![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Congo en Sudan is het gewoon een gebrek aan belangstelling, niet echt desinformatie zoals in Palestina en Irak.(van de twee partijen overigens) Laatst gewijzigd door tomm : 11 juli 2006 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als niemand iets over de oorlog in Irak zou 'vertellen', dan zou er immers, bij manier van spreken, geen oorlog zijn... En dat zou toch een soort van desinformatie zijn??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Ik herhaal de vraag:"Wie zei waar dat alles wat op VRT komt een leugen is? Jouw woorden:
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 juli 2006 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Jij beweerde: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=illwill;1813277]Meer jouw leer dan de mijne.
[quote] ( ps. normaal doe ik dat niet veel maar als we het dan toch over 'leer' hebben ) ahja ? uiteraard kan je me dat eens haarfijn uit de doeken doen ? btw doe je dat voor of na de verklaring waarom die 6 medeplichtig zouden zijn ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet volledig hetzelfde als bewuste desinformatie zoals in Irak en Tsjetsjenië. Iedereen weet dat er oorlog is/was in Sudan en Congo, dat er vreselijke dingen gebeuren, maar het kan weinig mensen iets schelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent achterlijk en je moet niet knippen uit mijn post. Alles wat niet in hun plaatje past. Ik herhaal mijn anwtoord niet. Ik heb er al op geantwoord, dat jij te dom bent om te lezen is mijn probleem niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij de reportage trouwens gezien?
Laatst gewijzigd door illwill : 12 juli 2006 om 05:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, ik had niet anders verwacht, alles wat in het plaatje past is goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat als ik de posting vind waar een believer, misschien wel gun dit zegt?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als de pers geen interesse heeft, dan de bevolking natuurlijk ook niet... Hoe zou het kunnen?... Laatst gewijzigd door Chipie : 12 juli 2006 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doen!!! Veel geluk domme wortel
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Wie beweerde dat dan??
Als je dat niet kan aantonen -wat je niet kan,mits het niet waar is- kan je niet zomaar mensen ervan beschuldigen! ![]()
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan zal blijken dat dat idd. is gezegd. Dan kan worden vastegesteld of Gun echt van die mening is.Wat uiteraard niet het geval is.
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het kan de pers niet veel schelen omdat dat internationaal niet echt op de agenda staat (binnen politieke en binnen perskringen) en het is zoals u zegt "niet zo duidelijk" want ze zijn het wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Dat er op een bepaald moment in de berichtgeving een ogenblik gedacht was dat er zenuwgas gebruikt werd had niets met leugens te maken.Het was gewoon een van die vergissingen die in dergelijke omstandigheden gebeuren.De reportage heeft dat bewust anders voorgesteld.8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat als ik hem vind? Gewoon simpel antwoorden is blijkbaar ook al niet gemakelijk.
![]() |
![]() |