![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het feit dat de joden al meermaals werden vervolgd en verbannen zegt veel over hun arrogantie houding als het zogezegde volk van god en hun eeuwige claim op eigendom van het heilige land op basis van een sprookjesverhaal Elk zinnig mens herkent hierin onmiddellijk een klassiek voorbeeld van anti-semitisme: de schuld voor de Jodenhaat ligt bij de "arrogante" Joden Laatst gewijzigd door Jozef Ostyn : 26 juli 2006 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En wat hebben bruggen in Beiroet (want het waren niet alleen gebouwen die er werden bestookt) met Hezbollah te maken? Of die militaire bassissen?
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
kritiek op een religie(sprookje) is geen anti semitisme dat ze al meermaals vervolgd en verbannen zijn geweest zijn historische feiten geen anti semitisme arrogante houding hebben ze nu eenmaal maar dit zeggen is geen anti semitisme dus stop met uwe zever van joden haar aub |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
het feit dat de joden al meermaals werden vervolgd en verbannen zegt veel over hun arrogantie houding als het zogezegde volk van god en hun eeuwige claim op eigendom van het heilige land op basis van een sprookjesverhaal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af waar Jozef zijn kennis heeft opgedaan en hoop dat hij ze nergens anders ten toon sprijdt dan hier op het forum.
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en de joden gaan er prat op dat ze het zogezegde volk van god zijn dit zeggen ze zelf en dit is arrogantie en hiervoor ben ik geen anti semitist ook is hun eeuwige claim op het heilige land op basis van een sprookje iets wat ze zelf constant zeggen, uzelf zegt het ook de hele tijd dus ook hier ben ik geen anti semitist en dat ze in de geschiedenis veel zijn vevolgd zijn geweest of verbannen is niet mijn schuld. maar stel u eens de vraag waarom zijn ze al zoveel keren vervolgd en verbannen??? en deze vraag stellen is geen anti semitisme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Zou Jozef een echte Jozef Ostyn zijn?
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die 6.7 miljoen Israeli's daar gaan waarschijnlijk de aanstoot zijn tot wereldoorlog 3 waar wij ALLEMAAL het slachtoffer van gaan zijn. Laatst gewijzigd door Tavek : 26 juli 2006 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]() Leve het staatsterrorisme
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vanachter uw computerscherm is het makkelijk om de internetwarrior te spelen. In het echte leven zou u wel twee keer nadenken voor u iemand in zijn gezicht voor antisemiet uitmaakt (tenzij u 2 meter lang en drie meter breed bent natuurlijk). Maar we wijken af. Punt is dat ik het inderdaad niet legitiem vind om terroristen uit te schakelen wanneer je met zekerheid weet dat je ook veel burgerslachtoffers zal maken. De sop is de kool op den duur niet meer waard. Schakel 3 terroristen uit en je verzwakt Hezbollah, knal 3 kinderen af en je versterkt ze, zo simpel is het.
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 27 juli 2006 om 06:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Indien iemand dergelijke uitspraak zou doen in mijn bijzijn zou ik geen moment aarzelen om ze als antisemitisch te bestempelen. Voor dergelijke primaire racisten heb ik niets dan minachting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Ja, als ze zich nu eindelijk eens rustig lieten afslachten zou het toch allemaal zo veel gemakkelijker zijn voor ons "vredelievende" mensen hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |