![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ze laten zien is doorgaans niet wat ze echt gebruiken. Komt het in het publiek domein dan is het doorgaans al aardig verouderd. Zie Echelon meer als een coverstory. het gaat veel verder en veel dieper En daarom lig ik iedere keer weer dubbel als ze zeggen dat ze Osama Bin laden niet kunnen vinden. Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Was de kerosine nog niet opgebrand?Wat is de aanloop of de invloed op de kerosine die ervoor zorgt dat de kerosine die rookwolken voortbrengt vlak voor het intorten?
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() mag ik je een raad geven? ik zou niet op alle spelfouten op dit forum reageren die er gemaakt worden (niet in het minst door trotse vlaams-nationalisten en VB'ers trouwens
![]()
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini Laatst gewijzigd door Samsa : 13 augustus 2006 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kerosine die brandt, steekt ander ontbrandbare materialen aan met meer rookwolken tot gevolg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() De enige manier is de "express to top"-lift. Die liften hebben echter enkel deuren in de lobby, de skylobbies en de verdiepingen 107 en 110. Gezien geen enkel van die verdiepingen is geraakt, is het onmogelijk dat via die weg kerosine "naar beneden stroomde". Bovendien herinner ik me een bron die uitlegde hoe het onmogelijk is dat een vuurbal naar beneden gaat. Ik kan mij echter de link naar deze bron niet herinneren, 't is dus maar iets dat ik terzijde vermeld. Die wolken bewegen duidelijk snel en sterk in één richting, namelijk de zijkant. Stofwolken van ontploffingen doen dat. Rookwolken gaan echter omhoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook herinner ik me dat alle ramen van de lobby van de Northtower naar buiten toe waren weggeblazen vlak na de impact van het vliegtuig. Kijk misschien eens naar de video 9/11 van de gebroeders Naudet. (ik vind echter niet direct een link...) Van de BBC-website. http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/2143936.stm Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 14 augustus 2006 om 09:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Indien je niet in de buurt van een gsm mast bent werkt de gsm niet: hij kan niet op het gsm netwerk inloggen. Je grote bezorgdheid is overbodig: Men gaat vliegtuigen die boven oceanen vliegen (waar dus geen zendmasten zijn) voorzien van een sattelietverbinding. Hierdoor log je via de satellietverbinding in op het gsm netwerk. Hiertoe heeft het vliegtuig een ontvanger die gsm signalen doorgeeft vanuit een zendapparatuur naar de gsm en omgekeerd. De mensen kunnen dan gewoon bellen. Door de cabine te voorzien van enerzijds een zend/ontvang antenne en anderzijds een kooi van Faraday is het ontregelen van de navigatie of besturingsapparatuur geen probleem meer. Simpel. Indien je boven Brussel of het Amerikaanse vasteland vliegt kan je gewoon je gsm gebruiken: er staan daar masten.... Complottheoriën zijn altijd gebaseerd op een verkeerd inschatten van de realiteit. Hier ging het gewoon over het hier niet en daar wel aanwezig zijn van zendmasten. Politieke partijen zoals het VB maken ons wijs dat wij overrompeld worden door een bende islmafanaten. Dat overrompelen blijkt dan te bestaan uit 4 procent Islamieten waarvan misschien één op de tienduizend een zageman is die anderen probeert te overtuigen... Zo kan je de mensen angst aanjagen voor spoken. Spoken bestaan echt: in de kop van vangers. Laatst gewijzigd door ericferemans : 14 augustus 2006 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben iemand die voorstander is van de theorie dat er op de één of andere manier met explosieven is gewerkt. De kans dat die vrouw daarvan het effect ondervonden heeft bestaat dus ook, voor mij althans. Maar 't is natuurlijk slechts een hypothese. Laat mij ook vragen, hoe weet de cameraman dat het kerosine is die de vrouw in brand zette? 't Lijkt aannemelijk gezien een vliegtuig met kerosine gevuld is. Dat is echter onvoldoende bewijs om een terechte conclusie te maken. Helaas voor ons beiden, kan geen van beiden gelijk of ongelijk krijgen. Er is voor beide theorieën (ik heb het hier over de brande vrouw) te weinig bewijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
omdat er geen 'deuren' waren op de getroffen verdiepingen. ![]() Zie je nu zelf de kolossale fout niet in die redenering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Waar zit de fout? Enlighten me. (Over de woordspeling heb je natuurlijk gelijk overigens.) Laatst gewijzigd door Heftruck : 14 augustus 2006 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Nuja,zoals je al aanhaalde...het lijkt me zeker niet bewezen,eerder onwaarschijnlijk,hoeveel kerosine moet er in die schacht terechtgekomen zijn om meer dan 300m naar beneden te lopen en hoeveel is er daadwerkelijk in terecht gekomen (mits de koker vertikaal loopt lijkt het me niet al te realistisch dat grote hoeveelheden er in zijn terechtgekomen)?Hoe breed is die liftschacht en waar was ze juist gepositioneerd tegenover de inslaande Boeing? Edit,Par had reeds geantwoord zo blijkt.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De weggeblazen vensters waren er, geen twijfels daarover. Dat er in de lobby mensen en dingen in brand stonden, daar is ook geen twijfel over. Mogelijk is een paar honderd liter kerosine naar beneden gestort en pas nadien in brand gevlogen, hetgeen inderdaad een explosief effect geeft. (te vergelijken met de benzinetank van een auto die explodeert tijdens een brand maar dan maal 10). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Burger
|
![]() Over het WTC is al zoveel onzin verschenen. De buitenmuur droeg het grootste deel van het gewicht van het gebouw, logisch dus als die geraakt wordt door een vliegtuig dat die muur het begeeft.
Verder waren de liften en noodtrappen onbruikbaar, omdat het vliegtuig zich door de betonnen middenkern had geboord. Laatst gewijzigd door Stein : 14 augustus 2006 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Over die weggeblazen vensters..er is hier eens een trailer gepost met beelden van een soort witte stoflaag in de lobby,eigen aan explosieven...ik kan ook alleen maar gokken.
![]() |
![]() |
#80 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bekijk het liftschema die hier op vorige p. gepost is eerst maar eens vooraleer je daar vanuit gaat...
![]() |