![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Burger
|
![]() Kevin jongen, jij droomt hardop. Ik heb TOTAAL geen vertrouwen in die domme opiniepeilingen waar men slechts een 2000-tal mensen vraagt naar hun stemgedrag. Opiniepeilingen hebben in het verleden meermaals bewezen dat je er niet op kan voortgaan. Maar in het geval van het Vlaams Blok is het wel extra tof, want onze score blijft hevig onderschat, zodat je er altijd een procent of 3 �* 4 kan aan toevoegen. Tijdens de laatste opiniepeiling in La Libre Belgique zaten we dus al aan 17,4% + 3 % = 20,4% Met dat procentage zitten we de CVP flink op de hielen hé
![]() http://www.vlaamsblokberingen.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Knuppel, dat heb ik nu net niet. Ik ben geen fanatieke CD&Ver, maar Dehaene was toch een stuk bekwamer. Daarnet in Terzake: Tonen ze Verhofstadt die zegt dat de landbouwsubsidies moeten verminderd of afgeschaft worden. Die éne van Oxfam zei daarna dat België daar in Europa helemaal niet voor pleit. Annemie Nyts is voor die subsidies. Guy doet niet wat hij zegt. En dan die misdaadcijfers. Niemand weet of die juist zijn of niet. Wat voor zever is dat? Ofwel zijn dat betrouwbare cijfers en heeft Guy zijn job goed gedaan, ofwel heeft hij gelogen. Maar na zijn "verontwaardiging" in zijn brief aan prins Laurent in verband met overdreven snelheid en een prins die 't goede voorbeeld moet geven, is het nodig om te controleren of die vent niet liegt. Hij kan zo om het even welk cijfer verzinnen. En dan Nepal. Dat was eigenlijk meer Michel, maar toch... Die koninklijke familie leeft daar in grote weelde en luxe terwijl de bevolking niet rijk is. Nu is die regering naar huis gestuurd en zijn de verkiezingen voor onbepaalde tijd uitgesteld. En Michel veranderde dan nog de tekst over Nepal op zijn site. Het woord burgeroorlog heeft hij plots geschrapt. Maar liegende Michel blijft gewoon aan. Guy heeft dus geen problemen met liegende ministers in zijn regering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ding heeft hij echter zeker gemeen met Verhofstadt: het meeheulen met de franstaligen tegen het Vlaamse volk. Alleen doet Verhofstadt het vandaag als premier en Dehaene als burgemeester. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Ik bedoelde Dehaene als eerste minister, niet Dehaene als burgemeester. Tussen haakjes, ik heb mij al zitten afvragen of het toeval is dat die vliegers nu net boven Vilvoorde vliegen. Of heeft Guy er uit wraak op Jean-Luc voor gezorgd dat die vliegers nu boven Vilvoorde moeten vliegen, goed wetende dat Dehaene daar ligt te slapen? Die VLDer mocht daar geen burgemeester meer zijn en zonder Dehaene was Guy acht jaar vroeger eerste minister geworden. Hij heeft nu zo lang moeten wachten. Nu ja, mijn verbeelding slaat vast op hol. Maar 't is toch toeval dat Dehaene daar woont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is mij alleszins duidelijk dat Dehaene nergens van wakker van ligt. Een gerust geweten ,hé? Niet verwonderlijk ook met zo een volgevreten buik als de zijne. |
|
![]() |
![]() |