![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nonsens natuurlijk. Als bouwvakker hoor ik wat er tijdens de schafttijd vertelt wordt door collega bouwvakkers. Meesten stemmen Vlaams belang, een enkeling cd&v of spa omdat hun vrouw een jobke gekregen heeft en verplicht op een van die lijsten moet! staan. Zelf de vele vreemdelingen die in de bouw werken knikken goedkeurend en doen al hun beklag als ze hun loonzakje krijgen. Als die al beginnen te klagen weet je wel hoe laat het is. Linkerzijde is de arbeiders kwijt en dat is maar goed ook.Inderdaad veel arbeiders zijn naar het VB gegaan, maar aan hun arbeiders gezinde politiek zal het in ieder geval niet ligen. In vele gevalle is hun stem op het vlaams belang een proteststem, "alle groote politieke partijen zijn even grote zeveraars wiens intresse in onze mening aleen tebovenkomt tijdens verkiezingen" (wat ook zo is), dus stem ik op de partij die zich het meest profileerd als anders te zijn.
En natuurlijk willen mensen oplossingen op problemen zoals werkeloosheid,criminaliteit en andere zaken die het gevolg zijn van het kapitalisme. Het vlaams belang geeft de mensen de makelijke oplssing die iedreen wil horen :"Het is die zijn schuld" dit kan mensen momenteel wel aanspreken maar zodra ze merken dat hun problemen groter worden en zien dat ze niet wegaan door simpelweg de vreemdelingen de pesten. zullen ze beginnen zoeken naar echte antwoorde. IK kan mij geen arbeider voorstellen die op het vlaams belang stemt en zegt dat hij hiervoor gekozen heeft omdat hij vindt dat er eens dringend aan zijn loon de sociaale zekerheid en zijn werkzekerheid gezeten moet worden. zodat de bedrijven die klagen over onze sociaale rechten (maar desondanks voor de zoveelste keer op rij record winsten maakt) nog meer winst kunnen maken. Want je kent de logicka toch, hoe meer winst dat de kapitalisten maken tenkoste van onze levenstandaart, hoe spontaner ze plotseling mensen gaan anemen en hoe meer ze de wekdruk zal latan zaken. IK zeg het nog is: "waneer heeft rechts ooit gevochten voor onze sociaal verworven rechten". Als we het over besparingen en belastings verminderingen voor de bazen hebben dan beginnen al onze groote partij te springen maar als er een er boven uitspringt dan is het wel het VB. Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 1 september 2006 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 1 september 2006 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WAT?
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
-We noemen het geen huwelijk, maar bijvoorbeeld een levensverbintenis (echt iets om over te struikelen, niet?). -Adopteren van kinderen kan niet. Tegen elke verdere beperking zal ik me verzetten. Ik ben ervan overtuigd dat dit de zienswijze is van 95% Vlaams Belang kiezers. Waarom in het Vlaams Belang dan zo'n dreiging zien. Ik begrijp daar NIKS van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Laeremans heeft duidelijk gezegd dat hij het huwelijk wil afschaffen en de gevolgen tja uiteraard zijn er die niet voor homohater Laeremans, wat dan doen met ondertussen alle gesloten huwelijken, echtparen die afbetalingen doen, samen iets gekocht hebben etc. etc.
Adoptie: wat dan met de reeds geadopteerde kinderen, gaan jullie die zomaar wegrukken uit een liefdevol gezin waar het kind met veel liefde opgroeit??? Willen jullie dan een ongelukkig kind misschien met alle gevolgen vandien voor zijn/haar verdere leven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() De kiezers ja maar de mandatarissen ????????????????????????????????
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 3 september 2006 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Biseksualiteit impliceert dat je (en verontschuldig me voor het woordgebruik) al eens van hol moet veranderen, m.a.w. partnertrouw zit er niet in. Ik moet voorzichtig zijn met mijn schattingen, maar ik ben ervan overtuigd dat 95% van de Vlaams Belangers kiezers tegen biseksualiteit gekant is, en terecht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of ga je al redeneren zoals superhomohaatster Alexandra Colen met haar hilarische citaat: "Biseksuelen vrijen met mannen en vrouwen tegelijk"... Haar eigen broer die homo is moet er zelfs aan geloven.
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Neen, Bart, jouw reactie stemt me pessimistisch. In onze partij zijn er ook homo's die mijn (ons) dit standpunt volledig bijtreden, en zelfs erkennen dat homoseksualteit niet natuurlijk is, maar daarom niet verwerpelijk! Jij wilt echt alles, maar ik vrees ervoor - en de geschiedenis wijst dat uit -dat dit alles drastisch teruggeschroefd kan worden. Je hebt er dan flink aan mee geholpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Jij zegt dus ook dat een bi iemand is die vrijt met mannen en vrouwen TEGELIJK.
Wel tot grote spijt van wie het benijdt; bi's kunnen ook een héél trouwe relatie hebben met hun partner zonder dat er daar nooit of te nooit enige vorm van bedrog bijkomt bij de andere sekse dan. Ongelofelijk, ongelofelijk, ongelofelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel relaties heb jij al gehad?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik promoot trouwens niet dat men meerdere relaties heeft hé, maar je mag niet blind zijn dat niemand nog bij zijn eerste lief blijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar als de wetenschap morgen zou aantonen dat homoseksualiteit een afwijking in de hersenen is, die vanuit evolutionair standpunt een nadeel betekent, dan zullen alle wetenschappers onder de noemer homohater vallen. Terwijl het geen oordeel is wat ze zouden stellen, maar een objectieve constatatie. Wat praktische eugenetische implementatie betreft, is het te verkiezen dat homoseksuelen zich onmiddelijk 'outen'. Want eerst trouwen en zelf kinderen verwekken, dat is naar populatiegenetica toe absoluut niet te verkiezen. |
|
![]() |
![]() |