![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementslid
|
![]() Tuurlijk alst stad zou zijn: Gent. Maar dan ook de enigste stad, geen andere.
Maar sinds ik al zolang in de Limburg zit, zonder mijn stropkes- aard te verliezen, zeg ik en blijf ik in : Wie sjóón os Lumburg is... Geef mij maar de buiten en natuur. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() Ik zou graag naar het buitenland trekken: Boston ofzo lijkt mij een prachtige stad of iets heel anders is een klein dorpke in Frankrijk en daar een klein hotel hebben.
Nu woon ik in St Truiden, het is een kleine stad maar zeer leuk wonen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Truienaars noemen zich toch de "vieze mannekes" ? (heb een paar collega's Truienaars - "Dzjie zijt een vies man, mènne man"
![]() ![]()
![]() |
#67 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoort zelden mensen dromen van een vlucht naar het zuiden om daar vuilnisman te worden. En die hebben tenminste vaste uren. Een hotel in Zuid-Frankrijk. Ik mag er niet aan denken. Ben je hier eindelijk weg, zit je nog constant tussen de Belgen...
![]() |
![]() |
#69 |
Burger
|
![]() Laatst gewijzigd door Sintruiden : 28 augustus 2006 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Don't worry, als ik tijdens mijn middagpauze op café ga, is het met hen
![]()
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Ik begin het wonen in de VS stilaan beu te worden en verlang naar een huisje aan de Brugse reitjes of zelfs rustig in de Westhoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat steek je dan zo tegen ?
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Misschien heb ik het een beetje verkeerd verwoord. Het is niet zozeer dat het me hier tegensteekt maar eerder dat de heimwee naar Belgie groter wordt. Ik was in juli jl. nog eens in Belgie en ik heb er toch nog altijd een goeie vriendenkring. Ook is het onderwijs beter maar daar wringt het schoentje. Mijn echtgenote houdt van Belgie maar vreest dat onze kinderen, het Nederlands onmachtig, een jaar zouden verliezen bij een eventuele verhuis. Mijn broer die hier ook woonde als enigste familie, is onlangs gestorven en dat maakt het ook wel iets moeilijker. Maar kom, ik wil nu niet pathetisch doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben beginnen sparen voor een soort 'mobilhome', zodat ik elke dag ergens anders kan gaan wonen als ik dat zou willen.
In België zou ik dan vooral in het Zuiden rondtrekken (de vallei van de Semois, bijvoorbeeld). In Europa vind ik Schotland zeer mooi, maar ik zou daar 's winters doodongelukkig worden (te weinig zonlicht). Ik hou ook van de landschappen in de Pyreneeën (in het Baskenland bijvoorbeeld), en Corsica, Sardinië en Noord-Portugal trekken mij ook erg aan. Buiten Europa : Chili, Marokko, Senegal, Brazilië, Jamaica, Japan, Nieuw-Zeeland, Madagaskar, en nog minstens een twintigtal andere landen/gebieden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zit ge dan in de Verenigde Staten?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet al dat ik naar Frankrijk zal verhuizen. De vraag is alleen wanneer. Ik ben er meer en meer beu met België en België interesseert me bijna niet meer om eerlijk te zijn. Aan de basis ben ik een stadsmens; ik ben in Brussel geboren en leef er nog altijd. Dus, ja, Parijs boeit me veel. Maar het is niet onmogelijk dat ik naar het platteland of naar kuststreken zou verhuizen. Laatst gewijzigd door Everytime : 3 september 2006 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=24
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() geef mij maar de boerenbuiten
met een kilometerslange oprijdreef een tuin van tientallen hectaren en geen dwaze toeristen die naar de pafferige echtgenote die 300 m achterop fietst brullen van "Lindsey, tes de vierde naar links" wanneer ze op een zomerse dag een poging tot fietsen ondernemen |
![]() |
![]() |