Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 augustus 2006, 18:46   #61
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Er zijn er geen mijn vriend, zelfs FBI en CIA geven dit schoorvoetend toe, er zijn er geen
mooi.
Oud 15 augustus 2006, 18:57   #62
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht

ik weet het niet hoor .. ben blind .. ik zie niets .. ik hoor niets ..
ik heb geen antwoord.. maar wil graag de antwoorden horen en dan vergelijken.. want ik ben iemand die van de waaheid houdt .. en doe alles om de waarheid te zoeken en vinden .. in ieder geval .. ik ben tegen die aanslag in new york .. die mensen zijn onschuldig en hebben niets met de politiek en de oorlogen van amerika in midden-oosten te maken ..

Naar mijn mening bestaat DE waarheid niet. Ieder heeft zijn eigen waarheid, en neemt vaak genoegen met de waarheid die het dichts aansluit op wat volgens hem de juiste waarheid is.

Je zal eeuwig blijven zoeken en nooit een uitkomst vinden, maar je zal er wel wijzer uit worden.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2006, 19:03   #63
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
ja, het Ottomaanse rijk was een Kalifaat, absoluut. Vernietigd door de kolonisatie.

Al Qaeda was verantwoordelijk voor deze aanval. Kijk naar de banden die de 19 daders hadden met de beweging van Al Qaeda. Kijk naar de opeisingen die er zijn gebeurd door Al Qaeda. Kijk naar de jarenlange traditie die Al Qaeda had in het opleiden van militanten in terroristische acties : de vele kampen in Afghanistan. Kijk naar het motief dat overduidelijk aanwezig was. Kijk naar de financiële middelen die werden aangewend en waarvan voldoende sporen werden teruggevonden. Kijk naar voorbereidingen die plaatsvonden, vanaf het ogenblik dat de voorwacht zich in Hamburg installeerde. Ik kan blijven doorgaan, maar ik vermoed ergens dat het jou toch niet overtuigen zal.
Ik vind het fantastisch dat ze zelfs paspoorten van enkelen van die 19 hebben teruggevonden na de crashes. Dat moet toch bezijs zijn

Waarvan waren die dingen gemaakt? Titanium of gewapend beton of zo? Speciaal superpapier?
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2006, 20:12   #64
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Er zijn er geen mijn vriend, zelfs FBI en CIA geven dit schoorvoetend toe, er zijn er geen
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2006, 20:13   #65
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Ik vind het fantastisch dat ze zelfs paspoorten van enkelen van die 19 hebben teruggevonden na de crashes. Dat moet toch bezijs zijn

Waarvan waren die dingen gemaakt? Titanium of gewapend beton of zo? Speciaal superpapier?
ja, dat heb ik ook gelezen ..
naast een aantal interpretaties van ingenieurs enz..
kijk maar op reopen911.or

groet
Oud 15 augustus 2006, 20:34   #66
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Spijtig dat Osama Bin Laden niet op dit forum zit.
Die kerel heeft herhaaldelijk beweerd (nog in mei van dit jaar) dat ie achter de aanslagen van 9/11 stond, ja zelf persoonlijk de opdracht voor had gegeven.

Hij zal zich wel vergissen zeker ...

En de afscheidsvideo's van sommige kapers (door Al Jazeera uitgezonden), ook een vergissing zeker. Want de politics.be kenners zeggen dat er geen bewijzen tegen Al Qaeda zijn ...
Oud 15 augustus 2006, 20:51   #67
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Mijn vragen:
Citaat:
99 % van de arabieren vinden Mubark (een grote dicatatuur) erger dan saddam !!

Waarom krijgt dan Egypte een steun?
waarom is neen-amerika media in Irak verboden ??
waarom die burger-oorlog in Irak?
waarom nu wel, en tijdens saddam regimes niets?
waar zijn de massavernietigingswappen van Irak?
waarom bestaan zaaien zij cocain drugs in Afghanistan nog altyd?
waarom Afghanistan aanvallen voordat zij er zeker van zijn??
waarom steunt Amerika Isarael tegen kinderen in Palastina?
waarom geloof jij niet dat israel land van palastijnen is?
waarom zeg je niets verder over kalifaat, ottomaanse rijk?
waarom is dat door kolonisatie uitgeschakeld?
waarom werkt VS tegen reopen911?
wie heeft Taliban opgericht?
waarom heeft VS taliban geholpen om tegen communisten te vechten?
waar is die democratie die zij beweerden in Irak?
waarom heeft VS vroeger Saddam tegn Iran geholpen?
waarom heeft VS chemische wappens aan Saddam gegeven?
waarom heeft VS nu Saddam aangevallen?
waarom is VS tegen sommige arabische dictaturs?
waarom is VS voor sommige arabische dictaturs?
waarom wou VS Aljazeera kanaal aanvallen?
waarom mag er geen media/pers in Guantanamo aanwezig zijn?
waarom mag Israel atoombom hebben en Iran niet?
waarom mogen de amerikanen niets over UFO's weten?
waarom mag VN afhankelijk van VS hun taak uitvoeren?
....
er komen nog vragen , maar eerst deze vragen antwoorden !
ANTWOORD : >>
Citaat:
omdat het een bondgenoot is van de VS. Mubarak staat aan de kant van de VS en dat is net hetgeen waartegen Ben Laden tegen opkomt. En ik ga akkoord dat het overgrote merendeel der Egyptenaren tegen Mubarak is. Reden te meer dat Ben Laden door een aanval tegen de VS een reactie binnen Eygpte wilde provoceren. En guess what ? De duidelijke overwinning van de Moslimbroeders geeft hem nog gelijk ook dat deze methode vruchten afwerpt. (ook al is de moslimbroeder beweging natuurlijk niet hetzelfde als de salafiya-jihadia)
Het maakt mij niet uit, of da een bondgenoot is of niet .. maar Mubarek is een dictatuur, en Amerika kiest zijn kant ..

Citaat:
? Ik begrijp niet wat je hier bedoelt ?
Waarom mogen (Aljazeera, Al-arabiyya en andere vrije kanalen de gebeurtenissen in Irak niet volgen? en vandaar uitzenden?
Citaat:
in hoofdzaak omdat de VS zware fouten hebben gemaakt in wat men de vierde fase van de oorlog noemt (hetgeen overeenkomt met de eerste fase van de bezetting). HEt naar huis sturen van het leger en de De-Baathificatie. Sunni voelden zich zwaar teniet gedaan en stortten zich op het verzet. Nadien aangevuld met de Salafiya Jihadiya beweging die zéér wreed handelde ten aanzien van de Shia Iraki's. De 'backlash' vanwege de shia maakt dat we nu te maken hebben met een burgeroorlog, zij het nog op kleine schaal.
Goed, dus VS staat achter deze burger_oorlog .. en gebruik geen termen die jij niet begrijp .. Jihadi-Salafi, chia en sunna (zeg maar irakezen)
Citaat:
omdat er destijds een dicatuur heerste...
Maar saddam hussein was de beste vriend van VS, tijdens de oorlog tegen Iran , in de jaren 80 .. Ja Mubarek is ook een fieze dictatuur , die zijn eigen burgers heeft gedood tijdens de vorige parlements verkeizingen .. en waarom wordt ie door VS gesteund??
Het enige verschill is == Egypte heeft geen Olie
Citaat:
die zijn er niet. Inschattingsfout van de VS. Nochtans ben ik er 100% zeker van dat ze zéker waren dat ze er zouden vinden.
Nee, de waarheid is (Olie) .. ja .. VS heeft er al 1500 A-bommen so what ??
Citaat:
In Afghanistan wordt geen cocaïne geteeld. Wel Heroïne. Dat was vroeger evenzeer zo. De Taliban heeft het enkel één jaar verboden, maar nu is de draad weer opgepikt door lokale warlords. De Taliban doet overigens weer lustig mee in de gebieden die ze controleert.
Ik neem geen drugs in ... voor mij cocain of hiroïn maakt geen verschill .. nee Taliban heeft dat altyd verboden.. en zij waren van plan om dat totaal weg te krijgen ... VS zei , onze waarden en normen zo gaan wij die drugs-planten verbieden.. Nu in Afghanistan is dat iets normaal .. Drugs zaaien ..
Citaat:
omdat men Osama Ben Laden niet wilde uitleveren. Op het ogenblik dat ze binnenvielen was de bewijslast al meer dan voldoende
Why, should he? en hoe weet jij nou dat Bin Laden geen vriend van VS is?
Citaat:
geopolitiek.
Maar blijft een waarheid ... de laatste aanval op Qana is een grote bewijs
Citaat:
Als je het mij persoonlijk vraagt : ik ben voor de oplossing van de grenzen van 1967 met twee staten .
Ok, maar dat is hun land niet .. heb jij nooit geschiendenis op school gevolgd.. dat land was door Britten veroeverd en aan zionisten gegeven om een staat op te richten ..
Citaat:
wat moet ik zeggen ?Ik heb toch hierboven summier gereageerd
Maar niet realistisch.. met wat bewijsjes ..
Citaat:
omdat dit nu eigen was aan de kolonisatie. Verovering en herovering. Net zozeer als het kalifaat destijds tot stand kwam door verovering. Dit is de gewone gang der zaken in de geschiedenis der internationale betrekkingen. In mijn ogen moreel misschien niet te verrechtvaardigen, maar ik probeer hier niet in de eerste plaats een moreel antwoord op vragen te vinden.
Ja, en waarom mag niet 11 september dezelfde oorzaak zijn??? he en vergeet niet afrika en asië ..
Citaat:
In mijn ogen in de eerste plaats omdat het een beschamend hoofdstuk is in 's lands geschiedenis. Er is daar véél foutgelopen en mensen die verantwoordelijkheid droegen hebben het er vaak beschamend vanaf gebracht. In de eerste plaats omdat de structuren vaak niet performant genoeg waren. Dat beschamend hoofdstuk wil men in de VS volgens mij liefst zo snel mogelijk vergeten.
Nee, omdat er gewoon altyd oorlog tegen moslims wordt uitgevoerd .. ... geschiedenis
Citaat:
de Pakistaanse ISI
Dat is geen antwoord op mijn vraag waarom VS tegen sommige organisaties staat, organisaties die de waarheid omterent 11/9 willen hebben .. bv: reopen911 .. etc
Citaat:
geopolitiek. "De vijand van mijn vijand is mijn vriend" principe. dat is net dezelfde reden als waarom de VS in de jaren tachtig zowel Irak als Iran heeft gesteund in de eerste Golfoorlog.
Scheelt mij niet .. als jij tegen communistische URSS wilt vechten doe da dan zelf .. en stuur de Afghaanse publiel niet naar de hel .. door Taliban in hun land op te richten ..
Citaat:
zie hierboven. Geopolitiek.
µ
dat is geen antwoord hoor ..
Citaat:
Geopolitiek. Iran kleinhouden was een belangrijk objectief voor de VS.
Ja, dat blijt uit de gebeurtenissen die er nu gebeuren, .. en zoveel slachtofers onder burgers .. ja ja .. OLIE ..OOOOOOOOOOOLIEE ..
Citaat:
Opnieuw geopolitiek. Een hertekening van het Midden-Oosten. De VS dachten dat ze dit konden realiseren, door Saddam onderuit te halen. Men dacht dat het tonen van de militaire macht de beste manier was om in de regio duidelijk te maken dat de VS er was en er zou blijven. "Het is niet erg dat men je haat, zolang men maar denkt dat je onoverwinnelijk bent" . Het is duidelijk dat hun strategie op dit ogenblik 'backfired'.
Wat men dacht?? dat was maar een voorbereiding om eerste eigen burgers te doden (11 september) , en zo een wet aanmaken, een oorzaak vinden om opnieuw moslima landen aan te vallen ..
Citaat:
omdat ze het machtsevenwicht in de regio bedreigen. Ahmedinejad doet dit openlijk en hierbij hoeft denk ik geen tekening gemaakt te worden.
Israel heeft er al atoomwappens, en VS is er al aanwezig .. Irak , Afghanistan, Kuweit ..
Citaat:
Omdat ze het machtsevenwicht , dat gunstig is voor de VS, helpen bewerkstelligen. EGypte, Jordanië, s.Arabië helpen allemaal mee om het politieke, economische beleid van de VS in de regio -binnen bepaalde grenzen- te realiseren.
waarom doen zij dat ?? om samen naast VS hun eigen burgers te doden of wat?
Citaat:
war of perception. En Al Jazeera toonde iets teveel de verkeerde soort perceptie.
Hoe weet jij dat ?? die waren beelden en niet gewoon stem
jij wilt het geloven omdat zij in BCC, CNN anders zeggen, dat is het
Citaat:
misschien om dezelfde reden dat er in België geen media worden toegelaten in de gevangenissen ?
meng nooit zand met water om soup te maken ..
Citaat:
omdat Israel (en haar atoombommen) geen bedreiging vormt voor het bestaande machtsevenwicht in het Midden Oosten. Indien Iran een atoombmo heeft kan dit wel een verschil uitmaken.
Inderdaar, en dat hebben we altyd gezien .. een andere bewijs is de laatste oorlog tegen kindjes, vrouwen en onschuldige burgers in Lebanon en Palastina ..
Citaat:
was dit de vraag die niet in het rijtje thuishoorde ?
Nee, want je hebt gewoon geen antwoord

en je hebt mijn vragen niet allemaal beantwoord, om andere vragen te stellen ..
Oud 15 augustus 2006, 21:09   #68
MURRAY
Lokaal Raadslid

MURRAY's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Spijtig dat Osama Bin Laden niet op dit forum zit.
Die kerel heeft herhaaldelijk beweerd (nog in mei van dit jaar) dat ie achter de aanslagen van 9/11 stond, ja zelf persoonlijk de opdracht voor had gegeven.
Ongelooflijk, wat een fantast ben jij toch. Zowel de 9/11 commissie als de FBI zeggen dat ze geen enkel bewijs tegen Bin Laden hebben. De FBI weigert die video's als bewijsmateriaal te gebruiken omdat de authenticiteit niet gegarandeerd is. Trouwens, even terzijde, al eens van een verbod op zelfincriminatie gehoord? Dit heeft een reden hoor. Omdat niemand zou kunnen gedwongen worden om getuigenissen tegen zichzelf af te leggen. Zo'n afscheidsvideo is zo gemaakt hoor. Laat wat geretardeerden stoned worden en doe ze dan wat verhaaltjes vertellen, er zijn honderden manieren. Maar eenmaal Osama 'boogie man' BinLaden in het verhaal betrokken wordt zijn rechtsprocedures van geen belang voor jou zeker? En maar landjes binnenvallen onder valse voorwendsels. Vlak na 9/11 ontkende Osama expliciet dat hij erachter zat. Waarom zou hij dit doen. Er waren wel geloof ik Palestijnse groeperingen die de aanslag opeisten. Waarom zitten zij er niet achter volgens jou?
Van mij hoef je niet te denken dat het een inside job was, maar hou je dan tenminste aan het officiële verhaal. En daar maakt Osama tot nog toe geen deel van uit.
MURRAY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2006, 21:17   #69
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MURRAY Bekijk bericht
Ongelooflijk, wat een fantast ben jij toch. Zowel de 9/11 commissie als de FBI zeggen dat ze geen enkel bewijs tegen Bin Laden hebben. De FBI weigert die video's als bewijsmateriaal te gebruiken omdat de authenticiteit niet gegarandeerd is. Trouwens, even terzijde, al eens van een verbod op zelfincriminatie gehoord? Dit heeft een reden hoor. Omdat niemand zou kunnen gedwongen worden om getuigenissen tegen zichzelf af te leggen. Zo'n afscheidsvideo is zo gemaakt hoor. Laat wat geretardeerden stoned worden en doe ze dan wat verhaaltjes vertellen, er zijn honderden manieren. Maar eenmaal Osama 'boogie man' BinLaden in het verhaal betrokken wordt zijn rechtsprocedures van geen belang voor jou zeker? En maar landjes binnenvallen onder valse voorwendsels. Vlak na 9/11 ontkende Osama expliciet dat hij erachter zat. Waarom zou hij dit doen. Er waren wel geloof ik Palestijnse groeperingen die de aanslag opeisten. Waarom zitten zij er niet achter volgens jou?
Van mij hoef je niet te denken dat het een inside job was, maar hou je dan tenminste aan het officiële verhaal. En daar maakt Osama tot nog toe geen deel van uit.
Ik ben een fantast (kunnen deze persoonlijke aanvallen echt nooit achterblijven? ) , maar jij haalt er van alles bij om niet te moeten toegeven dat Al Jazeera herhaaldelijk onweerlegbare bewijzen heeft gegeven dat Al Qaeda achter de aanslagen zat.

Denial, noemen ze dat. So be it ...
Oud 15 augustus 2006, 21:17   #70
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
ja, het Ottomaanse rijk was een Kalifaat, absoluut. Vernietigd door de kolonisatie.
link
Het Ottomaanse Rijk was een koloniale macht m'n beste, geen slachtoffer.

Laatst gewijzigd door Metternich : 15 augustus 2006 om 21:18.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2006, 21:21   #71
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
link
Het Ottomaanse Rijk was een koloniale macht m'n beste, geen slachtoffer.
>> puur onzin net als 11 september
>> Afrika en haar grondstoffen was ook geen slachtoffer denk ik

!!!!

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 15 augustus 2006 om 21:23.
Oud 15 augustus 2006, 21:27   #72
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
>> puur onzin net als 11 september
>> Afrika en haar grondstoffen was ook geen slachtoffer denk ik

!!!!
Har har har

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2006, 21:28   #73
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben een fantast (kunnen deze persoonlijke aanvallen echt nooit achterblijven? ) , maar jij haalt er van alles bij om niet te moeten toegeven dat Al Jazeera herhaaldelijk onweerlegbare bewijzen heeft gegeven dat Al Qaeda achter de aanslagen zat.

Denial, noemen ze dat. So be it ...
Ja ja .. met computer kun jij tegenwoordig alles maken lieverd .. of denk ji dat die films van hollywood allemaal waar zijn? dus ware feiten? james bond ...
Oud 15 augustus 2006, 21:31   #74
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja ja .. met computer kun jij tegenwoordig alles maken lieverd .. of denk ji dat die films van hollywood allemaal waar zijn? dus ware feiten? james bond ...
Ten eerste ben ik jouw lieverd niet.
Ten tweede denk ik dat de mensen van Al Jazeera ook al gehoord hebben van computers.
Ten derde dacht ik echt dat de James Bond films waar zijn. Gelukkig zitten er echt slimme jongens op dit forum die me eindelijk het licht doen zien.
Oud 15 augustus 2006, 21:36   #75
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ten eerste ben ik jouw lieverd niet.
Ten tweede denk ik dat de mensen van Al Jazeera ook al gehoord hebben van computers.
Ten derde dacht ik echt dat de James Bond films waar zijn. Gelukkig zitten er echt slimme jongens op dit forum die me eindelijk het licht doen zien.
kijk jij dan naar aljazeera?
van wie is da? palastina of iran?

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 15 augustus 2006 om 21:36.
Oud 15 augustus 2006, 21:45   #76
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
..Gelukkig zitten er echt slimme jongens op dit forum die me eindelijk het licht doen zien...
licht doen zien ??
als je een fanatast bent, zul jij het licht nooit zien .. jij moet open-minded zijn .. dat is de weg !!
saddam had geen geen massavernietigingswappens, en als hij een dictatuur was, dan zo is Mubarek va Egyte ook, maar toch krijgt ie steun van VS .. onschuldige mensen worden dagelijks gedood , en al da draait om economie en olie .. maar goed als jij de waarheid niet wilt, dus het juiste licht niet wilt zien .. dan mag je gerust zeggen dat Al-Qaida achter 11 september staat omdat VS een ongelovige staat is !! en dat Afrika leeg gezonden is omdat het een gelovige continent is ... en dat VS tween atoombommen op Japan heeft gegooid omdat zij oorlog wouden stoppen .. onschuldige mensen vermoren = tegenwoordig oorlog stoppen (Japan) .. democratie verspreiden (Irak) .. de 2 ontvoerde soldaten vrij krijgen (Lebanon) .. democratische verkiezing in palastina uitschakelen, omdat Hamas de winaar is, en zo bevolking straffen (Palastina) ...
en blijft gewoon BBC en CNN volgen ..

groet
Oud 15 augustus 2006, 22:00   #77
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Bin-laden is zelfs een capitalist ...
maar
mijn vraag: waarom dan al-qaida ?? noord-korea staan er ook tegen .. venzuela ... cuba.. vroeger urss ?? waarom hebben zij da ni gedaan ?
Omdat zij geen zelfmoordneigingen hebben.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2006, 22:05   #78
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Omdat zij geen zelfmoordneigingen hebben.
nee volgens mij, hebben die landen geen Olie
Oud 15 augustus 2006, 22:06   #79
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samsa Bekijk bericht
me dunkt dat ze dat al 5 jaar aan het doen zijn. is de wereld intussen ook maar een spatje veiliger? 80% vd amerikaanse veiligheidsexperts beweert van niet. bush blijft beweren van wel...
En het zal nog veel langer dan 5 jaar blijven duren. Dit is geen oorlog van korte duur maar een bijzonder lange strijd.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2006, 22:07   #80
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nee volgens mij, hebben die landen geen Olie
Venezuela heeft geen olie?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be