![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Gouverneur
|
Debat? Hoe kan je nu een debat voeren met zo'n monologen-draaier die kontinue naast de kwestie antwoordt, de vooroordelen en intentieprocessen per vrachtwagen moet laten aanvoeren, ...?
Daarenboven is dat zo'n beetje als Steve Stevaert die een debat zou eisen met G. Bush over het wangedrag van Ford. Kom nou: zoek eens eerst iemand die een beetje elementair samenhangende argumentatie ontwikkelt. 'zeer grof' lijkt me overigens ook géén goed Nederlands; daarentegen zou 'zeer pretentieus vanwege de BUB' of 'zeer naief vanwege de BUB' me beter gepast lijken. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
N-VA: 55.292 stemmen, 6.97% BUB: 0 stemmen, niet deelgenomen in West-Vlaanderen. Moet Bourgeois dan met iedereen in debat? Ook met diegenen die zelfs niet voldoende handtekeningen konden vinden om aan de verkiezingen in West-Vlaanderen deel te nemen? |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
NVA: één vertegenwoordiger
BUB: 0. Verschil: 1. |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
Hoeveel stemmen haalde de NVA in Waals-Brabant en Namen?
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
Als we zo beginnen, dan kunnen we ons ook direct afvragen hoeveel stemmen de BUB zou gehaald hebben als ze evenveel media-aandacht en evenveel geld als de NVA had gehad. Man, dan zaten we nu al in de regering !
Die kiesdempel wordt trouwens sterk overdreven. De NVA haalde nog niet eens de natuurlijke drempel in de meeste omschrijvingen. |
|
|
|
|
|
#69 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het voorgestelde debat is enkel bedoeld om BUB onder de aandacht te brengen. Dat is uiteraard geen prioriteit voor GB. De arme man moet alle aandacht besteden aan het redden van zijn partij. Dat heeft dan ook niets te maken met democratie of aandacht voor de kleintjes. De standpunten van BUB en Vlaamsnationalisten liggen ook zo ver uit elkaar dat een debat geen van beide helpt. |
||
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar Verhofstadt is natuurlijk geen Flamingant, en ook geen vurige belg. Verhofstadt predikt gelijk welk standpunt dat bevorderend is voor zijn carrière. In die zin is hij inderdaad niet de domste. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Enne die aanvraag voor dat debat, ik zit in het bestuur te kortrijk, Waarom heb ik dan geen schrijven gezien voor een discutie? En Knuppel heeft meer dan gelijk, Ge mag blij zijn dat Geert de BuB geen proces aan hun broek smeert voor laster en eerroof. Dan gaan we nog maar zwijgen als hij moest ingegaan zijn op uw debat, het zou mooi geweest zijn. |
|
|
|
|
|
|
#72 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik heb de postings van voorzitter Hans eens nagelezen. Die man is niet in staat een (degelijk) argument te formuleren, wat me niet erg hadig lijkt om een debat te voeren.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit "debat" enkel tot doel heeft de BUB in het zog van Geert bourgeois wat in de aandacht te brengen. Welke studentenkring (let wel, zonder BUB-adebtjes in haar rangen) haalt het nu in zijn hoofd een marginaal Brussels advocaatje uit te nodigen voor een debat?! Gaan ze daarmee publiek lokken? |
|
|
|
|
|
#74 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
U mag al het geld hebben(dotatie),niemand die u nog serieus neemt. De N-VA heeft duidelijk een bocht genomen van 180°(onafhankelijke koers) Iedereen weet dat de N-VA een kartel wilde vormen met CD&V,vooral vanwege de financiële problemen(gesprekken waren zo goed als rond). Wanneer men aan de N-VA deze dotatie niet had belooft,dan was men op de uitnodiging van CD&V ingegaan(hypocrisie). Uiteraard kwam de stemming binnen de N-VA op het goede ogenblik. Onze achterban heeft beslist dat wij een onafhankelijke koers varen. |
||
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
En nogmaals : mijn verbolgenheid heeft te maken met de hautaine houding van Bourgeois, een man die er met de dag meer verbitterd uit gaat zien (je zou voor minder). Bourgeois kon in Brussel zitten, al een debat hebben, zijn moeder zou kunnen gestorven zijn, zelfs zijn kat, maar op die manier weigeren getuigt van weinig politiek inzicht. De N-VA is toch meer dan Bourgeois? Of misschien kan hij het maar niet verkroppen dat de BUB elke dag groeit en zijn partij elke dag opnieuw rake klappen krijgt?
|
|
|
|
#76 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
De BuB groeien??????? De N-VA groeide de laatste 2 maand aan met 500 leden. Meer dan alle BuBers samen |
||
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Burger
|
Citaat:
In Limburg zouden er een behoorlijk aantal mandatarissen en militanten overwegen om de overstap naar het Vlaams Blok te maken. |
|
|
|
|
|
|
#79 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het ziet ernaar uit dat de Niveanen onder leiding van burgerlijke Geert niks anders meer zullen doen dan zichzelf eindeloos feliciteren met hun enorme overwinning, de onafhankelijkheid van Vlaanderen uitroepen op hun dagelijkse congres, en lachen met nu nog kleinere Bewegingen die de nivea binnenkort ver achter zich zullen laten! Wel, ze doen maar! Hun partijke staat op springen, en terwijl zij lachen, WERKEN wij verder. |
||
|
|
|
|
|
#80 | |||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|