![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Partijlid
|
![]() Waar het eigenlijk op neerkomt is dees:
Net zomin als ge met sandalen in een steengroeve gaat rondlopen, moet ge met ne smart op de autostrade gaan rijden. Als iedereen 150 doet dan gebeuren er ook geen accidenten. En wees maar gerust, als ge aan 100 tegen nen boom knalt zijt ge precies even dood als tegen 150. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ne Mercedes A klasse bvb doet 160-170. En met ne renault zal het al zeker nie gaan. (maar wie rijdt dan ook met ne renault. Voor de 20000€ die ge daaraan geeft krijgt ge van mij nen BMW, 2 jaar oud, nieuw model, 20000 km. Voor 25000€ hebde nen Jaguar (S-type), 2002, 12000 km, full option, ruikt nog naar nieuw)(en ik ben gene automerchang, ik vind het gewoon dom om geld uit te geven aan brolauto's) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Je moet nooit op sandalen rondlopen! En wat ik in een steengroeve zou moeten gaan zoeken is me ook niet helemaal duidelijk. Stenen waarschijnlijk. Metaforen zijn moeilijk.
![]()
![]() |
#64 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Da was zelfs geen metafoor. Ge moet ook nooit met ne Smart rondrijden. En wa ik wa kleurrijk probeerde uit te leggen: als ge iets wilt doen, schaft u degelijk materiaal aan. Dan moete nie vloeken. (ha nee, da was den Tomb die aan de onmenselijke snelheid van 140 over de autostrade scheurde. Die moet ik hebben, u nie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Ik zag het meer uit esthetisch oogpunt.
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Partijlid
|
![]() Ne smart is al even esthetisch als sandalen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() 33% minder doodskist nodig!
![]() |
#70 |
Partijlid
|
![]() Maar 42% minder takelkosten om het schroot weg te krijgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Numax schref:
Citaat:
Met auto en al begraven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Wij hebben gewoon niet genoeg snelweg om hogere snelheden toe te kunnen laten. Als ge wilt crossen ga dan naar Duitsland of Frankrijk... daar kunt ge gerust een uurke of zo aan 200 km/uur doorvlammen zonder een op- en/of afrit tegen te komen.
Ik heb een bloedhekel aan al die paljassen die zo nodig aan 170 of 180 km/uur moeten rijden, ze jagen mensen die een vrachtwagen aan het inhalen zijn gewoon van de baan, ze eigenen zich het recht toe om sneller te mogen rijden omdat hun bak sneller k�*n. Walgelijk ! Wij hebben een snelheidslimiet van 120 km/uur op de snelwegen en 90 km/uur op autowegen. Kunnen die gladjakkers dat niet respecteren ? Awel, dat ze dan maar meer boetes betalen en wat vaker hun rijbewijs mogen afgeven. Crossen doet ge op een Formule 1-circuit. Niet op straat.
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Verder is het niet verplicht om met een slechte auto te rijden. Voor precies evenveel geld krijgt u er ene die begrensd is om 250. En 90 op de gewestwegen vind ik niet slecht. Maar als ze da nog omlaag trekken naar 70 of zelfs 50 ja dan tellen die voor mij ook niet meer. Crossen ga ik doen om de Hockenheimring. Maar das nogal kostelijk, dus de straat is iets verleidelijker. Rijdt u trouwens soms 's nachts op de autosnelweg? 120 daar is een klucht. Daar kunt ge op uw gemakken 200 doen (proefondervindelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Maar wees gerust, em is elektronisch begrensd. ( ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() laat de mensen zo snel rijden als ze willen op de autostrade, gelijk in Duitsland.
En stop met firmawagens uit te delen aan jan en alleman. Of laat meer mensen thuis werken.... das toch veel interessanter. We zijn het dichtsbekabelde land (VLAANDEREN) in Europa qua internet. Das toch ideaal!!! De beste oplossing voor de werkloosheid en de files zou natuurlijk zijn: WERK IN EIGEN STREEK. Dus laat al die mensen die op den buiten wonen in hun eigen gehucht werken en laat de stedelingen die ECHT int stad wonen in hun eigen stad werken, met het openbaar vervoer. Ik werk hier in Mechelen bij een firma van 700man, enkel IT. Awel, ik ben hier den enige echte Mechelaar op heel mijn verdieping! DA KAN TOCH NIE!!! De één komt van Antwerpen, den andere van Bouwel, Geel, Lommel,... ASTAMBLIEF!! Blijf in uw eigen dorp/gemeente en laat ONS werken in ONZE eigen STAD!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Partijlid
|
![]() Ok, ik rijd dus (jammergenoeg) niet met nen Brabus. Wel met ne Mercedes. Behalve Mercedes, BMW en Audi bestaan er trouwens geen goei auto's. (sportauto's nie meegerekend) Die Duitsers weten wel waarom ze zo snel willen rijden. GERMAN CARS RULE
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |