![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() Neen omdat ik er niet hoef uit te zien als homo of als jannet. Daar voel ik mij niet goed bij. Je hoeft je niet als homo te gedragen of te kleden omdat je zo bent. Mijn boodschap is steeds, blijf jezelf.
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Ben al ruim zes jaar lid van sp.a, doe niet meer zo actief mee aan politiek op dit ogenblik, hou mij een beetje op de achtergrond, goede partijgenoten weten waarom. Maar men zal nog van mij horen op het politiek toneel.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gek. Er lopen anders nog wel wat homos rond op mijn werk eigenlijk. Vrij openlijk zelfs. Mijn werkgever luistert duidelijk niet naar u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
misschien kunnen alle homo's dan bij jou komen werken, want op andere plaatsen is het duidelijk minder tof om als homo te werken (als je er al binnenraakt).
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook over bijv. een kinderwens (die vrouwen nogal eens de das omdoet). als je je een beetje draait en keert en jezelf op de werkvloer 8u / dag anders voordoet dan je bent, kom je er wel, als homo, of als vrouw met kinderwens.
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik begrijp dat het soms jammer genoeg niet anders gaat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook als de keuze op irrationele gronden berust.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk de zaken eens omgekeerd:
Wil een homosexueel dan zó graag werken voor een homofobe baas, of in een bedrijf waar een anti-cultuur heerst tegenover homo's? Werken gebeurt best in een wederzijdse sfeer van aanvaarding. Perse willen werken in een sfeer waar je niet gewenst bent, lijkt me totaal onverstandig, en eerder een poging om een soort gelijk af te dwingen dan gaan voor een toffe job.
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
btw: als je kan bewijzen dat je ontslag het gevolg is van je geaardheid kan je een proces inspannen wegens willekeurig/foutief ontslag Laatst gewijzigd door vulpes : 25 juli 2006 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee. Elio di Rupo.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of ben jij, zoals ze dat zo schoon zeggen, een "relnicht"? ![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu weet ik waarom gij het seminarie niet binnen mocht !
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() "men zou beter bij elke job die wordt opengesteld een verplichting koppelen van aanwerving. Elke capabele sollicitant, wie zijn of haar cv voldoet aan de eisen van het bedrijf moet aangeworven worden. Zoniet is dit reeds een vorm van discriminatie." En eigenlijk is het ook zeer discriminerend dat er maar één persoon baas is in een bedrijf. Eigenlijk zou iedereen die daar werkt, evenveel recht moeten hebben om baas te zijn. De nieuwe reclamecampagne van SPA-rood zal dan ook luiden: "Iedereen CEO !" En België zal floreren als nooit tevoren !
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Graag zou ik van u de stringente voorwaarden weten waaraan men moet voldoen om "eruit te zien als homo", "zich als homo te gedragen" en "zich als homo te kleden". Graag de merkkledij, borstkastaille, hoeveelheid borsthaar, type haargel, gemiddelde stapgrootte, schoenmaat, kleur van sokken en merk nachtcrème die ervoor zorgen dat iemand homo is en iemand anders niet.
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de meeste bedrijven wordt er geen probleem van gemaakt, als je't mij vraagt.
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat het zelfs wettelijk geregeld is dat je niet hoeft te antwoorden op persoonlijke vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Net of het de meeste werkgevers iets kan schelen of je hetero, homo of wat dan ook bent, zolang je maar degelijk werk aflevert.
En als ze het wel iets kan schelen, om de een of andere duistere reden, doen ze zich toch alleen maar zelf pijn. Trouwens niet te vergelijken met het aannemen van een vrouw met kinderwens, dat uit economische overwegingen gebeurt (wat ik trouwens schandalig vind, de bevolking moet op peil worden gehouden) |
![]() |
![]() |