Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2006, 08:40   #61
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier weer ene die graag vuurke stookt door te zeggen dat hij hier-en-daar geruchten hoort.
Mijn vrouw is werkloze en ouder dan 50 jaar. Er gaat geen maand voorbij of haar "trajekt-begeleider" belt haar en doet haar komen naar de werkwinkel om de een of de andere jobaanbieding te bespreken en aan te prijzen ....
Een gok: Uw vrouw van 50+ slaat geen trajektbegeleiders het gasthuis in en verschilt zich niet in haar land van oorsprong?

Dat van die uitkeringen klopt als een bus. Op vakantie in Kusadasi (Turkije) ben ik minstens 5 winkels tegengekomen waarvan de uitbaters Nederlands spraken. Ze zeiden het nb zelf dat ze in België aan de dop stonden en daar wat kwamen 'bijverdienen'. Ik kreeg zelfs nog 10€ extra op de prijs die ik was overeengekomen voor mijn leren frak omdat ze de belgen toch zo'n toffe gasten vonden.

Toch 10€ die ik heb teruggehad op mijn belastingsgeld dan...
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 08:55   #62
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

't Is maar te hopen dat den Aboe niet in April weer voor de deur staat met de één of de andere voor hem typerende smoes... Voor de rest: saluut en de kost, en veel plofplezier !
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 09:39   #63
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Inderdaad. Eigen volk eerst in Antwerpen!
Broekschijters, onbenullen en windbuilen lagen hier in Antwerpen jarenlang goed in de markt. Tijd voor de ommekeer, welkom FDW!!

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 09:42   #64
vl_pieter
Burger

vl_pieter's schermafbeelding

Standaard

Dit is wel het minste wat we kunnen verwachten zeker dat Aboe oprot. Meneer komt hier als vluchteling omdat het eigen land niet goed gaat en gaat nu mee gaan strijden met de hezbollah voor het libaneese volk. waar zit de logica ! Geen traantjes bij het vertrek van meneer abou. Ik kon me ergeren aan deze man, hoe hij het hier in België het eens ging uitleggen hoe het hier moet zijn. Sorry , keer maar terug naar vanwaar je komt en trek daar je mond open!
vl_pieter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 09:49   #65
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vl_pieter Bekijk bericht
Dit is wel het minste wat we kunnen verwachten zeker dat Aboe oprot. Meneer komt hier als vluchteling omdat het eigen land niet goed gaat en gaat nu mee gaan strijden met de hezbollah voor het libaneese volk. waar zit de logica ! Geen traantjes bij het vertrek van meneer abou. Ik kon me ergeren aan deze man, hoe hij het hier in België het eens ging uitleggen hoe het hier moet zijn. Sorry , keer maar terug naar vanwaar je komt en trek daar je mond open!
Hij zal daar z'n bek niet opentrekken. Daar is 'm maar een kleine jongen en weten ze wel raad met dat soort broekventjes. In Vlaanderen daarentegen, kon 'm zijn smoel wel opentrekken omdat de autoriteiten hier nog grotere broekschijters zijn dan den Abou...
Oud 28 augustus 2006, 09:49   #66
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Helemaal niet! Hij spreekt geen antwoarps en is niet trots op zijn stad dus ist zeker gene antwerpenaar. En als er nu één ding is wat ge echt niet doet als antwerpenaar dan ist vriendje spelen met onze chasisidim. Onze joden zijn altijd al een volkje geweest dat zich liever afsluit van wat er in antwerpen leeft. Wie nu wat vriendjes loopt te wezen met onze chasidim is nen dikke hypocriet of weet niks over antwerpen. De joden laten ons met rust en wij hun en ze voor uw politiek kar spannen is gewoon opzichtig belachelijk met zo'n achtergrond.

Antwerpen kan heel goed om met niet geintegreerde burgers (kijk naar de chasidim) dus FDW moet zijne flauwekul maar op den boerenbuiten gaan verkopen.
Wel eigenaardig dat hij dan steeds het dubbel aantal voorkeurstemmen haalt dan zijn 'sterkste' concurrent.

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:24   #67
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Jammer.
De goeie vertrekken.
Gelukkig keren de slechte terug.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:34   #68
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Goed dat hij vertrekt, maar het zou me niet verbazen indien het een stunt is. Ofwel heeft zijn reisje hem zodanig bevallen ofwel is zijn "werk" daar nog niet af.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:40   #69
groen rechts
Schepen

groen rechts's schermafbeelding

Standaard

ze zullen hem graag zien komen...
maar bon, we zijn ervan af
groen rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:42   #70
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Abou Jahjah:
Citaat:
"Over mijn verblijf in Libanon wil ik voorlopig niks kwijt, alles op zijn tijd. Eén iets staat vast, het Arabische volk in Libanon heeft de zionisten de moeilijkste les uit hun geschiedenis geleerd en we zijn bereid om het over te doen als ze denken om terug te komen."
ik ben eens benieuwd...

Laatst gewijzigd door Havana : 28 augustus 2006 om 10:43.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:45   #71
groen rechts
Schepen

groen rechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Als hij trouwens het bewijs wilt dat de Vlaming niet racistisch is, is dit hét moment.

Beste Abouh, ga van deur tot deur en zeg dat je geld nodig hebt voor je vliegticket enkele reis naar Beiroet. Ik ben zeker dat je heel het vliegtuig kunt afhuren met deze inzamelactie
van mij mag hij te voet....
groen rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:53   #72
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Eigen volk eerst in Antwerpen!
Waarom toch zo'n haat tegen Bruggelingen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:54   #73
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Soms vraag ik me af waarom vreemdelingen perfect de Nederlandse taal moeten kunnen als zelfs Belgen daarin falen...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 28 augustus 2006, 10:57   #74
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Een rondje pelikaanstraat zal voldoen als bewijs. En neem me niet verkeerd, mij interesseert het helemaal niet hoe een mens wil leven. Wil je leven als een moslim dan doe je dat, wil je leven als een chasidim dan is dat uw keuze. Maar kom dan langs den ene kant niet zagen dat de moslims zich moeten aanpassen en tegelijkertijd de chasidim schouderklopjes gaan geven.
Hier kan ik me mee vinden, iedereen doet thuis wat'm wil (en niet strafbaar is), zolang ge er een ander nie mee lastig valt, i don't care.

'K word alleen maar lastig als ze hun visie trachten op te dringen aan anderen (dit telt voor iedereen, niet enkel de Moslims & de Jehova's)
Oud 28 augustus 2006, 10:57   #75
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
de wind vanachter, Awoe jahjah, amuseert u in Libanon. Niemand zal je hier missen, enkele dwazen uitgezonderd...
Maar eigenlijk geloof ik er niet veel van.Moest het toch waar zijn, is het te hopen dat de leden van zijn bende zijn voorbeeld volgen...

Als het inderdaad zo is, hoop ik dat de mossad , dat ventje daar goed in het oog houd...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 10:59   #76
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Mag ik dan ook premier van België worden; kwestie van op grote schaal het goede voorbeeld te geven?
Why not? Veel slechter dan Verhofstadt kan't toch nie zijn zekers?
Oud 28 augustus 2006, 11:14   #77
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Doet er iemand de deur achter zijn terroristen-kont dicht? En op SLOT aub !!!!
Om het op zijn Aalsters te zeggen "Aboeken, SALIE EN WINDJ VANACHTER !!!!
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 11:35   #78
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Jammer.
De goeie vertrekken.
Inderdaad, hij was één van de weinigen die in discussies de VB'ers met woorden in het nauw kon drijven. Dat heb ik maar weinig Belgische politici zien doen.
Oud 28 augustus 2006, 11:42   #79
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Hier kan ik me mee vinden, iedereen doet thuis wat'm wil (en niet strafbaar is), zolang ge er een ander nie mee lastig valt, i don't care.

'K word alleen maar lastig als ze hun visie trachten op te dringen aan anderen (dit telt voor iedereen, niet enkel de Moslims & de Jehova's)
Alleen vraag ik mij wel af, wie de moslims gaat tegenhouden. Ze zullen het zich niet aantrekken dat ge er lasting van wordt.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2006, 12:36   #80
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart Bekijk bericht
Goed dat hij vertrekt, maar het zou me niet verbazen indien het een stunt is. Ofwel heeft zijn reisje hem zodanig bevallen ofwel is zijn "werk" daar nog niet af.
Een stunt is het zeker. De vraag is wat voor stunt...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be