![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik lees het al jaaaaaaaaaaaaaren... en ik moet zeggen dat daar regelmatig kritiek te lezen is/was op het VB....
Maar om dat te weten moet ge lezen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb er hier nog een stuk of tien liggen denk ik. ergens vanonder in een schuif. van het jaar 2003. ik kan dat nog gebruiken om patatten op te schillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jawadde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Een krant van enig niveau uit de grond stampen is geen sinecure. Een paar dagen geleden kon je op BBC nog een documentaire zien over de lancering van News On Sunday, een radicaal-linkse krant die in volle Thatchertijd het tij moest doen keren. Met veel moeite werd het nodige bedrag bijeengeschraapt, de selectie van medewerkers verliep amateuristisch, er was grote onenigheid over het doel van de opzet, initiatiefnemers haakten af nog voor de eerste editie verscheen, en die eerste editie was werkelijk niet om aan te zien. Na amper twee maanden was het sprookje voorbij en Thatcher werd herverkozen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() www.indymedia.be: zo progressief als de pest "Don't hate the media, be the media"
En dan komt het Vlaams Belang af met iets dat eigenlijk ook zich baseert op "Don't hate the media, be the media" en 't is nen hoop gezever van de progressieve kant. Op uw tenen getrapt omdat ze een ideetje hebben overgenomen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een geluk dat al die op sterven na dood zijnde Vlaams-nationalisten en hun media ongestoord belgicistisch kunnen worden eens er een hele nieuwe Vlaams-nationalistische krant bijkomt, hé?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 juli 2006 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allicht.
Je bent niet voor niets lid van de bub, hé? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad. Ik denk er sterk aan om mijn eigen dagblad op te richten, want ik erger mij aan de overbelichting van de wording van de vlaamse natie. Dit is het ultieme zakelijke argument
![]() Ja mensen, met dat VB gaan we toch ook geen stap vooruit doen, he zeg.
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat wordt stilaan de vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nog af te wachten, maar ik zie best een publiek voor een niet-progressieve krant nu op korte tijd DS en GVA richting DM zijn opgeschoven. Ook de Tijd richt zich weer meer op economisch nieuws dus die kan ook niet meer als alternatief dienen. En HLN is nu eenmaal niet ieders kopje thee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Den Calimero Courant"
Onafhankelijk dagblad van, voor en door het Vlaamsch Belang |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() dit medialandschap heeft nood aan een rechts conservatif dagblad. Its zoals "The wallstreet Journal" maar dan iets bereikbaarder voor Jan met de pet.
Punt was een goed tijdschrift dat ik met plezier geleven hb.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die 'overbelichting' van de Vlaamse staatswording betreft, tja dat krijg je nu eenmaal als het er overduidelijk naartoe begint te gaan en onmogelijk nog langer te ontkennen valt, hé? De voelbaar toenemende onzekerheid van de bubbels, de onmiskenbare prikkelbaarheid van de belgicisten, de vele draden met alle mogelijke en nepargumenten tegen de Vlaamse onafhankelijheid, het tyranieke verzet om de Vlaamse staatswording via democratische weg (referenda) te laten plaatsvinden, het zijn allemaal tekens die erop wijzen dat er héél goed begrepen wordt dat er meer aan de hand is dan een beetje 'overbelichting' van iets dat geen gevaar voor Belgique betekent. De Vlaams-nationalisten zijn uiteindelijk toch op sterven na dood, hé?
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We doen jaarlijks een stap vooruit. Dat kan je toch niet ontkennen. En in vergelijking met de buurlanden, en zeker Nederland, maken we zlefs grote stappen vooruit.
Persoonlijk ben ik anders vooral fan van het "linkse" liberalisme van Verhofstadt. Hij is eigenlijk 1 van de weinige mensen die ik bewonder in Belgie. Ik maak me geen illusies, hoor, hij is politicus. Maar wel 1 van een erg hoog niveau.