![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zou de vele brave huisvaders met een goede job, vrouwtje, kindje, huisje, boompje, beestje, die de scheve homoschaats rijden niet allemaal te eten willen geven, daar is mijn bediendenloon veeeeel te klein voor. Velen zijn getrouwd omdat ze niet voor hun homosksuele geaardheid durven uitkomen, omwille van de collega's, de familie, de vereniging waar ze inzitten en meer van die drogredenen. In het geniep gaan ze dan naar homobars en/of houden ze er een vriend op na.
Homo zijn is geen afwijking, maar een geaardheid. Het een afwijking noemen getuigt van een afwijkend denkvermogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() als homo's samen leven en het recht erkend dit dan moet ze consequent zijn over de gehele lijn...,leningen,plichten en rechten ectra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat betreft dat outen om die keuzemogelijkheden nog wat op te trekken daar kan ik je nog ergens in volgen al is het echt niet noodzakelijk tenzij je er natuurlijk weer vanuit gaat dat heel dat homowereldje in niets anders geïntresseerd is dan zoveel mogelijk partners binnen te doen hoe ik ze herken ? goeie vraag ik 'zie' of 'ken' ze of ik kom op de 'juiste plaatsen' en ga ervan uit dat zij ook op de 'juiste plaats' vertoeven hoogstwaarschijlijk mis ik er een groot gedeelte maar dat beperkt echt mijn keuzemogelijkheden niet in die mate dat ik daar rouwig om ben of wat te kort zou komen ![]() en daar ging 't 'm toch over dacht ik idem dito vrouwen met dat verschil dat ik de rest van de vrouwen er ook feilloos ( uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk ) uit kan hale, zoals je zelf stelt, maar die behoren niet echt tot mijn keuzemogelijkheden (als je begrijpt wat ik bedoel ) ![]() Laatst gewijzigd door praha : 12 juli 2006 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ge zult het dus nog een tijdje moeten aanhoren ![]() Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 02:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() soms ben je érg grappig carlgustaaf ps. dit is echt niet negatief bedoeld Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 02:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() de jeugdzondes van carlgustaaf ... na drugsverslaafde ook dit nog ![]() wat zal het volgende wezen ? al een geluk dat ie dat in z'n verdere leven er een strikte boetedoening op nahoudt Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 02:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() verslaafde? Waar gaat ge dat halen? Dat behoort niet tot mijn jeugdzondes...chocostoempen evenmin, als u dat zo zeer interreseert. Jeanetten waren wel getolereerd in zekere "progressieve" kroegen( lees=waar drugs verkocht werden), zolang ze hun tengels thuishielden tenminste.Een aantal verslaafden gingen er echter wél intiem mee om, zij het dan enkel om financiële redenen.In het algemeen was dat allemaal een nogal deprimerend en walgelijk gedoe eigenlijk...echt ongezond. En zeggen dat sommige van die hoerebokken vandaag willen "trouwen" en kinderen adopteren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als slechts 5% van de bevolking in aanmerking komt is de kans wel kleiner volgens mij. Als een deel daarvan zich niet out wordt die kans nog kleiner. Lijkt mij simpel. |
|
![]() |
![]() |