![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik overdrijf, zeg je? Helemaal niet. In dit station ontvangt Bruxelles z'n internationale reizigers: ![]() Bruxelles-Midi Eens erbuiten zie je dit: ![]() ![]() ![]() ![]() Prachtig, hé? Ter vergelijking, zo ontvangt het Vlaamse boerenstadje Antwerpen z'n gasten: ![]() Als ze hier buitenkomen, komen ze terecht op de Keyserlei en de Meir ![]() (en het binnenkort vernieuwde Astridplein). ![]() Lelijk hé, Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Zeno! : 1 september 2006 om 11:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We hadden het over Brussel, Parijs & Londen dacht ik?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
yeps , maatschappelijke problemen gelijk sigaretten en sjoklatte sigaretten verbieden maar tegelijkertijd cannabis promoten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Go ahead & jump arround, see if i care
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Your point? Ik kan enkel veronderstellen dat jij denkt dat ik tevreden ben met de huidige situatie? If so, read my freaking posts
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Die posten bestonden al, maar vaak hadden ministers in Vlaanderen departementen met tegenstrijdige belangen en ook vaak te uiteenlopend zodat me ervoor opteerde elkaar rakende beleidsdomeinen te clusteren voor de ministers.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel is een vuile stad, als ge uit den trein stapt, gelijk welk station overigens, om van de metro nog maar te zwijgen... Enkel de Eurostart terminal en Thalys zijn deftig, stapt ge op den Thalys, sorry maar da is maar een smerige bedoening om een internationale trein te zijn. De Eurostar daarintegen is zelf in 2' klas, nog best te doen, eerste klas is echter super, ... (echt als je de kans hebt, zeker eens doen, het kost wat meer, maar het is dan ook van begin tot einde pure luxe, en zeker de lounge niet vergeten in London Waterloo... ![]() Enkel de luchthaven van Zaventem is deftig, maar dat is dan ook buiten Brussel gelegen... ![]() Londen daarintegen, zijn propere stations, alles duidelijk en goed aangegeven, de stad zelf is ook ondands dat het een miljoenenstad is vele malen properder, beter gesignaliseerd etc, dan broekzele. Alvast wat het centrum betreft, natuurlijk heb je ook wel wat de mindere buurten waar toeristen niet of nauwelijks komen, maar de stations liggen dan ook niet in die buurten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de Vlaamse steden zijn proper en gastvrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Waalse steden, met als triest hoogtepunt Charleroi, liggen er inderdaad vrij onverzorgd bij. Iemand die dat ontkent moet er maar eens gaan kijken. Ook Vlaamse steden hebben mindere buurten, maar Waalse toestanden zal je er niet zo snel tegenkomen. Charleroi is gewoon één grote achterbuurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt de Oost-kantonners en die zijn Duitstalig En je hebt Walen en die zijn Franstalig En dan heb je nog de Vreemdelingen, wat die spreken is te veel om op te sommen. Dus iemand die Belg is en Franstalig is een WAAL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Met alle respect en niet persoonlijk te nemen, maar als je Engels in je posts wil gebruiken, probeer het dan foutloos te doen.
arround = around freaking posts = zo griezelig zijn uw posts helemaal niet hoor. Dit gezegd zijnde wens ik u nog een prettige dag verder. Mvg
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"onderdrukt" komaan zeg hoe ongereisd moet je zijn om zoiets te beweren
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bwa, Londen is erg exciting maar ook niet mijn favoriete stad, ik ben dan niet van plan om hier nog lang te blijven. Ik heb er na 5 jaar wel een affiniteit voor natuurlijk, maar ik ga akkoord met wat je zegt.
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Londen is ook niet proper, zulle ook niet vergeten dat Eurostar een stuk duurder is dan Thalys, dus wat meer luxe mag wel tenslotte moet ik je corrigeren dat stations niet in "die buurten" liggen dat is gewoon foute informatie weet je trouwens waar de nieuwe eurostar-terminal komt? stratford! daar ooit wel eens geweest?
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() dat geloof je zelf niet sorry hoor, vlaamse vrienden, maar "wij" zijn geen gastvrij volk maar zeer gereserveerd tov vreemden en zo proper ligt VL er ook niet tov pakweg DK
![]() |