![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Christenen en Joden zijn mensen van Het Boek, net zoals moslims. Sylvie waar het in deze topic over gaat is ook christene en getrouwd met een practiserend moslim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Tja... als ik nog es tijd heb zoek ik op welke Belg juist een feestje heeft gebouwd na de aanslagen op de WTC torens... delen alle Belgen daarom zijn mening?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 6 oktober 2006 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en nu een grapje, 't is tenslotte vrijdag: Wordt het geen tijd dat men rasvermenging probeert tegen te gaan? Al dat vreemd gespuis dat onze Vlaamse teven komt vogelen? De vermenging van de Duise herders, Ierse setters, Deense doggen,Afghanen met onze Mechelaars, Tervureners.... Je weet wat er van komt als je twee rassen kruist, Stratjees..... ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb een jaar met een Marokkaans meisje gevreën. Ik ben katholiek opgevoed, maar niet echt heel gelovig. In't begin hoor je allerlei verhalen, over haar broers en haar vader enz. Al bij al viel het goed mee hoor. Eerst had haar moeder mij leren kennen, zij zag dat het vrij serieus was tussen ons en dat er toch niet veel kon tussen komen. Later haar vader en broers leren kennen. Viel reuze mee. Deed me eigenlijk een beetje denken aan toestanden die ik te horen kreeg wat mijn ouders mee hebben gemaakt, mn bompa langs moeders zijde was ook gene gemakkelijke. Eigenlijk wel eerder grappig dus. Dus, geloof me, als je het echt zou willen, het gaat, je moet de kracht van liefde niet onderschatten. Daar sloop je elke muur mee. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien niet dan bent u dus niet gehuwd voor het belgische gerecht. Bovendien bent U beiden en de imam strafbaar vermits religieuze huwelijken nooit mogen worden afgesloten alvorens het burgerlijke huwelijk heeft plaatsgevonden. Katholieken mogen dat niet, protestanten mogen dat niet, moslims mogen dat OOK niet. (straks denken ze weer dat ze "gedisirimikkeerd" worden. Bovendien vermoed ik dat U dezelfde persoon bent die op kifkif info kwam vragen (gescheiden ex Jehova getuigen met zoontje die op z'n islams met nieuwe moslim wil "huwen" omdat mannetje het wil maar zijzelf niet omdat ze niet wil burgerlijk huwen komt nu eenmaal niet zo standaard voor). Mij totaal niet gelaten dat je samenwoont met gelijk wie. Maar hang hier dan niet de "gehuwde met moslim " hypocriet uit aub! Mijn kat en ik zijn verleden week voor onze buurman gaan staan (die is kattenimam) en zijn daarbij gehuwd; Mijn echtgenoot is dus een kater.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 oktober 2006 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dacht je nu toch? Dit noem ik echter zelfs geen context. Context heet bij mij de vorige en volgende verzen en heel die koran hangt gewoon met haken en ogen aan mekaar, wat ook te verwachten is van een patient met hersentumor die dingen uitkraamt. Maar nu je het zelf toegeeft: waarom ons blijven wijsmaken dat islam een relige van vrede is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik noem dit obsessie ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen probleem mee hoor.
Tegen dat het uw obsessie wordt ben ik allang dood. Have a nice life as dhimmie zou ik zeggen. Ik gun het je volkomen van harte.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Volgens cijfers uit klasse wordt nog steeds 75% van de allochtone jeugd uitgehuwelijkt, 95% van de allochtone jeugd zegt al a priori dat ze later met iemand van de eigen cultuur willen trouwen. Het toelaten van gedwongen huwelijken is in mijn ogen misdadig, en al op voorhand zeggen tot welke cultuur je partner moet behoren is niets anders dan racisme. Het is mooi om zien (ik ken er zo ook enkele) dat er mensen zijn die een beklemmende, kleinzielige religie (islam is meer dan enkel een levensbeschouwing) achter zich kunnen laten, het zou nog mooier zijn als die groep wat groter was.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geluk dwing je af! Als er iets is wat ik geleerd heb uit mijn vaak toch wel vrij marketing gerichte richting in't hoger onderwijs, dan is dat da ik geen geloof meer hecht aan cijfers en zeker niet aan enquètes. Je kan letterlijk aantonen wat je, als je maar de juiste vragen stelt. Een voorbeeldje, "95% van de allochtone jeugd zegt al a priori dat ze later met iemand van de eigen cultuur willen trouwen" Hoe is de vraag precies gesteld om deze stelling te bekomen, maw, wat wil dit zeggen? Iedereen heeft wel een bepaald beeld van hoe zijn/haar partner eruit moet zien. Wil dat zeggen dat je ook met die ware zult trouwen? Hoogstwaarschijnlijk niet. Ik denk dat de meeste Vlamingen ook wel a priori zeggen dat ze met een Vlaming zullen trouwen, begrijp je waar ik naartoe ga? Natuurlijk kun je tot 'verontrustende' stellingen uitkomen, hangt er gewoon vanaf hoe je ze interpreteerd, realiteit start nog steeds van in je eigen hoofd. Interpretatie mensen, met cijfers toon je alles aan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Inderdaad, de vraagstelling doet veel, niemand gaat dat ontkennen.
Dan nog vind ik die cijfers onthutsend. Als iemand mij expliciet vraagt "moet je vriendin een blanke zijn ?" is mijn antwoord duidelijk neen. Ergens hoop ik toch dat slechts een minderheid van de vlamingen zou zeggen dat hun partners een autochtoon moet zijn. Dan is er nog de kwestie van de gedwongen huwelijken, daar komt helemaal geen vraagstelling aan te pas. Je kan hooguit een beetje miereneuken over de defenitie "gedwongen huwelijk", maar daar houdt het dan ook op. 75% is zeer veel, en zoals ik al zei, het is misdadig dat onze overheid dat toelaat. Zij moet de zwakkeren beschermen, en respect voor de wet en de mensenrechten afdwingen, maar verzuimt dit te doen. Dit is niet louter een pro-blok argument, met diezelfde wetten kan en moet blank racisme evengoed aangepakt worden. De realiteit zit niet in je hoofd, de realiteit is wat er zoal gebeurt wanneer je je ogen open doet en fenomenen waarneemt. De conclussies die je uit gebeurtenissen trekt, zijn altijd onderhevig aan onnauwkeurigheden, maar zelfs al is maar de helft van wat ik in mijn vorige post zei de waarheid, dan is er nog altijd een probleem.
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |