![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Statistisch? In gemiddelde? Dat is wel logisch he denk je niet? Denk je nu zo kortzichtig dat je dat niet merkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Om het met de woorden van mijn huisdokter te zeggen: 'het gezondst is een vegetariër die af en toe zondigt'... Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
![]() Citaat:
Zuivelproducten gaan erop achteruit geloof je echt dat de melk boeren minder melk leveren? LOL Je gelooft er zo sterk in dat je de werkelijkheid vergeet geloof ik ![]() Citaat:
Maar ik geloof dat u het heeft over de manier van kweken (kweken om te eten) wel dan ben ik ook niet akkoord aangezien deze dieren niet zouden zijn zonder de industrie. Van "leed" is er volgens mij helemaal geen sprake! wat vind je van deze: "live on the edge". WOW hé! Citaat:
Jij kan worteltjes eten heel uw leven ik zal inderdaad veel rapper problemen hebben aan mijn hart maar jij bent alles behalve...Je bekijkt het echt zeer eenzijdig! En inderdaad de dokter heeft bijna (hij wou u blij maken) gelijk nog gezonder is gewoon eten zoals een mens sinds den beginne eet... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Men moet vergelijken met het optimale, niet met datgene dat er niet toe doet. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Of impliceer je dat alles dat niet in je kraam past uit de statistieken moet worden geweerd? ![]() Citaat:
Als je dat doet, dán mag je zeggen dat je gezonder leeft. Maar ik heb zo mijn twijfels... ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze middag : een sperwer slaat een tortel in mijn hof . Daarjuist , mijn kat komt met een muis af . Dieren leven permanent op de grens van de dood . Als je mensen die in oorlogsgebieden leven de keuze laat , of daar blijven of een gesloten asielcentrum kiezen ze voor de tweede optie . Een logische keuze . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is het alternatief ? Als ze niet meer gekweekt worden hebben ze letterlijk geen leven . Als ze in betere omstandigheden gekweekt worden stijgt de prijs . De prijs van alle voedsel daalt reeel , en dat is de reden waarom de ontwikkelde wereld nu haast spelenderwijs de derde wereld kan bevoorraden . Mijn oom heeft nog in de sahel gewerkt in de jaren '70 , wat die gezien heeft was pas een ramp . Niet alleen de bevoorrading , vooral de prijs . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() /
Racism is a weapon of mass destruction Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 23 oktober 2006 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() /
Racism is a weapon of mass destruction Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 23 oktober 2006 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() /
Racism is a weapon of mass destruction Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 23 oktober 2006 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() /
Racism is a weapon of mass destruction Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 23 oktober 2006 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Bull-shit! Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ge zoudt er geen problemen mee hebben, als de koeien op stro en gras werden vet gemest. Als ik uw redenering moet volgen, en elke koe moet worden vetgemest op stro en gras, dan moet ge in plaats van 1 koe, 20 koeien slachten om dezelfde hoeveelheid vlees te krijgen. Als we dit moesten toepassen, hebben we miljoenen hectaren extra gras en graan nodig. Op die hectaren kan er dus niets anders geteeld worden, dus geen groenten. Wat is dan een verspilling? Een systeem waarbij we al onze grond gebruiken om vlees te produceren en niets anders, of een systeem waarin we een gedeelte van onze grond begebruiken voor het vlees en de rest voor groenten?
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De relevantie is dat ondervoede kinderen die wortelen en vlees aan betaalbare prijzen krijgen sneller herstellen dan ondervoede kinderen die enkel wortelen krijgen . Laatst gewijzigd door Kaffer : 23 oktober 2006 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu ja, gezien je openingspost verbaast dit niet echt. Tenzij je nog iets interessants te posten hebt trap ik het hier af. Good-bye! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||||
|
![]() Zelfvoldaan van je tekst?
![]() Citaat:
Let wel ik zeg niet dat de hele vegetarische bevolking niets doet aan de mindere kweek van dieren maar die is zo miniem dat er zelf geen discussie rond zou moeten zijn... Citaat:
UW optimale is echt geen optimale het is een belachelijk idee want hiermee zegt u "ik ben vegetarisch(vegantisch wss) dus iedereen moet het zijn". We zitten echt op het optimale controle in die sector is bijna niet meer normaal. Citaat:
Ik zou niet zeggen "machine" maar toch iets dat we mogen gebruiken het werd ons aangeboden! Citaat:
Citaat:
Je bekijkt de kant van de "vaatproblemen" net zo goed als u had kunnen zeggen dat er meer "rugproblemen zijn bij de niet vegetariërs" maar ik zou u aanraden uw medaille even om te keren en te kijken die is echt zo proper ook niet en wordt er niet properder op! Citaat:
Sommige weken at die ook wel 5 dagen vlees! Och domme discussie iedereen weet dat eten zoals beschreven in de voedingsdriehoek HET OPTIMALE is! |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||
Minister
|
![]() [quote=largo_w;2104255]
Citaat:
Citaat:
Mijn optimale is idd niet het optimale maar benadert het wel meer dan datgene wat jij vooropstelt. Nergens zeg ik dat iedereen iets moet zijn. Wel zou de wereld een mooie plek zijn. Met jouw kennis van zakken betwijfel ik of je echt kan weten of er 'optimale controle' in die sector is. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Geef eens een lijstje van keerzijden aan mijn medaille? Ik zal je weten zeggen of ze van toepassing zijn, kom ![]() Argh, whatever. Met iemand wiens voedingskennis duidelijk niet verder gaat dan die opgedaan in de basisschool (de voedselpiramide? ![]() Toodles! |
|||||
![]() |
![]() |