![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dit is maar goedkoop hoor wat je doet.Als we al niet meer dieper mogen ingaan op de zaken waarop jullie je conclusies baseren...mooi hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Twee torens en een gebouw zijn geraakt. Wat weten we nog meer? Er was veel vuur, rook, een instorting van de torens en het gebouw, plus brand in een vierde gebouw en instorting. Wat weten we zeker, wat niet enz. wat weten we nog! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk dat jij veel harder bent voor ingenomen dan ik. Ik vertrek van het standpunt dat die aanslagen zijn gebeurt en dat er fouten zijn gemaakt. En wil enkel uitzoeken hoe en waarom deze zijn gemaakt. En waarom bepaalde dingen niet kunnen. Jij vertrek duidelijk van uit het standpunt dat het een inside job is en men jou maar eens moet bewijzen dat het niet zo is. Dus wil je zelf stoppen met je filmtheorieën. Maar ja onze twee pubers moet toch bewijzen dat zij gelijk hebben en iedere andere denk en onderzoekpiste onmogelijk maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Ik ga vooraleer verder te gaan mijn referentiebron vermelden die me door Puud werd aangereikt. Dit betekent niet dat ik deze bron als absoluut beschouw maar wel als vertrekpunt. Men moet ergens beginnen.
Zeker is het althans mijn bedoeling alles te pogen onderbouwen met officiële documenten of onweerlegbare gegevens die door diverse organisaties ter beschikking worden gesteld. Referentiebron: Cooperative Research - http://www.cooperativeresearch.org/aboutsite.jsp Cooperative Research wordt gefinancierd door Globalvision via fiscaal sponsorship - http://www.globalvision.org/fiscal/mstatement.html
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat men een tijd heeft moeten zoeken waar deze vliegtuigen waren gebleven. En dat er grote fouten zijn gemaakt door de hulpdiensten, maar het is reeds bij oefeningen hier aangetoond dat dit een normale zaak is bij grote rampen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook als je in augustus 2001 niet weet waarom men je de opdracht geeft explosieven in WTC 7 te plaatsen, op 12/9/2001 weet je dat wel. Naargelang de scenario's zijn er wel degelijk honderden, zoniet duizenden die WETEN dat het een inside job was. Bij de FBI, CIA, NORAD, FAA, AA, UA, de drie luchthavens, NTSB, FEMA, NIST, NYPD, NYFD, de forensische diensten van New York en Washington, de veiligheidsdiensten van WTC 1/2/7, ... zitten mensen die actief aan de voorbereidingen en/of de cover-up hebben meegewerkt. Bovendien hebben mensen de explosieven in de drie torens geplaatst, de vliegtuigen gesaboteerd, enz ... Doe dat alles maar eens met 15 mensen. (En dan laat ik de meest ridicule verhalen nog weg, zoals de "vele" Israëlische werknemers van de WTC die niet zijn komen werken op 11/9, of Operation Pearl.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 september 2006 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zie http://implosionworld.com/Article-WTC9-6-06.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() Deze zou moeten werken
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]http://implosionworld.com/Article-WTC9-6-06.pdf[/SIZE][/FONT] Als ge [FONT enz verwijdert werkt de link blijkbaar niet. Ik begrijp niet goed waarom Laatst gewijzigd door puud : 11 september 2006 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom de eerst link niet werkte begrijp ik ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was idd dus niet omdat het gebeurde maar dat het meerdere vliegtuigen tegelijk waren die gekaapt werden wat hen heeft verslagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Komaan seg, zelfs bij het eerste vliegtuig faalde men al, er was nog NIETS bekend over de andere toestellen. Verrassing e.d. als verklaring is volgens mij dus - excuseer me voor het woord - zever. (Sorry voor het roepen.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Burger
|
![]() Ik denk toch ook wel dat de regering Bush de aanslagen zelf heeft gepland, of op zijn minst goed genoeg wist wat er te gebeuren stond, en het gewoon heeft laten gebeuren.
Geef toe, Flight 93 blijft toch wel het meest mysterieuze. Als een vliegtuig zomaar kan 'verdwijnen' tot stof, hoe kunnen ze dan nog de passagiers identificeren? Waarom zijn de telefoongesprekken de laatste drie minuten voor de crash verdwenen? Waarom is een Amerikaans bedrijf n�* de aanslagen op de proppen gekomen met een nieuwe techniek die bellen in de lucht mogelijk maakt, terwijl het blijkbaar zonder problemen lukte die 11e september. Waarom zijn er zo weinig wrakstukken gevonden? Waarom vertoont het Pentagon geen grotere 'gaten'? Waarom zijn de beveiligingsvideo's niet vrijgegeven? Enkelen zijn vrijgegeven, maar op geen enkele is te zien dat een Boeing in het Pentagon vliegt. Als de regering zijn gelijk of onschuld wil bewijzen, hoeven ze enkel maar de bewakingsbeelden vrij te geven waarop te zien is hoe een Boeing het gebouw invliegt, of vergis ik me? Ik weet niet hoor, maar ik blijf het een louche zaak vinden, met veel te veel onbeantwoorde vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() In die Zembla-reportage werd toch wel meer dan enkel stof in het Pentagon vertoond hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Inderdaad. En het vreemde is ook dat de geheime diensten en andere overheidsinstanties normaal gezien over veel informatie moeten beschikken die de meeste (verstandig)kritische vragen meteen kan weerleggen, vraag is dus waarom ze dat niet doen.
|
![]() |
![]() |