![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gebeurt er als sommigen géén hoofddoek dragen? Najouwen en ineenkloppen is dan in dit land geen strafbaar feit meer volgens het CGKR en de politiediensten. Welke führer heeft dat beslist? Citaat:
En nu de zwakke, flauwe reacties: Citaat: Citaat:
Ik vond dit artikel op: http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...227&highlight= Marjan Justaert schrijft voor De Morgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de andere partijen tengevolge van het succes van de nazi's of extreem-rechts naar rechts opschuiven en zelfs punten uit hun programma overnemen teneinde de kiezer voor zich te winnen, is (ook in België) een feit. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 20 september 2006 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De toekomst van migranten ziet er erg onzeker uit in Vlaanderen. Vele Marokkanen die naar hier komen zijn niet gelukkig. De regering is nochtans vrij links te noemen met oa gemeentelijk stemrecht en voorstander van het trouwen voor holebi's en ga zo maar door, allemaal progressieve maatregelen... Het is juist omdat men niets doet aan de problemen dat het VB terecht hoog scoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hé flauw hoor, houd u toch niet zo van de domme
Citaat:
Draag je een hoofddoek, dan teken je volgens Dewinter een terugkeercontract. Draag je er geen, loop je het risico door straatjochies te worden uitgescholden, of erger, zoals hier. En dat laatste, op welke manier zou dat het eerste rechtvaardigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moslimterroisten en islamisten zijn niet hetzelfde als moslims, maar dat schijn jij niet te bergrijpen. Ik ken geen enkele linkiewinkie die sympathie heeft voor islamisten. Islamisten en neonazi's staan dichter bij elkaar dan je denkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Manipulatortje, noch het CGKR noch de politiediensten zeggen dat ineenkloppen geen strafbaar feit is. Integendeel. De politiediensten zeggen enkel dat najouwen geen strafbaar feit is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lees dan het artikel nog even na als je wil. Blijkbaar werd het slachtoffer naar de kliniek gebracht, maar hoefde er geen vervolg te komen. Dit vervolg moest er wel komen nadat een 71-jarige een boze brief met - inderdaad - de verkeerde woorden had geschreven aan de wijkagent. SCHRIJVEN mag dus niet, ineenkloppen zodat je naar de kliniek moet wel. Graag had ik van jou het tegenbewijs gelezen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ERLICH : 20 september 2006 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar lees jij - inderdaad - dat het slachtoffer klacht heeft ingediend? Ik lees vooral dat het CGKR al op voorhand kan zeggen dat dit niet tot hun bevoegdheid behoort, vermits ze geen brief geschreven heeft en ook niet in een restaurant tegen haar tafelgenoot enige opmerking over een kelner heeft durven maken. Nu dat laatste (in italic) wéét ik gewoon, want de mensen die zoiets hebben aangedurfd werden aangeklaagd én veroordeeld.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 september 2006 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan zijn sommige mensen verbaast als men een link legt tussen, of althans de grote liefdesverklaring bloot legt van links voor moslimschorum en/of -terrorisme. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als najouwen geen misdrijf is, hoe komt het dan dat volgende personen dan wel vervolgd werden met boetes en straffen?
Ik haal het gewoon van ons welbekende centrum op http://www.diversiteit.be/CNTR/NL/racism/jurisdiction/ zoektermen waren: "zwette" en "zwarte". Probeer het gerust zelf. Citaat:
Citaat:
Hoezo? Najouwen is niet strafbaar? even nog de straffen mededelen: van het twee VERGRIJP (zwarte kelner werkt niet goed) Citaat:
Laatst gewijzigd door circe : 20 september 2006 om 17:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het antwoord op uw vraag zit nochtans vervat in de berichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zoals iedereen nu kan zien doe je zelf geeneens de moeite ! Maar IK weet waarover ik schrijf als ik zoiets plaats, dat zou je nu toch al moeten weten denk ik. Dus wat wou je zeggen Drosophilia? Dat de veroordeelde persoon uit mijn CGKR voorbeeld enkel had moeten zeggen: "die zonder hoofddoek is een hoer dus gaan we haar even afkloppen"? en dan de daad bij het woord voegen, want dat is wat er was gebeurd in Hoboken en het bleek NIET STRAFBAAR te zijn. zelfs als ze niet was afgeklopt (zou het dan de krant hebben gehaald?) was het niet strafbaar: UITJOUWEN IS NIET STRAFBAAR, behalve als je als witte dhimmie in een restaurant niet tevreden bent van de zwarte kelner! Dan kost het je dus 10.000 BF!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 september 2006 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In die oude NYPD afleveringen doen ze ook nog steeds aan dat leuke opvoedingsthema: gisteren nog mocht Sypodinges (oeps, ik beledig de polen) zelfs geen teken doen om de huidskleur van een verdachte duidelijk te maken, en zeker mocht hij het niet zeggen.
Ik moest denken aan de "katholieke Polen" waarmee we hier Roma zigeuners nu mogen bepalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |