![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij durft het aan ons met feiten om de oren te slaan? Gij wilt het ons dus onmogelijk maken nog maar eens een draad vol te wauwelen met onze geliefde paranoïde Pallieterpraat? Gij durft nogal !!! 2. Toch wel, toch wel, want dat hebben wij in al onze goddelijke alwetendheid nu eenmaal zo bepaald, onze gazetjes en brochuurkes staan daar vol mee, en die kunnen we toch moeilijk allemaal gaan herdrukken, hé? Laatst gewijzigd door djimi : 12 juli 2006 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() Weet enkel dat ik 10€uro gewonnen heb met een weddenschap.
"De minderjarigen zullen het gedaan hebben." "allé jong, deze gaan ze niet zo vlug vrijlaten" "na een paar weken lopen ze weer op straat" "ma zot, ze hebben daar wel een mens voor niks doodgeslagen hé" "wedden" "ja zenne, voor hoeveel" "10 €uro, is da goed?" "akkoord" Het was zo voorspelbaar. Zonder glazen bol, gewoon op het gevoel na het lezen van de media kort na de feiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Teruggeven die 10 euro dus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Zever, voor mij zijn ze alle zes schuldig. Onschuldigen worden niet onder voorwaarden vrijgelaten.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wet van 20 juli 1990 betreffende de voorlopige hechtenis : vrijheid onder voorwaarden en invrijheidstelling onder voorwaarden Laatst gewijzigd door praha : 12 juli 2006 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
welke beide gevallen ? bedoel je deze : "vrijheid onder voorwaarden en invrijheidstelling onder voorwaarden" ? ja natuurlijk... dat ze dan terug vrij lopen dat is nu net de bedoeling... daar ze onschuldig zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat is toch niet zo moeilijk te snappen.
Laatst gewijzigd door Riksken : 12 juli 2006 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() al eens bij stil gestaan dat dit valt onder de wet van de voorlopige hechtenis ? meer in 't bijzonder is het dus een alternatief sinds 2005 voor de wel erg paradoxiale vrijheidsberoving van een onschuldige tijdens de loop van het onderzoek is dat zo moeilijk te snappen ? lees er misschien eens wat over maar in feite heb je ergens gelijk hoor... dat alternatief gaat misschien niet ver genoeg ![]() ik ben blij dat ge het opneemt voor de rechten van die gasten misschien zou het beter zijn zoals in de states met een borg ofzo.. in dat geval ben ik er van overtuigd dat bij het ontbreken van financiële middelen ge dat maar al te graag op u zou nemen als groot voorvechter van de rechten voor die onschuldige jongeren ![]() Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 00:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je moet u dat niet zoveel aantrekken solidarnosc die mens leeft nog in het koloniale tijdperk
Laatst gewijzigd door praha : 13 juli 2006 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Seb : 13 juli 2006 om 02:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Er zitten dus nog wel 2 verdachten in voorlopige hechtenis: een minderjarige en een meerderjarige. De meerderjarige heeft bovendien al toegegeven het slachtoffer gestampt te hebben. M.a.w. jouw weddenschap "de minderjarigen zullen het wel gedaan hebben" en "na een paar weken lopen ze weer op straat" heb je dus echt niet gewonnen. Einde discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |