![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Was de VS betrokken nij de aanvallen van 9/11 | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 35,14% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
16 | 43,24% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,62% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is het verschil tussen believers en disbelievers. De believers bekijken de feiten rationeel, de disbelievers laten zich meer emotioneel meesleuren en reageren ook instrinsiek emotioneler op de informatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I shit on you Bin laden en er is niets dat je hieraan kunt doen.
Laatst gewijzigd door illwill : 25 juli 2006 om 11:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik wou bekomen is commentaar ivm. 'geluiden van thermietladingen of RDX-ladingen die afgaan'. Hoor jij ook maar iets dat erop lijkt? Bij gecontroleerde demolities waarvan ik filmpjes heb gezien, merk en hoor je een sequentie van explosies ALVORENS het gebouw instort. En hou jij vooral je wafel over 'emotionaliteit' vs. 'rationalisme'. Wie gedraagt zich hier als een kuddedier van Alex Jones? Wie weigert constant om argumenten die niet stroken met zijn vooroordelen te beschouwen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vooral: het stelselmatig negeren van 99% van de feiten, namelijk alle feiten die in flagrante tegenspraak zijn met de debiele theorieën. Rationeel noem jij dat? Ik zie alléén blind geloof in de grootste zever, als het maar in het plaatje past. Precies zoals creationisten, negationisten, mensen die in astrologie geloven, enzovoort. Pseudo-wetenschappelijke rommel dus. De talrijke persoonlijke aanvallen en beledigingen waar believers blijkbaar niet zonder kunnen wijzen er bovendien op wie zich "emotioneel laat meesleuren". In plaats van steeds weer de cognitieve vaardigheden van wie jouw zever niet pikt in vraag te stellen ( ![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() Natuurlijk was de VS betrokken.
Hoeveel heb je nog nodig om overtuigd te raken ? - Islamitische medewerkers krijgen vrijgeleide ui de VS na de aanslagen - Torens kunnen niet onstorten na de inslag, er werd springstof gebruikt. - Bin Laden werd nooit gepakt en de commisie om hem op te sporen werd onlangs opgedoekt. - De beelden worden niet vrijgegeven en de beelden die onder dwang worden vrijgegeven door de rechtbank toont geen enkel vliegtuig (Pentagon). En dan heb ik het over veel nog niet gehad... Alles komt ook veel te goed uit. Inval in Irak (Olie), Afghanistan (Olie pijplijn) ... De voortgang van de wereldoverheersing. ![]() Trouwens, ik heb een film gezien (Loose Change) en dat geeft een goei beeld. Is te vinden op internet dacht ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of het een originele geluidsopname is maar ik kan mij wel indenken dat het er op deze manier aan toe is gegaan. Verder weet ik dat de CIA van dergelijke geplande aanslagen op de hoogte was omdat ik (voor dat er sprake van was) amerikaanse krantenartikels vond waarin herhaaldelijk voor aanslagen van dit soort gewaarschuwd werd. Ik begrijp niet goed waarom de CIA de waarschuwingen heeft genegeerd maar ik weet wel dat de Amerikaanse regering de aanslagen heeft misbruikt om de algemene vernietiging van Irak en de bombardementen op Bagdad te rechtvaardigen (wat mij een beetje doet denken aan de Israëlische bombardementen op Beiroet die misschien beperkt zijn gebleven maar die een enorme schade hebben aangericht, een 500-tal burgerslachtoffers maakten en honderdduizenden mensen op de vlucht hebben gejaagd). ![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 25 juli 2006 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Dat zal er toch nooit komen voor jou. WTC7 lijkt me anders al wel hard bewijs genoeg. Maar goed, sommigen kneden bewijs in met hun geloofsysteem.
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is wel grappig allemaal. Niemand weet zeker wat er allemaal op 9/11 is gebeurt. Niemand heeft een sluitend bewijs. Echt grappig wanneer mensen dan toch blijken te vinden dat zij het weten en dus ja of nee antwoorden. Niemand hier was erbij betrokken, enkel wat tv kijken en surfen, geen onderzoekers persoonlijk gezien, geen ooggetuigen ondervraagt en toch alles weten, lol. Belachelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() Watch this and shut up! http://youtube.com/watch?v=M-yuQeeYkq8&search=wtc7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() filmke van eergisteren al gezien,
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() En bekijk dit ook maar, welke mens denkt nu dat dit door brand komt? WTF! Mensen zijn gewoon te blind, jammer genoeg...
http://www.youtube.com/watch?v=A-c-6qkbxd0 Laatst gewijzigd door TheTruth : 25 juli 2006 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel believers denken dat ze hun rommel hier maar moeten posten en dat iedereen het gedwee zal slikken! Vergeet het maar! ![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Vreemdeling
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Is dit het finale bewijs dat OBL er de hand in hand? Flauw Parci, heel flauw knip en plakwerk.
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|