![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Glijdt de BuB af naar extreem-rechts? | |||
Duidelijk |
![]() ![]() ![]() |
18 | 62,07% |
Niet meer dan andere windhanen uit politiek opportunisme |
![]() ![]() ![]() |
11 | 37,93% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja, en zo zitten we dankzij haar (en spitsbroeder PDR) weer in een scheldtopic.... |
|
![]() |
![]() |
#63 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#64 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik lig er ni wakker van, aangezien ik door Peeke nog wel gepest zal worden.
Maar ik heb sterke schouders ![]()
#67 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is DIT, Patriot? Eerst even gewoon lid worden vooraleer een (hoge) functie te krijgen? Citaat:
![]() |
#68 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straffe kost. ![]()
![]() |
#70 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je kan geen ommelet bakken, zonder eieren te breken, n'est pas?
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klinkt al geloofwaardiger.
![]()
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() Peeke, voor dat ge u persoonlijk aangevallen voelt, de vergelijking met het ei is niet persoonlijk bedoeld hoor. Ge moet me nu niet vervloeken tot weet ik veel wat.
![]()
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() [size=7][/size]Terug naar het onderwerp[size=3][/size]
om even te antwoorden op de poll: Neen, BUB doet niet mee aan de ruk naar rechts. Eénieder die ons programma integraal leest, weet dat wij een centrumpartij zijn, en niemand of niets kan beoordeeld worden op 1 aspect van het geheel, dat is hetzelfde als racisme. Het is niet omdat 1 vreemdeling iets misdoet dat ze allemaal mis zijn. Het is niet omdat 1 programmapunt rechtser is ![]()
#75 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Voorzitter van de BUB begaat wel meer blunders. Dit worden heuse boereommeletten bij de komende verkiezingen. ![]() Onlangs bleek dat hij over geen parate kennis beschikte op dit politiek forum(zie poll die door hem werd geopend naar aanleiding van de zeven belangrijkste datums in de Belgische geschiedenis voor hem). De Voorzitter heeft mij gecontacteerd met de vraag of ik interesse had om Provinciaal Ondervoorzitter van Antwerpen te worden. Even later liet hij mij weten dat hij een vergissing had begaan,daar hij deze functie in het verleden reeds belooft had aan Nello(Cedric Vloemans). Bij deze wacht ik op een bevestiging van Hans De Cauter betreffende deze vergissing,vooraleer ik verplicht wordt om de forumleden te confronteren met de volledige inhoud van zijn e-mail. |
|||
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Ik zou nu kunnen schrijven: "Ik had het jullie gezegd..." maar ik ga dat dus niet doen.
Eigenlijk vind ik dit persoonlijk een spijtige zaak voor de BUB, maar een heuglijke zaak voor iedereen hier op het forum! Ik heb alle moeite van de wereld gedaan om de mensen te laten inzien, dat alle onzin, die PDR hier op het forum schreef, enkel en alleen bedoeld was om zijn vorige politiek thuishavens zo negatief mogelijk in beeld te brengen. Zijn honger naar politieke postjes was en is niet te stillen... Ik hoop dat dit debâcle met Peeke, de BUB niet te veel gaat schaden. In ieder geval ben ik blij dat ze op tijd inzagen, wat voor een persoontje PDR is! Greetz Rudy |
![]() |
![]() |
#77 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Overigens, was u het niet die vroeg of de plaats van voorzitter in Antwerpen niet vrijwas? ![]()
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Geachte Nello,hoeveel leden heeft de BUB momenteel in de Provincie Antwerpen
![]() U die de administratie bijhoud van de BUB,moet deze vraag kunnen beantwoorden. |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#80 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom heeft u mij dan de ledenlijst doorgestuurd ![]() Is dit geen schending van de privacy van de leden ![]() U vergeet duidelijk dat ik dit kan staven aan de hand van bewijzen. |
||
![]() |