![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Iets is positieve discriminatie omdat mensen op hun wenken bediend worden?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 september 2006 om 14:22. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik stel vast dat vooral "het Westen" zich integreert met de Islam, nooit omgekeerd.
In hun islamistische landen lopen Westerlingen met hoofddoek of boerka's naargelang de wetten van het land, en in het Westen lopen de moslims met hun eigen boerka's of hoofddoeken. Als een moslima niet anders kan dan een boerka te dragen in een ziekenhuis, wel dat ze dan naar een ziekenhuis in Afghanistan of Iran vliegt. Wat een onzin allemaal. |
|
|
|
|
|
#63 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#64 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Het is nogal goedkoop ieder argument dat je niet aanstaat af te doen als 'extreem rechts'.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Partijlid
|
Vreemd, als ik die ziekenhuisboerka zie moet ik altijd denken aan een lijkzak, ééntje met een gat in weliswaar. Misschien dat het toch ergens voordeel kan bieden, tijdswinst o.a.
Stel dat de operatie is mislukt en de patiënt komt te overlijden, het enige wat men te dan te doen staat is gewoon de boerka aan de onderkant dicht binden en hup - buiten. Van de nood een deugd maken zeg maar... |
|
|
|
|
|
#66 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 6 september 2006 om 14:30. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vraag me toch een en ander af;
In onze Belgische ziekenhuizen draagt iedereen toch zijn eigen slaapkledij? Enkel indien je moet geopereerd worden krijg je zo'n witte short aan met strikjes op de rug zodat je met een blote poep ligt. Ik vermoed dat die schort tijdens (vlak voor) de operatie zal worden uitgedaan, wat heel eenvoudig is doordat de strikjes worden losgetrokken en het schortje dan gewoon wordt uitgedaan. Wordt in Engeland dat schortje nu vervangen door een boerka voor devote moslima's? Opereren ze dan onder de boerka? Of worden die devote madammen zonder dat ze het weten in hunnen blote gelegd? Schande ! Kunnen ze - eenmaal terug in hun bed - niet zelf voor een boerka zorgen? Het lijkt me trouwens een extra gevaar als men bij operaties de ene boerka niet kan onderscheiden van de andere. Zeker in Engeland: lang geleden had ik mijn wijsvinger geplet, dus naar het ziekenhuis, werd ik onmiddellijk in een rolstoel gestopt, rondgereden tot bij de dokter die vroeg: Is it your leg? Nochtans zat ik daar met duidelijk opgestoken gezwollen wijsvinger! Stel je voor dat ze me dan nog in boerka hadden gestoken, ik was vast met een geplaasterde grote teen buitengekomen. Laatst gewijzigd door circe : 6 september 2006 om 14:36. |
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.interweavetextiles.com/ |
|