![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Ha, het sympathiegevoel voor de underdog komt naar boven. Ik heb dat ook. Gisteren nam ik het zelfs op voor de Croo. (
![]() Maar Black Cat, nee, daar begin ik niet aan. Moet ie maar niet zoveel anti-libertarisch gedoe-dat-nergens-op-slaat posten. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 5 augustus 2006 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie hier eigenlijk geen underdog in...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Door op dit forum de belgicistische, linkse en van censuur houdende particraat komen uit te hangen, manoeuvreer je jezelf toch wel in een underdogpositie?
![]() Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 5 augustus 2006 om 01:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik zou maar beter gaan slapen zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() maar ik zal wel gewoon stoppen met analyseren en het slapen nog even uitstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedenk ineens dat we die plastuit kunnen marketten onder de naam pispaaltje... dat moet meer mensen lokken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op iemand die zo extreem provoceert, en in bijna elke post met waanzinnige complottheorieën afkomt, zijn menselijkerwijs maar twee reacties mogelijk: negeren of uitlachen. Slechts weinigen zijn in staat tot het eerste. Ik vind de meeste offtopic reacties dan ook heel normaal en op de keper beschouwd niet zo offtopic: het zijn de enige mogelijke zinnige reacties op de blatante onzin van BC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar hier moet ge dus off-topic gaan eh, want dat is de bedoeling geloof ik ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Weer aan 't spammen?
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer argumentatieve armoede aan het etaleren?
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() compulsief mensen van spam beschuldigen is ook spam hoor.
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Kijk eens Staafje, als jij zin hebt om je te tonen als een provospammer, doe maar.
Ondertussen is het wel duidelijk dat er niets in je posts staat, behalve kikkerkwaak, en met goedkeuring van de moderatoren.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 9 augustus 2006 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Gelieve on topic te blijven en persoonlijke akkefietjes via PB te regelen.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gelieve dus ook de draad over ""forum.politics.be" is een promotieplatform voor extreem-rechts ideeëngoed" (zoals dat van Jos Verhulst) te lezen: veel toelichting van de moderatoren kwam er daar niet. Misschien intersseren deze opmerkingen daarin u ondanks de "neutrale" (=onrechtvaardige) opzet van dit forum, in het bijzonder deze passage: 2. Wanneer iemand het driehoekje gebruikt, dient de moderator na te gaan in hoeverre er geen sprake was van uitlokking. Bv A stuurt B provospam, B replikeert "gij lompe lul", dan is A in de fout, niet B. Op dit ogenblik is het omgekeerd, in naam van de "neutraliteit"; deze handelswijze van de moderatoren maakt hen menselijk-minderwaardige wezens, en objectieve medewerkers van de uitlokkers. Dit is een forum, geen voetbalveld.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 9 augustus 2006 om 13:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het moderatieteam voelt zich niet genoodzaakt om daar publiekelijk op te reageren. Wij beoordelen onze activiteit voortdurend intern en dat is voor ons voldoende. Wees er maar van overtuigd dat we dat topic helemaal gelezen hebben. Ik heb het in deze thread niet over spam maar over het off-topic gaan van deze discussie naar een persoonlijk welles-nietes spelletje over "spam". mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |