![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zal hier morgen ontopic trouwens laten weten of de calippo gesmaakt heeft want een dame blanche mocht niet van de madam ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2006 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij liever dan ik... Ik voel me beschaamd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() bwaah hoeft niet, heb ik ook niks aan maar mijn huisbaas (pandjesmelker ) zou beter beschaamd zijn
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2006 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Ja, en tevens met succes en verve toegepast. Van water en brood kunt ge ook leven...
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() pff zal een beetje mentaal minderwaardig beschaamd zijn zeker
![]() in alle geval heb ik wel een zuiver geweten dat kan men van de mensen met winst in de meeste gevallen niet zeggen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2006 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Winst owns.
Rijk zijn is tof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() de laatsten zullen de eerste zijn. huichelaar
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() bovendien weet ik zeker dat gij helemaal niet rijk zijt; mss zijt ge zelfs armer dan ik. vanuit mentale minderwaardigheid dient ge de mammon.
en dat noemt zich dan christene ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() mannen die niet zonder geld kunnen zijn mietjes
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() ![]() Man, man, man, gij zijt grappig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() En mannen die niet zonder eten kunnen ook? Bovendien leeft gij ook van geld, hoe minimaal ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al jaar en dag altijd hetzelfde;
mokka-ijs met citroensaus, bresellienne en slagroom De horror; ijs met aardbeien. Bwueaark... |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() vanavond mezelf overeten met een spagetti en daarna een coupe aardbei
de coupe aardbei was best lekker maar het decor waarin ik het at nog veel meer maar dat ga ik niet verklappen hier ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2006 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() (ik hoop dat jullie je geamuseerd hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rood-zwart: en avant les Rouches!
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom geef ik het mijne dan ook steeds stante pede uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |