![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn 9/11 complottheoretici bondgenoten van Bush | |||
Ja, zij zijn de objectieve bondgenoten van Bush, maar ze zijn zich hier niet bewust van |
![]() ![]() ![]() |
6 | 46,15% |
Ja, zij zijn de objectieve bondgenoten van Bush, en zijn zich hier wel degelijk van bewust (misschien zelfs betaald door de CIA) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
Nee, zij zijn gewoon naïef en bedoelen het goed, maar beseffen niet dat hun kritisch potentieel averrechts werkt |
![]() ![]() ![]() |
5 | 38,46% |
Nee, er is geen conspiracy, 9/11 werd echt door Bush georchestreerd |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dat is naar mijn weten een verkeerde voorstelling van de feiten.
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Lees dit anders eerst eens even:
Citaat:
http://www.truthbeknown.com/wikipedia.htm Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 augustus 2006 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Banneling
|
![]() en wat dacht je van deze:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Wikipedia Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 augustus 2006 om 14:08. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() en toen was het stil!
![]() Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Het ging hem hier over verifieerbare feiten die in Wikipedia stonden.Wat Uh-huh zei was meer dan terecht en of Wiki al dan niet altijd even geloofwaardig is doet niks terzake.Wat we nu hebben is dat we afgeleid zijn van een belangrijk punt wat we bediscussieerden omtrent 9/11 en met een ellenlange post zitten die niemand leest en die niks met 9/11 te maken heeft (daarom is het stil).Laten we hetgeen er hier niet toe doet maar vallen en truggaan naar waar we waren.
Met name de volgende post.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is naar mijn weten een verkeerde voorstelling van de feiten.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
betrouwbare bron aanneemt, doe ik mijn zegje en uit bovenstaande blijkt overduidelijk dat Wiki GEEN betrouwbare bron is. Nuff said Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() De zaken die werden aangehaald zijn verifieerbaar,je kon ook die zaken verifieren en als ze onwaar bleken dat aangetoond hebben en wiki in discrediet gebracht hebben.
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat trouwens ook bijna niemand weet is dat Mullah Omar himself meer dan een maand vòòr 9/11 de US gewaarschuwd heeft dat een anslag op til was en dat hij toen al iets wou doen aan het "probleem" bin Laden. Ik denk dat de meesten ook vergeten zijn dat voor Bush president was, de taliban nog een mogelijke "partner" was voor Bush, Cheney en Co. De taliban hebben hun voorstellen nooit aangenomen, omdat ze eerst eisten dat ze officieel zouden worden erkend door de VS. Dus de taliban, (wat voor "wilden" het ook mogen zijn) waren helemaal niet uit op een confrontatie met de VS, eerder het tegenovergestelde. Vandaar de waarschuwing én de vraag om met een oplossing te komen voor het geval bin Laden. En ook toen zijn Omar's voorstellen, net als na 9/11, door Bush genegeerd.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 24 augustus 2006 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Zei een andere conspiracy theorist!
![]() Zie, dat is nu net het probleem: conspiracy theorists beweren dat iedereen die niet in hun fantasie gelooft ofwel blind ofwel gek is. Wanneer irrationele mensen anderen verwijten gek te zijn, dan bewijst dat natuurlijk enkel dat ze wel degelijk irrationeel zijn. Laatst gewijzigd door oliepiek : 25 augustus 2006 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken een hele resem mensen die het inside gebeuren rond 9-11 in vraag stellen, die het ongeloofwaardig vinden, ... en ik maak daar geen enkel punt van. Zolang men zich niet in de materie verdiept kan men zich geen beeld vormen van de ware toedracht. Ik ben trouwens in het onderzoek gestapt net om enkele vrienden te bewijzen dat 9-11 geen inside job was, het is echter verkeerd uitgedraaid. Mensen echter, waaronder een aantal op deze site, die enorm veel data krijgen voorgeschoteld aangaande de materie maar nog steeds bij hoog en bij laag blijven verdedigen dat er geen vuiltje aan de lucht is ... die zijn inderdaad dom of bang. De informatie is veelzijdig, zowel officiële rapporten, berichten uit de main stream media, informatie van inside-sites, ... komen aan bod. Wanneer men een objectieve analyse maakt van alle data is er maar één ding duidelijk: het officiële verhaal tracht ons te overtuigen dat we een 1000-stukkenpuzzel krijgen te zien van een tafereel waar een schip in stormweer aan het zinken is terwijl alle stukken die wij kunnen voorzien (pakweg 250 van de 1000) duidelijk maken dat het om een alpenlandschap met blauwe lucht gaat. Hebben we reeds een gedetailleerd beeld van de puzzel? Neen, we weten wel dat de puzzel die ons wordt voorgehouden door de Bush-junta fake en vals is.
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Omdat parci zo van vergelijkingen houdt, (maar er niet erg goed in is) herhaal ik 'm nog even. Heeft ie een goed voorbeeld. ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
3000 puzzelstukjes voor een puzzel dat dat nog één stukje nodig heeft en waarvan geen enkele past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
Leuk woord "objectief" vind je niet? Wat dacht je van de definitie? [SIZE=4]ob·jec·tief[/SIZE]2 (bn.) 1 zich bepalend tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
De gaten in de het officiële verhaal daar gaat U aan voorbij. De leugens die U werden voorgeschoteld en die u zonder verpijnzen hebt geslikt, DAAR GAAT HET OM!! OBJECTIEF bestaat niet, alles is SUBJECTIEF OBJECTIEF, zich bepalend tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen Voelt u zich persoonlijk aangevallen? 't Was niet de bedoieling, maar indien wel, denk er dan eens over na
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
IK GELOOF NIET ALLES WAT ME WERD VOORGESCHOTELD. Ik legde al meermaals voor wat ik geloofde en wat niet. Ik ga er niet aan voorbij; wijs er mij op en ik zal ze of beargumenteren of beamen. Dat van die meerdere kaasjes van de conspiracy heb ik al door maar ik moet toch zeggen dat de uitgebreidde versie hier vaak wordt aangehaald (= Amerika in de macht van enkelingen die een sekte vormen die...). Ik reageer dan ook altijd maar op wat jullie schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Lees deze eens en reageer dan op dit schrijven ... ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 26 augustus 2006 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |