![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet niet terzake welke partij ze aanraden om voor te stemmen, want ze gaan hier zwaar hun boekje te buiten. Tijdens hun diensturen dienen ze niet aan politiek te doen. En op de koop toe overtreden ze ook nog eens de taalwetgeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() djimi vroeg, zéér provocerend, :
Citaat:
Djimi, je weet toch wat de imams, komende uit marokko, doen wanneer ze hier aankomen ? Arabisch leren ! Inderdaad, djimi, de doorsnee marokkaan én ook de imams, hun leiders nietwaar, kent géén arabisch ! Hij moet dat eerst op onze kosten studeren. Én hij heeft het nodig hoor ! Je weet toch dat het marokkaanse dialect, gesproken hier in A'pen, NIET begrepen wordt in de maroque ? Én omgekeerd. Mijn bron natuurlijk. Spreekt maar van bronnekes : die zeldzame allochtoonse studenten die ooit mijn studenten worden. Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je kijkt toch al neer op mij en het laatste wat je mij zal toeschrijven is niveau, dus waarom zou ik u ter wille zijn ![]() Maar kom, de vraag was waarom niet-europeanen kiesrecht mogen krijgen ? Om dezelfde redenen waarom "wel-europeanen" het krijgen, het is een beetje belachelijk te stellen dat de geografische plaats waar je geboren bent allesbepalend is voor je rechten in het land waar je je langdurig vestigd.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kun jij ook normaal praten? Het is niet omdat je persattaché was onder het ministerie van propaganda van Stalin, dat je ook hier van die science-fiction tekstjes moet neerpennen scheldpartijen doen het inderdaad goed bij vuilb ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maw. Natuurlijk mogen Spanjaarden die hier wonen, werken en belasting betalen meestemmen, want dat mag ik ook bij hen. Maar als ik niet mag stemmen in Marroko, waarom zouden Marrokanen dan hier mogen stemmen? Maar ik begrijp de redenering wel hoor. Waarom zouden niet-Europeanen niet mogen meebepalen hoe groot de deuren en ramen mogen zijn van het huis waar we samen aan bouwen en samen gaan in wonen? Het antwoord is simpel. Omdat zij steevast weigeren als lid van het gezin beschouwd te worden die hen daartoe uitnodigd. Ze mogen Belg worden en daarnaast hun eerste nationaliteit behouden. Maar dat willen ze niet; ze weigeren. Wel volgens mij is het wereldwijd nogal ongepast, onbeleefd zeg maar, dat een gast de wetten wil gaan stellen in het huis van zijn gastheer. Zeker wanneer de gastheer uitnodigd om lid te worden van zijn gezin. Daarom ben ik tegen stemrecht voor niet-Europeanen. En naar de cijfers te zien (4%) kan het hen nog niet veel schelen ook. Bovendien heb ik nooit één betoging of manifestatie gezien die georganiseerd was van en door niet-Europeanen om hier stemrecht te kunnen krijgen. Ze zijn zelfs geen vragende partij. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
binnen die unie maakt het geen moer meer uit waar je vandaan komt. De bushie politiek even hierbuiten gelaten (want bushie staat gewoon vierkant tegenover de vrijheidsgedachte van de VS) is dit toch geen slechte zaak ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad, Marokkanen (die wil je blijkbaar viseren) worden Belg. Hun eigen land legt hen op om voor het leven Marokkaan te blijven, welke nationaliteit ze ook aannemen. En da's een reden voor jouw om die mensen een en ander te ontzeggen? Manman ![]() Nog zo'n non-argument: ze zijn hier niet meer als gast als ze zich hier vestigen, maar een volwaardige inwoner. je "gast-argument", volkomen te negeren. Inderdaad, mensen die in de kansarmoede leven hebben meestal directere zorgen dan zich bezighouden met politiek ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op 8 oktober ga je zelfs kunnen vaststellen wie er weeral eens heel pijnlijk in hun hemd zijn gezet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit alles bevestigt nog maar eens hoe dwaas het was een strijd te beginnen om politieke rechten toe te kennen aan mensen die weigeren deel uit te maken van onze politieke gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand verplicht die Belgische Marokkanen trouwens om hun hier geboren kinderen te laten inschrijven als Marokkaan bij het Marokkaanse consulaat. Het is hun eigen keuze dat ze(hun kinderen) de dubbele nationaliteit aansmeren in dat geval. Dat hun kinderen dan Marokko niet binnen zouden mogen is dikke bullshit: Belgen mogen toch binnen in Marokko? Paulus had het over de niet-Europeanen die WEIGEREN om tussen de soep en de patatten eventjes hun Belgische paspoort te gaan afhalen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juli 2006 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |