![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Goghs werk werd ook pas na zijn dood geappreciëerd.............
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of het werk van Van Gogh er mooier op is geworden na zijn dood weet ik niet, maar wat ik wel met grote zekerheid weet is dat Mathilde er niet mooier zal op worden na haar dood.
Laatst gewijzigd door daiwa : 23 juli 2006 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haar talrijke beeltenissen, te bewonderen op de internetsites, en de lichtdrukmalen in mijn knipselmap, zullen ooit aanzien worden als iconen van esthetiek, en paradigmata van schoonheid.
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() U krijgt niet genoeg van ironie, zeker?
Een knipselmap ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk. Staaf is de enige Belgicist die op onnavolgbare wijze zowel de flaminganten als de Belgicisten inpakt. Daarom is hij ook zo gevaarlijk. Het is aan ons, nationalisten, niet in de val te trappen die hij ons zo handig voorhoudt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Inpakken? Ach nee, daar slaagt hij niet in. De dag dat hij die kleine bub-vlaggetjes in zijn onderschrift had gezet wist ik dat hij een even grote nar was als de andere bubbels.
Hem serieus nemen is niet nodig, ik zie hem immers geen revolutie leiden ![]() Laatst gewijzigd door van Maerlant : 23 juli 2006 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil tussen flaminganten en Belgicisten is dat deze laatsten met zichzelf kunnen lachen. Flaminganten hebben geen druppel zelfspot in zich, en dit om de simpele reden dat hun streven zó broos is dat het geen humor verdraagt. U kan dit weglachen, wegschelden of schieten op de boodschapper, flaminganten, maar diep in uw hart weet u dat ik gelijk heb en dat de zgn. 'Vlaamse identiteit' nog een hele lange weg af te leggen heeft wil ze ooit volwassen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
U, echter, lijkt enorm bang te zijn van ons. Net als de linkse partijen houdt u zich constant bezig met het diaboliseren van de Vlaams-Nationalistische partijen. Waarom zou u zoveel tijd in ons investeren, als we op sterven na dood zijn? Voor de rest, mijn beste mijnheer Vangeel: ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kiest ervoor mijn opmerking te negeren. Ook goed.8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wonderbaarlijk dat je dat nog niet begrepen hebt. Alhoewel........... Mijn Belgicisme is helemaal niet revolutionair doch veeleer een streven naar behoud, naar status quo, en waar mogelijk zelfs een beetje terugschroeven richting unitarisme om het Belgisch Bouwsel te verstevigen. Logisch dus als je geen revolutionaire tendensen in mijn ideologie waarneemt. Dat zou een serieuze politieke analyst niet eens het vermelden waard vinden. ![]() Mijn 'daden' bestaan dan ook voornamelijk uit het creëren van schisma tussen separatisten, het bestrijden van de splitsingsideologie, het ruïneren van goede politieke verstandhouding tussen flaminganten waar mogelijk, etc. etc. Geen revolutie bedrijf ik dus, maar sabotage van flamingantisme en separatisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ja, ik doe even een Hansje 8)
![]() |
#77 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Over 10 jaar zullen we eens praten.
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De infiltratie werkt: zelfs flaminganten beschouwen me als hun beste vriend.
Citaat:
Op vlak van staats(her)vorming in België: ja, op voorwaarde dat je de 't' niet vergeet. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Ja, en u hebt mij al zoooo vaak opgezet tegen Belangers. Beter uw best doen!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de laatste tijd het gevoel dat gij er eerder eentje zijt dat ik nog tegen N-Va'ers zal kunnen opzetten............. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |