![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja, of je moet zo'n koper tot bij je thuis (k weet niet of dat voor dommel gaat, heb dat voor andere ADSL-provider gehoord) maar daar rekent men 12€/maand voor zonder telefoon dus neem je beter belgacom discovery
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 31 mei 2007 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Volgens mij lachten die vroeger nog VEEEL meer...
Nu lachen ze nog maar een beetje... Die verdienen bakken vol geld maar wij kunnen daar maar weinig tegen doen zelf nu dat monopolie weg is... ondertussen: ![]() Laatst gewijzigd door largo_w : 31 mei 2007 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Straks ga je nog beweren dat de internetmarkt vrij is in België. Test-Aankoop heeft daar wat onderzoek naar verricht: Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 31 mei 2007 om 11:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar heb ik gezegd dat Telenet goedkoop is? Ik snap gewoon niet wat je tv-distributie hier mee te maken heeft. We zijn namelijk over internet-abonemmenten bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Telenet heeft een uitstekende service. Ik heb al verschillende problemen gehad en die zijn altijd al ZEER snel opgelost door hen! Puik werk telenet!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder vind ik het belachelijk dat je een aanmaning moet betaling van 7 fucking euro indien je een week te laat bent met je factuur. Laatst gewijzigd door DaBlacky : 31 mei 2007 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Naast smallband heb ik ook de pest aan 't dubbel aanrekenen van volumeblokken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 31 mei 2007 om 16:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() rare uren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ohja: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() maar soit, laptop kan je gemakkelijk elders zetten Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 31 mei 2007 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() soms
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() 50 Gb is feitelijk zelfs te veel. Maar het is tof te weten dat het nu nog decadenter kan.
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
20 augustus 2006. Maar ik heb geen zekerhied over een FUP toen (mijn inkomende mails zijn verdwenen, alleen mijn uitgaande heb ik nog). Dus misschien ben ik toch mis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Dommel is blijkbaar recent 75GB geworden, nu stap ik zeker over, zit trouwens dicht bij de centrale naar 't schijnt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Die 12 gb bij telenet voor 40 euro is toch wel weinig vind ik...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Inderdaad, nu ja, bij Telenet wel 10Mb/s maar dat krijgt ge bij edp ook en maakt mij ook niet veel uit, 50GB aan 500KB/s is altijd leuker dan max 12GB aan 1MB/s (of met ExpressNet Turbo 35GB aan 2MB/s)
![]() |
![]() |
![]() |