![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Alsof kinderen niet zelf kunnen beslissen wat ze willen zien .
Als dat dochterke daar niet tegenkan dan moet ze maar een glas limonade gaan drinken in de keuken . Ik mocht vroeger naar geen griezelfilms kijken van mijn ouders . Toen ik nadien mijn eerste griezlfilm zag was mijn reaktie : ochgottekes . |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat Mitgard liever een stukje halal vlees verorbert. Daar krijgen de schaapjes eerst nog een beurt alvorens de keel wordt overgesneden?
Als ik Kohmeiny moet geloven alvast. Laatst gewijzigd door circe : 4 september 2006 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
enerzijds beschuldig je me net dat ik geen voorbeelden kan geven anderszijds is het verdomd triviaal dat zulk materiaal voorhanden is .... behalve voor jou dan natuurlijk waaruit blijkt dat mijn vraag die je zo handig probeert te negeren door die ijdele poging van je er wat latijn bij te sleuren wel degelijk relevant was ik zie gewoon het punt niet om aan jouw infantiele spelletje mee te doen "stuur me eens een fotooke" "geef me eens een voorbeeldje" zelfs moest ik dat meespelen dan wordt dat gratuit een : "niet van het gelijkaardige 'gore' type" en als je het alsnog zou erkennen in algemene zin dat het kan...dan heeft een voorbeeld ook geen enkele zin meer terwijl je aanvankelijke reageerde op deze post van me : Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 4 september 2006 om 17:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die "terroristen" roepen nochtans hun allerhoogste Meester aan alvorens de keel over te snijden van hun slachtoffers. Als ze daar eens mee zouden stoppen, kunnen wij tenminsten niet meer de "fout" maken om het over moslimterroristen te hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die uitzondering is algemeen voor eenieder dus ook voor Jan, Piet en Claes en slagen uitsluitend op de mogelijkheid ritueel slachten nog mogelijk te maken en dit onder strikte voorwaarden ( btw er zijn nog andere uitzonderingen maar daar gaat het hier effe niet over ) die uitzondering is wat overblijft komende van een wetgeving die 0.0 garantie gaf inzake het voorkomen van dierenleed en is dus zo inheems als maar zijn kan dat moslims er gebruik van maken is hun goed recht, joden doen dat ook ps. 'k moet effe dringend weg ... 'k zie je antwoord wel weer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Omdat ze zelf die rituele slachting wilden zien. En dan maar klagen dat hun kind een trauma heeft opgelopen. Eigen schuld he. Ze moesten maar beter geweten hebben he.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag was waarom BELGISCHE (of Vlaamse) kijkers om 9 uur ongevraagd moeten geconfronteerd worden met rituele slachtingen op tv.
Niet wanneer en op welk moment kinderen moeten gaan slapen of TV kijken! Ter ere van welke godheid moeten we ongevraagd de barbaarse onwettelijke praktijken van de nieuwe belgen door onze strot worden geduwd? Om onze kinderen voor te bereiden op hun toekomst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden kinderen niet met de realiteit geconfronteerd mogen worden? Gooi de TV dan buiten hé. (trouwens: rituele slachtingen zijn niet onwettig) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk nu eenmaal amper naar TVE, en zelfs als ik kijk zie ik geen corrida's. Indien uw besef van realiteit niet verder gaat dan rituele schapenslachtingen, dan vraag ik me af waar je mee bezig bent: is selectief blind dan toch één van je verdere specialiteiten? Of misschien had je graag de acties van Dutroux live mee kunnen volgen? Realiteit is realiteit nietwaar! wettelijk of niet wettelijk maakt blijkbaar voor jou niet veel verschil uit. Voor wanneer de uitzending van "Mohammed met Aisha in hun eerste huwelijksnacht"? Of is dat iets te realistisch voor jou?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 september 2006 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
eens je dit inziet ... kan je terug volgen Citaat:
boer Jan,Piet en Thijs hebben dat voor de verstrenging van de normen steeds kunnen doen zonder dat men zich ermee bemoeide de ene was waarschijnlijk een profesioneel slachter die dat zo diervriendelijk deed terwijl de ander wel eens een beul kon zijn toen men is gaan inzien dat er maar best een regeling kwam, in eerste instantie uit volksgezondheidsoverwegingen eerder dan omwille van het dierenleed wat te reduceren heeft men steeds blijven rekening houden met de andere noden waaronder religie en traditie kortom het is niet speciaal ingevoerd als uitzonderingsregeltje voor onze 'verrijking' zoals je ze zo mooi verbloemd weet te omschrijven Laatst gewijzigd door praha : 4 september 2006 om 19:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft men de wet verstrengd omwille van gezondheidsoverwegingen? of omwille van het dierenleed? Men heeft uitzonderingen voorzien voor religieuze slachtingen (die - als je tenminste wil LEZEN wat hier gepost wordt door de moslims zelfs nog MASSAAL worden overtreden!) U vindt dus dat moslims geen volksgezondheidsvoorzorgen moeten nemen? Of w�*t wil je nu eigenlijk zeggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dutroux, 'k zou ni weten, en anderen van die pipo's dragen misschien wel een kruisje rond hun hals als je je daar op gaat fixeren kan je net dezelfde claimen Laatst gewijzigd door praha : 4 september 2006 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rituele thuisslachtingen en illegale rituele thuisslachtingen
Dierenrechtenorganisatie GAIA heeft beslist klacht in te dienen tegen moslims die in de krant en op de televisie (RTBF) openlijk toegaven dat ze thuis schapen ritueel geslacht hebben. Rituele thuisslachtingen zijn al sinds 1988 verboden. GAIA kan niet tolereren dat de wet straffeloos met de voeten wordt getreden. Dit leidt alleen maar tot nog meer straffeloosheid en totale normvervaging. Eerder diende GAIA bij de Europese Commissie klacht in tegen België omdat ons land te weinig doet tegen verboden rituele thuisslachtingen. De eerste cijfers van de rituele slachtingen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest geven aan dat er in vergelijking met vorig jaar nog meer schapen illegaal thuis geslacht werden. Een duizendtal schapen werd in de wettelijke slachtinrichtingen geslacht tegen 1500 vorig jaar. In Brussel worden tussen de vijftien �* twintigduizend schapen voor het Offerfeest geslacht. In de containers werd slachtafval van duizenden illegaal thuisgeslachte dieren gedeponeerd. Dit bewijst het failliet van het tandenloze federaal en gewestelijk beleid inzake rituele slachtingen dat er maar niet in slaagt de wet te doen naleven en in de praktijk een gedoogbeleid blijft. Het ziet er zelfs naar uit dat de toestand er op achteruit gaat ondanks de goede voorbeelden van een minderheid van steden en gemeenten die de wet wel doen naleven. http://www.gaia.be/nl/nieuws/020204.html Laatst gewijzigd door circe : 4 september 2006 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij wordt niks door mijn strot geduwd Praha! Ik kijk digitaal, en jij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |