![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ook, zou ik zeggen, als het niet zo cynisch klonk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het "experiment" heeft in ieder geval ook een diepe indruk op mijn auto,en mezelf,nagelaten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en mijnen auto... die stond te ver... ik geraakte der nie... mislukte test...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga eens mee met mij een weekje, ik zal ze u eens tonen waar ze wonen al die "niet status gevoelige" mensen. De mercedessen en suv's staan garantie achter elkander in de garage's. Ik heb nog nooit en ik werk al jarenlang voor allerlei mensen, nog nooit een goed opgeleide met vaste baan in een simpel huisje zien wonen. Nog nooit! ps; ik heb net een job achter de rug in het ziekenhuis en geen enkele maar dan ook geen enkele dokter, chirurg, afdelingchef komt daar toe met een auto onder de 50.000€. Ik zal ze een beetje opnoemen. Bmw m5, jaguars, suv's mercedessen en porsche's. Dus ongetwijfeld zijn dat dus "sukkels"! De kuisvrouwen zag ik af en toe op een fiets springen, die wel. Die zullen wellicht dan "erudiet en belezen zijn" zeker? ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 augustus 2006 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet opgeven. Op den duur zal je wel leren afgeven op jouw auto. Al was het maar aan de binnenkant. Zonder dat je 't goed beseft, begin je er een beetje schijt aan te krijgen. En dan gaan plots de sluizen open. 't Lijkt dan wel een goeie diarrhee. En dat stopt niet meer hé. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 augustus 2006 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() *Sigh*
Dus ik moet jaloers zijn op een 18 jarige die al zijn geld in zijn auto steekt en nog thuis bij mammie en pappie woont ? Ik heb al 5 jaar mijn eigen domicilie. Ik ben zelfstandig. Ik geef mijn geld liever uit aan huur van mijn woning dan aan een dikke auto. (En ja, het is MIJN geld, niet het geld van mijn ouders....). Ik ga gewoon bij mijn werk wonen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar Einstein had ongelijk, toen hij aan de oneindigheid van het universum twijfelde. The latter, dat had hij goed... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach ja...ooit vallen de euro's wel eens!
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Mambo : 8 augustus 2006 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien nogmaals, wie is het meest egoïstisch? De fietser of voetganger, of de automobilist? Of beter: wie denkt het meest in het belang van de maatschappij?
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een auto behoort net zoals goede kleren, schoenen, uurwerk tot het totaalpakket van de betere man. Iemand die zijn schouders laat hangen, povere kleren aanheeft en tot slot dan nog genoodzaakt is met de fiets rond te gaan, dat is een klaploper. Zelfs met 25 diploma's aan zijn muur. Al leest hij dan boeken van hier tot in Tokio. Je kan toch onmogelijk zo iemand in vertrouwen nemen want tenslotte weet je van ver dat het waarschijnlijk een idealist is en half extremist. ![]()
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Iemand die niet alleen aan zichzelf, maar ook aan anderen denkt zou ik ook niet in vertrouwen durven nemen, neen.
![]() Stel je voor zeg, die man is duidelijk niet mee geëvolueerd met de rest van de maatschappij. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 augustus 2006 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik vragen, vlieg je soms eens?
![]() |
#77 |
|
![]() Ik ben net met de trein naar Italië en terug geweest...
![]() Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik ooit één keer gevlogen heb ... en dat ik nu weet hoe het voelt en het nooit meer wil doen ook. Mag ik je wat vragen, knaagt je geweten of waarom stel je die vraag? ![]() Edit: Anyway, de openbaarvervoersnetwerken wereldwijd mogen wel wat beter uitgebouwd worden, want dat je op sommige plaatsen alleen in een behoorlijke toestand kan geraken met het vliegtuig (en dat dit gepromoot wordt) is jammerlijk, maar het ging hier dus over de auto.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 augustus 2006 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je eens naar boven kijkt, zie je veel vliegtuigen hé? Op zaventem staan ze in de file om op te stijgen zelfs. Welnu wat verbruikt zo een vlieger? In vergelijking dan met een auto dus. Een vliegtuig weegt doorgaans tussen 120 �* 140 ton LEEG. Inhoud brandstof ; 80 TON Verbruik gemiddeld; 10 uur Per dag gemiddeld ; 160 Ton brandstof Aantal dagen per jaar; 365 Dat is pakweg 58400 Ton brandstof per vliegtuig. Of met andere woorden, een retourtje new york bv is evenveel als 30.000 km met de wagen. allez plus minus dan. En dat dwarrelt allemaal op onze patatjes. Wil ik maar zeggen, geef niet de auto de schuld van alles.
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) Lichaamsbeweging 2) Geen dure benzine of auto te kopen 3) Veel minder stress door files/verkeersagressie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |