moeten we doen in een land waar de islam het niet voor het zeggen heeft? Geen imam in Europa die daar ooit over nadenkt. De oplossing die zij wel gevonden hebben, is zich te gedragen alsof ze het voor het zeggen hebben. Vandaar de eisen. Vandaar de opstelling alsof ze in een islamitisch land wonen en tweeduizend jaar westerse cultuur naast zich neer mogen leggen"

"Wij vinden: alle mensen zijn gelijk. Maar moslims zeggen: 'Nee. Als wij het voor het zeggen hebben, is er geen gelijkheid, want moslims staan bovenaan.'"

Urbain Vermeulen

http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel22/kn2226c.htm

Inderdaad. De meisjes doen het veel beter. De schuld ligt dus duidelijk bij hen en niet bij die zogenaamde racisten.

Laatst gewijzigd door smiley : 3 juli 2006 om 13:10.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 13:12   #62
damned
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
als ge met X % mensen zit die niet kunnen werken omdat ze te laag geschoold zijn, om omdat het cultuurverschil te groot is om ze in een normaal bedrijf te integreren, en je gooit een paar tienduizenden gelukszoekers per jaar binnen, is het normaal dat uw werkeloosheidspercentage blijft stijgen hé...
opletten want veel jonge gasten hebben de belgische nationaliteit,
ik vind bij het NIS niet zo snel een referentiekader,
ik tel in mijn omgeving véél bruggepensionneerden, werkloos geworden omdat het bedrijf aflsankt, enzovoort.
de hele economie is een gigantische ommezwaai aan het maken, door o.a. delocalisatie. waarom nog een richting snit en naad inrichten als hier geen enkel textielbedrijf meer zit?

Damned
damned is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 13:51   #63
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
Ik ben bang dat de briefschijver ne VB man is.
Verhip! Een échte VB-er op dit forum..

Dat kan de forumleiding toch niet toelaten?

Laatst gewijzigd door baarle : 3 juli 2006 om 13:59.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 13:55   #64
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Waarom bang zijn?
Wat is jou ooit al overkomen?
Besef je wel niet hoe relatief veilig het hier niet is?
Je kan het altijd veiliger maken door twee politieagenten naast elke Vlaming te posteren?
Maar zoals met alles is dit een kewstie van kosten tegen baten afwegen.
Alles is relatief beste.
Als je zoals jij redeneert zou je bang moeten zijn om overreden te worden, om te sterven in een verkeersongeluk, om uit te glijden over een bananenschil,.... etc

En gelieve mijn vriendin niet te beledigen. U zou beter eens leren wat meer op de bal en wat minder op de man te spelen.
Misschien hebben de twee inbraken en de diefstal van mijn wagen mij het recht gegeven om bang te zijn. Maar dit moet ik afdoen als akkefietjes omdat de dieven wellicht een slechte jeugd gehad. Kwestie van de kosten afwegen weet ik alles van, ik zal u ondanks een zeer goed brand en omnium verzekering de rekening sturen... Zever dus niet over het sterven in een ongeluk en de bananenschil.
Oud 3 juli 2006, 13:58   #65
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
een bepaalde groep jongeren vertoont een onmogelijk gedrag,
maar waarom alle woede richten op hen,
Omdat zij onmogelijk gedrag vertonen misschien? Ik weet niet hoor...
Oud 3 juli 2006, 14:03   #66
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ik vind ook dat die gasten dringend uit hun slachtofferrol moeten kruipen, de islam meisjes doen dat veel beter....
En vanwaar komt dat verschil volgens u?

Zijn de Belgen racistisch tegenver Marokkaanse jongens en niet-racistisch tegen Marokkaanse meisjes?
Oud 3 juli 2006, 14:04   #67
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Baarle, kunt ge uw onderschrift actualiseren? Ze zitten nu volgens de peiling van de stemmenkampioen op 15%.
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 14:05   #68
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
[SIZE=2]gzaamheid toch misbruikt wordt?[/SIZE]
[SIZE=2]*knip*
[/SIZE]

Niet oproepen tot geweld.

mvg,
Arnold.
kort samengevat de haat openingsboodschap van benji ...

Heel goed benji, er waren nog niet genoeg topics over dit onderwerp.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 14:07   #69
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:

een bepaalde groep jongeren vertoont een onmogelijk gedrag,
maar waarom alle woede richten op hen

Damned
Wel, Damned, wat moet je dan wel doen? Hen blijven goedpraten?
Het lijkt mij héél normaal dat de mensen kwaad worden op die rotzakskes!

En ook is het héél normaal dat de mensen kwaad worden op diegenen die die rotzakskes blijven bemoederen, door allerlei excuses uit te vinden die moeten verklaren waarom zij dat baldadig gedrag blijven vertonen, maar weigeren om iets tegen dat baldadig gedrag te doen.

Onze maatschappij is niet gediend met halfzachte maatregelen, als we het leefbaar willen houden!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 14:09   #70
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Baarle, kunt ge uw onderschrift actualiseren? Ze zitten nu volgens de peiling van de stemmenkampioen op 15%.
Daarom vroeg ik in de nieuwste draad over de Stemmenkampioen (van Ilfalco) of iemand de cijfers van de VLD kende... Maar tot nu toe geen antwoord.

Van waar haalt gij die 15 pct?
Oud 3 juli 2006, 14:28   #71
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Daarom vroeg ik in de nieuwste draad over de Stemmenkampioen (van Ilfalco) of iemand de cijfers van de VLD kende... Maar tot nu toe geen antwoord.

Van waar haalt gij die 15 pct?
Iemand vermelde dat in die topic.
Kmoet zelf eens gaan kijken. Heb trouwens nog steeds geen mail teruggekregen van Het Laatste Nieuws.

Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 3 juli 2006 om 14:28.
Oud 3 juli 2006, 14:32   #72
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ifalco
Dit zijn de laatste resultaten die ik op het net terug gevonden heb... Als iemand de laatste nieuwe heeft dan kan hij die mssh posten?.

BRUSSEL — Het Vlaams Belang heeft geen reclamebureau nodig, de extreem-rechtse partij van Filip Dewinter krijgt de stemmen in de schoot geworpen. Deze keer is het de nieuwe vervolging — om hun staatsfinanciering af te nemen — die leidt tot een nieuwe opstoot. Het VB is zelfs de enige winnaar in de laatste peiling van 2005 van ‘De Stemmenkampioen’. Niet minder dan 36,5% van de naar het VB overgelopen kiezers noemt ‘de nieuwe vervolging’ spontaan als motief.

Behalve het VB gaan alle partijen er in december op achteruit. De SP.A zakt onder de 18%, de VLD opnieuw onder de 15% en CD&V geeft een half percentje prijs tot 30,9%. Binnen de kartels blijven de verhoudingen stabiel met 0,6% voor Vivant, 1,4% voor Spirit en, 6,8% voor de N-VA. De partij van voorzitter Bart De Wever is daarmee groter dan Groen, dat op 6,6% blijft hangen.
Oud 3 juli 2006, 14:33   #73
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Sorry al de rest voor dit intermezzo!
Oud 3 juli 2006, 15:02   #74
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
opletten want veel jonge gasten hebben de belgische nationaliteit,
ik vind bij het NIS niet zo snel een referentiekader,
ik tel in mijn omgeving véél bruggepensionneerden, werkloos geworden omdat het bedrijf aflsankt, enzovoort.
de hele economie is een gigantische ommezwaai aan het maken, door o.a. delocalisatie. waarom nog een richting snit en naad inrichten als hier geen enkel textielbedrijf meer zit?

Damned
Dat laatste is een heel slimme vraag, maar hoeveel zouden er nog snit en naad volgen denk je... Volgende slimme vraag, als er geen snit en naad meer gevolgd wordt, is het misschien wel slim om het wel te gaan volgen, wegens te kort op de arbeidsmarkt... Misschien kan de student in kwestie wel een bloeiende zaak opstarten, of goed betaald worden, als kleermaker/makster in een of andere luxe couture zaak...

Veel van die jonge gasten hebben inderdaad de belgische nationaliteit, daarom dat je ook niks meer aankunt met die cijfers, ... met moet uit dat politiek correcte denkpatroon stappen en een kat een kat durven noemen.

Als ge ziet dat 90 % van de allochtonen van 2' generatie bv, geen werk vind, omdat ze te laag geschoold zijn, of verkeerd, of helemaal niet geschoold zijn, dan weet je direct waar het probleem ligt. (hypothetisch cijfer ter illustratie. )

Maar nee quotakes, en arbeidspolizei (van die uitlokkers die gaan checken of ge een "racist" zijt oprichten is makkelijker natuurlijk.)

Ik heb hier een allochtoon zitten, 1' generatie, gast die daar gestudeerd, heeft en nog wat studies gedaan heeft in den belziek ook, wel die heeft werk zie, hoe zou dat nu toch komen, ? Hij is wel beleefd natuurlijk, spreekt wat talen, kent zijn job, heeft ervaring opgedaan, etc...

Maar zo een krapuuleke da geleerd heeft van niks te doen, daar kunnen wij niks mee aanvangen natuurlijk dat is vrij duidelijk nietwaar ?

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 3 juli 2006 om 15:12.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 15:09   #75
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Iemand vermelde dat in die topic.
Kmoet zelf eens gaan kijken. Heb trouwens nog steeds geen mail teruggekregen van Het Laatste Nieuws.
Mijn handtekening is geen duiventil. Ik wacht wel tot je het meest recente cijfer hebt.

Laatst gewijzigd door baarle : 3 juli 2006 om 15:09.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 15:11   #76
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen Bekijk bericht

En ook is het héél normaal dat de mensen kwaad worden op diegenen die die rotzakskes blijven bemoederen, door allerlei excuses uit te vinden die moeten verklaren waarom zij dat baldadig gedrag blijven vertonen, maar weigeren om iets tegen dat baldadig gedrag te doen.

Onze maatschappij is niet gediend met halfzachte maatregelen, als we het leefbaar willen houden!

Daar ben ik persoonlijk zelf nog kwaader, op voor zo'n "jongere" met het IQ van een fishstick, kan ik nog zeggen, ja ze weten nu eenmaal nie beter, maar voor zo nen linkiewinkie die tot zijn 25 jaar naar 't school geweest is, deels op uw en mijn kosten daar ben ik serieus pist', op...

Eigen volk eerst weet je wel, dat geld dus ook voor dat werkschuw tuig, dat op de sociale sector zit te parasiteren en al dat krapuul het handeke boven het hoofdje houd, laat ons zeggen dat we daar eerst eens iets aan mogen, zelf moeten doen. Het probleem bij de wortel aanpakken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 19:49   #77
damned
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
En vanwaar komt dat verschil volgens u?

Zijn de Belgen racistisch tegenver Marokkaanse jongens en niet-racistisch tegen Marokkaanse meisjes?
vrouwen zijn nu eenmaal slimmer dan mannen. ik denk dat die meisjes hier vrijheden zien en ruiken die ze "thuis" niet kennen. en die weten verdomd goed dat ze met studeren hun vrijheid kunnen afkopen.
ik heb hier thuis wel eens het verhaal gehoord van een kerel (superslim, doet handelsingenieur, allochtoon) dat hij nooit zou trouwen met een islam meisje van hier. want die zijn véél te vrijgevochten.

als men al ergens stop wil roepen kan dat enkel nog op het nivo van gezinshereniging. en volgens andere alochtonen die ik ken pleiten zij voor het uizitten van straffen in marrokaanse gevangenissen, voor kerels die het hier al te bont maken. ik dacht dat onckelinx o.m. daarover recent in marokko is gaan onderhandelen.

Damned
Oud 3 juli 2006, 19:52   #78
damned
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat laatste is een heel slimme vraag, maar hoeveel zouden er nog snit en naad volgen denk je... Volgende slimme vraag, als er geen snit en naad meer gevolgd wordt, is het misschien wel slim om het wel te gaan volgen, wegens te kort op de arbeidsmarkt... Misschien kan de student in kwestie wel een bloeiende zaak opstarten, of goed betaald worden, als kleermaker/makster in een of andere luxe couture zaak...

Veel van die jonge gasten hebben inderdaad de belgische nationaliteit, daarom dat je ook niks meer aankunt met die cijfers, ... met moet uit dat politiek correcte denkpatroon stappen en een kat een kat durven noemen.

Als ge ziet dat 90 % van de allochtonen van 2' generatie bv, geen werk vind, omdat ze te laag geschoold zijn, of verkeerd, of helemaal niet geschoold zijn, dan weet je direct waar het probleem ligt. (hypothetisch cijfer ter illustratie. )

Maar nee quotakes, en arbeidspolizei (van die uitlokkers die gaan checken of ge een "racist" zijt oprichten is makkelijker natuurlijk.)

Ik heb hier een allochtoon zitten, 1' generatie, gast die daar gestudeerd, heeft en nog wat studies gedaan heeft in den belziek ook, wel die heeft werk zie, hoe zou dat nu toch komen, ? Hij is wel beleefd natuurlijk, spreekt wat talen, kent zijn job, heeft ervaring opgedaan, etc...

Maar zo een krapuuleke da geleerd heeft van niks te doen, daar kunnen wij niks mee aanvangen natuurlijk dat is vrij duidelijk nietwaar ?

tuurlijk ja, links is te lang z�*cht geweest en doof/blind voor een hele hoop problemen. nu nog is het in het linkse milieu mentaal knokken om die tunnelvisie te doorbreken. maar ik heb een zware hamer en blijf kloppen tot ze het snappen.

Damned
Oud 5 juli 2006, 21:53   #79
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
tuurlijk ja, links is te lang z�*cht geweest en doof/blind voor een hele hoop problemen. nu nog is het in het linkse milieu mentaal knokken om die tunnelvisie te doorbreken. maar ik heb een zware hamer en blijf kloppen tot ze het snappen.

Damned
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 22:26   #80
damned
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen Bekijk bericht

jaja, maar de verenging tot dit ene probleem, alsof het hier het paradijs wordt als die mensen hier wegvliegen...

Damned
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be