![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Twee jagers liepen in een bos. Eén van hen stortte plots in en bleef voor dood liggen op de grond.
De andere belde in paniek de hulpdiensten en vroeg: "Ik denk dat mijn vriend net gestorven is, wat moet ik doen?" Hulpdiensten: "Check eerst of hij wel echt dood is." Het bleef even stil, er weerklonk een luide knal, waarna de jager vroeg: "Oké ... en wat nu?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() oude vader julio (een corsicaan) ligt te creperen in zijn bed; het einde is nabij...
julio: arturo kom eens naar boven mijn zoon! twee seconden later is arturo boven arturo: ja papa wat is er? julio: arturo je weet wij beneditos wij zijn de grootste luiaards van het eiland nu moet ik dit huis dat ik achterlaat aan jou of een van je broers geven ik heb beslist om het te geven aan de benedito onder jullie die echt de luiste is... arturo: ok papa, zeer goed papa, zoals je wilt papa... julio: kijk arturo stel je staat op het dorpsplein en je bent aan het sterven van de dorst en het fonteintje is op vijftig meter van jou wat doe je? arturo: papa! Wij beneditos zijn geboren luiaards ik sterf liever van de dorst dan naar het fonteintje te lopen... julio: goed mijn zoon, zeer goed je bent een echte benedito... ja mag gaan julio: Francisco kom naar boven mijn zoon! ... francisco:ja papa? julio: francisco stel je bent aan het sterven van de honger en je staat op een meter van de winkel en op tien meter van de winkel ligt 100€ op de grond wat doe je? francisco ![]() julio: goed mijn zoon, zeer goed je bent een echte benedito... ja mag gaan julio ![]() gaetano: Godverdomme, da gij naar beneden komt he...! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Een Belgische buiksprekende toerist is op reis in Marokko en ziet daar
een Marokkaan lopen met een hond, een paard en een schaap. De Belg besluit de Marokkaan eens goed beet te nemen met zijn buiksprekerstalenten... Belg: Hé, een leuke hond heb je daar. Mag ik er even mee praten? Marokkaan: Hond niet spreken. Belg: Hey hond, hoe gaat het? Hond: Gaat goed, en met jou? Marokkaan (stomverbaasd) Belg: Is dit je baas? Hond: Yep! Belg: Hoe behandelt hij je? Hond: Heel goed, ik krijg goed eten, hij gaat met me wandelen en neemt me elke week mee naar de oase om te spelen. Marokkaan (verbijsterd) Belg: Mag ik even tegen je paard spreken? Marokkaan: Paard niet spreken. Belg: Hey paard, hoe gaat het? Paard: Goedendag Belg, met mij is alle OK, en met jou? Marokkaan (bijna in shock) Belg: Is dit je eigenaar? Paard: Yep! Belg: Hoe behandelt hij je? Paard: Zeer goed, hij gaat dagelijks met me rijden en ik krijg de beste haver. Marokkaan (gezicht vertrokken van ongeloof) Belg: Mag ik even met je schaap spreken? Marokkaan: Schaap liegt!!! Laatst gewijzigd door Nick_ : 2 oktober 2006 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hou ook van die joodse moppen en zij zullen daarvoor geen nonnekes vermoorden of een stad in de fik steken. Maar met het maghreb-moslim volkje(lees marokkaaaan) meer dan genoeg, die schijnheilige mannekes lust ik niet meer. Soms dacht ik dat waren uitzonderingen, maar neeeeee ze ergeren gewoon iedereen en niet enkel in klein vlaanderen. Maar ook in Zweden, Denemarken, London, Nederland, Duitsland, Frankrijk, enz.......... of zou dit de schuld zijn v/d Vlaams Belanger ![]() En we weten allemaal wat moslims van joden denk ![]() Dus ik versta niet dat mensen tegen Duitse Nazi's zijn en de MOSLIM Nazi's hier omhelzen. Want ze zullen NOOOIT Westers worden of zijn. Na 1500 jaar miserie en oorlog met Moslims, is Tom Barman er in geslaag deze problematiek van de kaart te vegen. ![]() ![]() ![]() Doet me een beetje denken aan GHOST BUSTERS met hun love potion, waar dat vrijheidsbeeld de liefde bij al de mensen naar boven doet komen. Maar dat was natuurlijk een kinderfilmke he, Tommeke Tommeke Tommeke get real ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 2 oktober 2006 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() onafhankelijk vlaanderen!!!Zoals het nu is, is het goed voor mij ![]() Ik ben niet moeilijk en overal waar geen moslims zijn voel ik me goed. Enkel die overvloed aan moslimratten moeten weg. Mjah, ik ben dan ook weer niet echt de doorsnee VB'er he ![]() En racist ben ik heaals voor u ook niet maar wel 100% anti moslim(that is my label), maw ben jij een VLAMING met zo'n moslim potske op uwen kop en een jallabah aan. Wel vlam het maar af naar khomeini land. Laatst gewijzigd door colargo : 2 oktober 2006 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als jij je alleen maar goed voelt waar er geen moslims zijn, dan neem ik aan dat je al jaren de deur niet meer uit komt, want moslims zitten op elk continent, in elke staat en in elke gemeente. Je zult net zoals vele van jouw bruine medestanders de realiteit eens onder ogen moeten zien. Neen, ik draag geen "potske", maar ik heb er wel al aan gedacht om mij een djebellah (of hoe de juiste spelling ook moge zijn) aan te schaffen om thuis mee rond te lopen. Dat lijkt me een heel gemakkelijke kledingstuk te zijn. (ik had me eigenlijk al een hele tijd voorgenomen om niet meer van zulke reacties te plaatsen, maar jij hebt me toch weer zover kunnen brengen, waarvoor mijn dank)
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Bush, M. Jackson en de Paus zitten samen met een aantal medewerkers en hun kinderen in een vliegtuig.
Vliegtuig krijgt problemen, een crash is nakend. Er zijn slechts drie parachutes aan boord en bush neemt er één voor zichzelf en geeft de andere twee aan M Jackson en de paus. De paus werpt op "moeten we niet aan de kinderen denken" Waarop M. Jackson zegt; "Hoezo, hebben we daar nog tijd voor dan?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jellabah heb ik liggen, ooit cadeau gekregen van een marokkaanse familie en zit niet lekker. Mag niet te snel trappen oplopen!!!!!!!!!!!!! En zakken!!!!indien je een gewone broek eronder draagt, dan kan je die zakken gebruiken! Heb ook nog een sarong liggen ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 2 oktober 2006 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Afslanktip: daar ben ik vet mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Hier rust Hein, hij zag de rails, maar niet de trein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Ik heb dit ergens gevonden op het www:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Hier moet ik ferm lachen:
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() En den deze oek, amaai ik heb vandaag rotgelachen...
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is it just me, of wordt het tijd dat allochtonen gewoon de Druivelaer kopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |