![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Schepen
|
![]() Volgens mij is dit enkel de laatste dag voor de verkiezingen. Vanaf zaterdag 7/10 om 22uur mag je niet meer plakken, geen folders meer steken,...
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Burger
|
![]() Citaat:
(Als ze tenminste goesting hebben om uit hun vwatuur te komen...) Maar dat heeft meer te maken met studentenclubs die voor hun TD's gaan (wild)plakken dan met de verkiezingen...
I commend my soul to any god that can find it... Think for yourself!! Laatst gewijzigd door Karpax : 29 september 2006 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als normaal mens met een normaal Vlaams karakter "ik laat niet op m'n kop zitten" kom je nergens meer mee. Nu moet je op je kop laten zitten door die kereltjes anders ben je overdraagzaam, rascist of Vblokker volgens de overheid. Enfin de SPA in Dilbeek zal ook wel uit zijn op die vele allochtone stemmetjes.
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ni zeveren, ik ken allochtonen genoeg en ik moet me helemaal niet op m'n kop laten zitten.
Hangt er gewoon vanaf hoe ge u zelf gedraagt. Veel van die allochtonen die ik ken, zijn vrienden geworden, dus bij mij moet ge ni afkomen met 'ocherme wij vlamingskes'! ![]() Noem me dus maar vlug abnormaal, anders is uw theorieke om zeep. |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() gewone openbare plakborden dienen voor de verenigingen.. niet voor verkiezingsmateriaal.. vind ik. Waar moeten anders verenigingen naartoe tijdens de de verkiezingsperiode?
|
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() pas op met zo'n vrije mening, ge zou mot kunnen krijgen als een eigenbelanger u vindt!
![]() |
![]() |