![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bewijs maar eens dat er geheime gevangenissen (met waarschijnlijk zeer harde ondervragingen (en met mogelijks (vooral psychische (om geen sporen na te laten) foltering) moesten zijn om de dood van kinderen te vermijden, beste Illwill.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 8 september 2006 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft het over het achterwege laten van peculaties en hypotheses omdat u nooit in een situatie terecht bent gekomen waarbij u deze keuze voor u neus heeft liggen. Ik heb het dan ook nog maar over 1 soort vb waarbij ik vind dat martelen wel degelijk moet kunnen. Punt is dat omdat het bij u niet gebeurt en waarschijnlijk nooit zal gebeuren dat het bij een ander niet het geval is. En dan is het natuurlijk heel makelijk om dergelijke uitspraak te doen. Wat als men een persoon vast heeft zitten waarvan men 100% zeker is dat hij betrokken is bij een terroristische aanval waarbij veel slachtoffers gaan vallen binnen een korte tijd en men kan enkel erachter komen waar en hoe men dit gaat doen via hem...pech voor al de slachtoffers na de aanslag...LOL... nee, dat gaat er bij mij niet in. Of een hoop lullen met een das en een pré van 500.000 fr per maand of meer dit op een papiertje hebben gezet of niet. Ik ben er zeker van dat als jij in die situatie zou terechtkomen je een heel andere toon zult slaan. Maja, ieder zijn mening é. Ik vind dat martelen mag bij bepaalde situaties. Ik vind dus ook dat een staat als amerika mag martelen in bepaalde situaties. Er zijn al mensen gestraft voor martelen ed. Misschien moet er wel meer controle op komen dat martelen niet zomaar voor de fun gebeurt maar je moet ook eerst bewijzen hebben dat er gemartelt word. Je kan ze niet zomaar van vanalles beschuldigen. Begrijp me dus niet verkeerd, ik ben ook tegen het martelen in het algemeen é, maar niet in alle gevallen. Ook vind ik dat je onderscheid moet maken tussen de technieken die gebruikt worden. Iemand zijn nagels uittrekken zoals saddam deed vind ik absoluut ontoelaatbaar. Maar bv iemand uit zijn slaap houden vind ik zeker kunnen. JIj noemt het "ontvoeren en folteren in naam van vrijheid" ik noem het het oppakken van moordenaars en terroristen om aanslagen te voorkomen.
Laatst gewijzigd door illwill : 8 september 2006 om 17:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan niet helemaal volgen...
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Dat ze de grootste terroristen dan maar eens op de marteltafel leggen ...
![]() |
#66 |
|
![]() dixit
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Sorry, ik was wat te lui om het topic te lezen en dacht dat u meende dat die 'speciale' behandeling van 'vermeende terroristen' (die dus tegen het internationaal recht ingaat) goedkeurde omdat er kinderen mee gered worden. Mijn excuses voor het volledig verkeerd interpreteren van uw woorden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() IDD, en daar heerst het probleem, de terroristen die ons door de media verkocht worden of de real master minds?
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Partijlid
|
![]() Optische blindheid komt veelvuldig voor na overmatig te skieën op Denvers oogverblindende pistes
![]() Laatst gewijzigd door blabylonia : 9 september 2006 om 04:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Ga je nu ook al de vragen beantwoorden die aan anderen gesteld zijn ... waar gaat DAT eindigen?
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
En in dit geval heeft u het over de grootste terrorist is het hoofd van de verenigde staten; mijn reactie is dat u een negationist (http://nl.wikipedia.org/wiki/Negationisme) bent en u maar al te graag u ogen sluit voor het echte leed... Uw reactie is alweer ondermaats; en heeft helemaal geen inhoud! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 9 september 2006 om 21:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat scenario dat je hier beschrijft komt me zeer bekend voor ![]() je ziet hier weeral iets over 't hoofd he... in die film pakken en in je voorbeeld pak je een kerel op waarvan je zou weten ( die ALS DUS in je zin ) dat hij het gedaan heeft bovendien bij niet handelen ( ondrvragen/folteren ) heeft dat tenminste 1 dode ten gevolge volledig niet te vergelijken met wat vermeende terroristen waar men van denkt wat info los te krijgen teneinde een volgende aanslag te verijdelen Laatst gewijzigd door praha : 10 september 2006 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |