![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is dan ook geen wonder dat talrijke Belgische iconen er ginds reeds verblijven, zoals Axel Merckx. Het is immers makkelijk om pro Belgica te zijn als je niet de nadelen ondervindt van in die staat te wonen. Johnny Hallyday werd zelfs Belg om Monegask te worden. Dat is nogal eens wat anders dan Gustje Vermeylen met zijn Vlaming zijn om Europeeër te worden. ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Jersey en Guernsey...
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Hoe zou het komen dat in Monaco geen "partij" ijvert om het "Belgie van de Mediterranee "te worden?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 september 2006 om 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() omdat Monaco geen democratie is, ventje
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Probeer mij toch maar op ignore te zetten, dit is ook maar niks.
Vlaanderen is ook geen republiek, en toch is er een republikeinse partij. Vlaanderen is ook niet groen, en toch is er een groene partij. Er is hier zelfs een partij die zich liberaal noemt, stel u voor. Laat me weten wat je niet begrijpt. Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 september 2006 om 09:49. |
![]() |
![]() |