![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is Groen! nog groen? | |||
Nee. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 72,41% |
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 20,69% |
Weet het niet. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,90% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik kan van mij zelf wel zeggen dat ik een groenere jongen ben dat die van GROEN!. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik rijd altijd per fiets
![]() Als ik naar Brussel moet, neem ik de bus. Ik draag mijn steentje in ieder geval bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() Je moet dan toch wel toegeven dat groen! een van de weinige partijen is die wel voor een plattelandslucht terug naar de steden is, die wel voor een belasting op leegstand en vastgoedspeculatie is, die tegen nieuwe verkavelingen is, die tegen zonevreemde woningen is, die voor een striktere ruimtelijke ordening is, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn woning is meer dan 200 jaar oud en stond hier dus al voor er zones waren gekleurd. Maar na de inkleuring woonde ik plots in een zonevreemde woning. Het heeft mij een hoop papierwerk gekost om dit recht te laten zetten, want mijn woning staat in agrarisch gebied en viel volgens sommige mensen( waaronder ook van GROEN!) onder industrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is nog eens wat anders dan scheermesjestaks en flesjestaks. De alternatieven dringen zich maar al te dringend zelf op. Maar de big business heeft er alleen nog geen voldoende oren naar. En de politiekers moeten dus over dun ijs lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is rood nog rood, blauw nog blauw, paars nog paars? Of is het in onze waterverfdoos niet allemaal een beetje dooreen gelopen? Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2006 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die gaan nu een biogascentrale zetten in Antwerpen. Zij zijn er achter gekomen dat er met Bio-energieën veel geld te verdienen valt. Dus waarom hebben zij daar dan niet meer op gewezen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |