![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook raciaal trouwens. Vandaag de dag kunnen de bekende joden nog steeds rekenen op hun haakneus. En dat is echt bedoeld als opmerking en niet als haatdinges... je weet wel.. dat racisme dat zo een business is geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Rassenmenging is een natuurlijke eigenschap en is de motor van ons voortbestaan. Apartheid is een zuiver menselijke eigenschap en leid op termijn tot inteelt.
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of juist niet? Wat zijn rassen precies? Op basis van huidskleur, afkomst, woonplaats en ook op basis van pseudo wetenschappelijke "studies" is men mensen gaan indelen in zogenaamde rassen. Deze indeling heeft geleid tot catasrofes: slavenhandel, discriminatie van kleurlingen, oorlogen, "etnische zuiveringen" enz... Het begrip ras bij mensen is gebaseerd op het geloof dat er een groot verschil is tussen mensen met een andere kleur, afkomst enz... Dat er dus rassen zouden bestaan zoals bij de dieren, die een andere "kwaliteit" bezitten. Men ging dan zwarte mensen als dom en lui bestempelen, blanken als superieur en natuurlijk gebeurde dit in alle mogelijke richtingen. Rassen die zich duidelijk van mekaar onderscheiden door verschillende, aangeboren eigenschappen bestaan echter niet in het mensdom. Het mensenras is dus één ras. De wetenschap bewees immer dat de verschillen tussen de zogenaamde rassen KLEINER zijn of EVEN GROOT dan de verschillen tussen mensen binne hetzelfde "ras". Met andere woorden: de kans dat jij en ik (ik neem aan twee "witten") op mekaar lijken is even groot dan de kans dat je op Mobutu lijkt of op Kim Youn Ill. Indien er geen verschil is in de eigenschappen van iemand behalve de kleur, en een paar andere uiterlijke aspecten dan heeft het geen zin om van rassen te spreken. Al deze theorieën over ras stranden op basis van het feit dat je niet kan discturen over het geslacht van Engelen indien je er geen kunt te pakken krijgen. Dat je niet kan oordelen over de politieke strekking van Marsmannetjes, indien deze niet bestaan. En dat de vliegkunst van heksen, bij gebrek aan levende en aantoonbare exemplaren niet te bespreken valt. Racisten zijn mensen die theorieën verkopen die op niets gebaseerd zijn. Soms zijn er ingebeelde "raseigenschappen". Toen het nazisme nog niet floreerde in Duitsland waren er al mensen die metingen gingen doen om racistische theorieen te bewijzen. Er bleek uit dat er in Duitsland meer mensen met een zogenaamde "jodenneus, of haakneus" rondliepen van zogezegd zuiver germaanse afkomst dan bij de joodse Duitsers. Meer blonde joden dan er gemiddeld in Duitsland rondliepen van "germaanse" origine. Hitler was geen blondje hé... Indien men mensen gaat genetisch analyseren blijken er uiteindelijk evenveel "rassen" te zijn dan mensen, op de eeneiïge tweelingen na, natuurlijk ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 augustus 2006 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De gravitatie bestaat niet maar is een complot om mensen aan de aardbol te kluisteren. Maakt deze op niets gebaseerde theorie me nu tot racist? Oh ja, Fere, als je reageert, probeer niet te schelden, mijn hoofd doet pijn vandaag. D�*�*�*�*g!
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Is het relevant? Wil je hiermee nu stellen dat racisme wel zin heeft? Of wil je aantonen dat een idioot mijn teksten kan gaan disseceren en er één zin uithalen, waardoor dit een zinloze zin wordt? Misschien ben je vandaag wel gewoon bezig om van een kater te genezen? Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 augustus 2006 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
De natuur gaat dus het vormen van rassen bij mensen tegen. Sex zorgt ervoor dat we steeds weer andere mensen op de wereld zetten. De gelijkenis tussen ouders en kinderen spreekt dit tegen. Fenotypische eigenschappen (uitzicht) zijn allicht te wijten of te danken aan het feit dat indien onze kinderen op ons lijken (qua uitzicht) we hen meer gaan vertroetelen. Maar zelf dit uitzicht is over enkele generaties niet terug te vinden. Zelf niet indien je huwt met iemand van een andere huidskleur. Tenzij er een abnormaliteit gebeurt: systematische inteelt, mutaties. Het kweken van Dewinters - door jarenlange inteelt - zou bijvoorbeeld wel eens een ander mensenras kunnen opleveren, -na miljoenen jaren inteelt- dat dom, boosaardig en lelijk is. Maar dan moet hij snel beginnen vogelen met zijn dochter, en dat kind ziet mij er te intelligent uit... Racisten van vandaag baseren zich meestal op "cultureleel" racisme. De gasten die hier afkomen met jodenneuzen en Semieten zijn dus al uit de mode, zelf in het racistisch milieutje. Het woord Semiet is dan nog van Bijbelse afkomst (de zonen van Sem) en heeft daardoor alleen al puur een esoterische, religieuze en absoluut geen wetenschappelijk aantoonbare grond. Maar ja: alles is goed als men een zwart schaap zoekt, en racisten zijn geen aanbidders van de wetenschap maar verspreiders van de domheid. Het kan nog straffer: Het begrip "Arier" komt uit een science fiction verhaal (alliens die een zuiver ras op de wereld zetten) en kan direct bij Start Trek nonsens worden geclasseerd... Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 augustus 2006 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Semietisme, Judaïsme, Islamisme, Communisme etc. zijn allemaal menselijke indelingen die met de natuur geen enkel uitstaans hebben.
![]() |
![]() |
#69 |
Burger
|
![]() Zelden zo'n discussie telkens van onderwerp zien veranderen. Het begint met een toespraak van een Afrikaner-politicus en het eindigt met het feit dat rassenvermenging een natuurlijke wet is.
![]() Maar waar zijn nu die Zuid-Afrikaanse vragen waar Lombas op doelde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat een fijnzinnige vergelijking. Ge hebt nog vergeten te melden dat dat kind zeker van hem niet kan zijn daar ze er intelligent uitziet. Bijgevolg is zijn vrouw een hoer, althans volgens jouw walgelijke redenering. Waarom neem je jezelf (of je vrouw indien je geen dochter heb) niet als voorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat wilde lombas helemaal niet. Als je de opening zou lezen en de speech zou beluisteren, weet je misschien wat lombas wel wilde.
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Waarom beschuldig je mij nu van dingen die expliciet in mijn tekst niet kunnen voorkomen? Hoe zit het met jouw inteelt? Zit het hem daarin? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het viseren van Waalse schandalen, bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Burger
|
![]() Wel zijn Waalse politici niet veel corrupter dan Vlaamse? Dat werpt bij mij geen vragen op.
De vergelijking tussen ANC-beleid en CGKR gaat volgens mij wel op. Omgekeerd racisme bestaat volgens hen niet en dat zorgt dat voor 'positieve discriminatie'. Een begrip waar ik niets mee wil te maken hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling