![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Welke hoofdstad voor Vlaanderen? | |||
Antwaarpe |
![]() ![]() ![]() |
15 | 27,78% |
Bruhhe |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,85% |
Gent |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,70% |
Kortrijk |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,56% |
Leuven |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,56% |
Mechelen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,70% |
toch maar Bruxelles |
![]() ![]() ![]() |
21 | 38,89% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,96% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burger
|
![]() 1000x Brussel
Vlaanderen zonder Brussel is een lege doos, dan ontbreekt de kers op de taart. Wallonië zal wel bereid zijn Brussel aan Vlaanderen te laten in ruil voor Vlaams geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2. En de glasen bol is waar?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerlijk gezegd denk ik dat de doorsnee jean met de pet in Wallonië sowieso al niet echt fan van Brussel is hoor.
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En die kakken nu ens graag op Brussel, wat niet betekend dat Jean dat ook doen moet. Zijn er dan ook ieder dag een hoop Walen in Brussel. Brussel is dan ook wereldopen, moet je weten, mooi multikulti.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Er bestaat in dit land geen grotere verdeelde stad dan brussel. Gettovorming en culturen die compleet op zichzelf terugplooien, criminaliteit die zwaar de pan uitrijst, armoede, en als kers op de taart een klein groepke eurocratische 'kosmopolieten' wier enige multikulti is dat zij af en toe eens naar een turks, chinees of mexicaans restaurant gaan. wereldopen? ![]()
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 14 juli 2006 om 21:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2. Heb je dan geen statistiek -daarover? Jullie zijn toch de statistiek freaks? Statistieken zijn zoals Bikinis, weet je ja. Verder bestaat geen aantwoord op je vraag. 3. ook smiley fan? 4. Mooi commie bent u. Weet je dat commies eigenlijk ook alles 'assimilieren' willen. Verder, mijn Brussel is mooi, ok zijn er een paar zwarte pleken maar het is nu eens die enige wereldstadje die wij in dit landje hebben. Mooi wereldopen, ken je misschien niet? Ben je dan als wereldverbeterer tegen multikulti? En als ja, waarom?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 14 juli 2006 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is er toch geen probleem en wat in Brusel lukt zal toch zeker in de eenige echte vlaamse hofdstadl uken, niet? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() Maar in Belgie is Brussel de vlaamse hoofdstad, heb er ook geen probleem mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Er bestaat in dit land geen grotere verdeelde stad dan brussel. Gettovorming en culturen die compleet op zichzelf terugplooien, criminaliteit die zwaar de pan uitrijst, armoede, en als kers op de taart een klein groepke eurocratische 'kosmopolieten' wier enige multikulti is dat zij af en toe eens naar een turks, chinees of mexicaans restaurant gaan. Ga je dat ontkennen? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Er staan maar drie Vlaamse steden tussen de mogelijkheden in de peiling; Kortrijk, Gent en Brugge... De rest mag gerust weg.
Als echte Vlaming, uit west-Vlaanderen, in tegenstelling tot flaminganten die niet eens in Vlaanderen wonen, vind ik dat Vlaanderen helemaal geen hoofdstad nodig heeft; er is immers geen nood aan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2. Dan ken je mijn Brussel niet. 3. Wat? Je eigen mening. Ik gaa ze al niet deleten, dat is toch al iets, niet? 4. Sins waneer zijn er alleen Franstalige in Brussel? En ken je die al? Weet je wat die willen? Neen, je bent weer op je Borgtrip. Kan ik ja ook goed verstaan, als je Jarren lang mooi geindoctrineerd word. 5. Maar Vlamingen zijn een deel van dit multikulti in Brussel, zo een 15%. JULLIE ZIJN EEN DEEL VAN DIT MMULTIKULTI DAAR. EEN MINDERHEIT. ONDER ALLE KLEUREN VAN DE WERELD. Ik dacht trouwens dat je zo een wereldverbeterer bent, Meneer Pelgrim, was ik zeker fout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kortom: Brussel is een gespleten stad, geen kosmopolis. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terneuzen.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Vreemdeling
|
![]() hoe kun je dat nu aanzien dan als vlaanderen zelfstandig is en gat in de kaart van vlaanderen en hoe kun je dat nu afstaan het is en stad van vlaanderen van niemand anders dit zou volledig diefstal zijn niet omdat er veel walen woonen moete we het afstaan zei moeten maar aanpassen of opkrassen niet de vlamingen in zijn eigen land
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt u ooit al van het begrip 'leestekens' gehoord?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() Om over de spelling nog maar te zwijgen.
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou graag willen dat mijn Antwerpen de hoofdstad wordt van de stadstaat Antwerpen, misschien in een Vlaams/desnoods Belgisch jasje.
![]() |